PDA

View Full Version : Zelfbouwpakket Offset Flying V!



Nashco
24 september 2009, 01:43
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een een bouwpakket te kopen.
Deze namelijk,
http://store.guitarfetish.com/offlvkitwifl.html
Nou vroeg ik me af er zullen wel behoorlijk beroerde elementen bijzitten en misschien ook nog wat andere dingen te veranderen als dat nodig is.
Dus dacht ik aan of
Seymour Duncan Blackouts Of EMG Kerry King set nou vroeg ik me af kunnen deze wel in die gitaar?
Er zit een handleiding bij het pakket begreep ik maar of dat nou in t engels is?
Ik hoop wat te horen

Groeten,

Hiro
24 september 2009, 07:44
Hij lijkt me een beetje slecht gerout.
En qua elementen, als je goeie wilt hebben, die nooi bij zon pakket zitten.
Dan moet je toch denken aan dezelfde prijs per element als dat die volledige kit kost. En als ik jou was zou ik ook kijken naar de potmeters, die goedkope dingen werken meestal pas in de laatste 3 mm van de draaiing en dan is t aan of uit maar niets ertussen.

Maar voor de rest door dit soort projecten leer je wel heel veel van een gitaar, hoe hij werkt en waarom bepaalde dingen gedaan worden.
En je kan helemaal customizen naar je eigen smaak en kunnen.

Maak er iets bijzonders van!

Yoshida
24 september 2009, 08:18
Mee eens. De houten body, hoe goedkoop het hout ook is, vormt het middelpunt van alle onderdelen die je monteert. Het is nooit verkeerd om een beetje met onderdelen te prutsen op een goedkope gitaar. En wie weet kan je de later ingebouwde onderdelen overzetten naar een zelf gemaakte body. ;)

KoenB
24 september 2009, 11:31
Als je toch bij guitarfetish gaat bestellen kun je meteen een setje GFS humbuckers meebestellen. Klinkt het meteen ergens naar!

Yoshida
24 september 2009, 12:47
Als je toch bij guitarfetish gaat bestellen kun je meteen een setje GFS humbuckers meebestellen. Klinkt het meteen ergens naar!

Da's het denkwerk :zz::ok:

Wat je ook hebt gehoord over Guitarfetish, hun Dream90 pups zijn nog best retegoed.