PDA

View Full Version : Them Crooked Vultures: 8 december in Keulen



oliver538
22 september 2009, 10:56
Ik heb vandaag kaarten besteld voor Them Crooked Vultures: 8 december in Keulen.

Kaarten gaan officieel a.s. donderdag in de voorverkoop, maar als je geabonneerd bent op " The Crooked Times" nieuwsbrief dan kun je nu al kaarten bestellen :supercool:

Me happy!

Tim..
22 september 2009, 11:17
Te ver weg voor mij, en heb ze al in de melkweg gezien, en op lowlands :D

maar tof dat je kaarten hebt, veel plezier daar (al gaat dat natuurlijk wel lukken):blast:

Arts
22 september 2009, 11:39
Ik heb vandaag kaarten besteld voor Them Crooked Vultures: 8 december in Keulen.

Kaarten gaan officieel a.s. donderdag in de voorverkoop, maar als je geabonneerd bent op " The Crooked Times" nieuwsbrief dan kun je nu al kaarten bestellen :supercool:

Me happy!

weet je toevallig ook hoelaat in de vvk? Denk je dat het snel uitverkocht zal raken?

oliver538
22 september 2009, 12:02
A.s. donderdag (24 sept.) om 10:00 u CET.
Klik deze link om te bestellen: http://www.eventim.de/cgi-bin/tickets-konzertkarten.html

Vorige concert in de Melkweg was erg snel uitverkocht, gezien de hype verwacht ik dat je er donderdag snel bij moet zijn...

Arts
25 september 2009, 15:19
pff.. kaartjes wel duur!

en dan ook nog overnachting en vervoerkosten betalen.
Word me denk ik toch teveel, helaas.

Ze moeten nog een keer in Nederland komen.. Waar je gewoon normaal een ticket kan kopen en niet perse naar A'dam moet de dag ervoor.

rickert
5 december 2009, 15:22
Ik ben erbij!!!

Squier4ever
5 december 2009, 16:47
Flink stukkie scheuren vanuit Zoetermeâh. Maar is het wel waard, kan ik je verzekeren :D

rickert
5 december 2009, 19:02
Gratiez met de trein + overnachting! Valt allemaal best mee. Sweethead is het voorprogramma:mmmm:!

Arts
5 december 2009, 19:09
ik krijg nu al spijt dat ik geen kaartje heb...

Hoezo gratis met de trein? OV-kaart?

Tim..
5 december 2009, 19:18
pff.. kaartjes wel duur!

en dan ook nog overnachting en vervoerkosten betalen.
Word me denk ik toch teveel, helaas.

Ze moeten nog een keer in Nederland komen.. Waar je gewoon normaal een ticket kan kopen en niet perse naar A'dam moet de dag ervoor.

nou dat hoeft van mij nou niet, ik vond het juist prima zo! lekker verzekerd van een kaartje als je daar in de rij staat, niks vastlopende pagina's of massa-inkopen van ticketbureaus.
En helemaal mooi dat er wel een ticketbureau 3 mensen vooraan in de rij had staan, en ze boden de kaartjes al aan voor 300 euro per stuk, terwijl je een polsbandje kreeg... prachtig!:seriousf:

maar goed, voor de mensen die iets minder dichtbij amsterdam wonen, of moeten werken, was het natuurlijk minder praktisch.

rickert
5 december 2009, 19:43
ik krijg nu al spijt dat ik geen kaartje heb...

Hoezo gratis met de trein? OV-kaart?
Omdat ik een prijs gewonnen heb bij Bol.com/Sony, overnachting en treinreis zit bij het kaartje voor mij:cheerup:


nou dat hoeft van mij nou niet, ik vond het juist prima zo! lekker verzekerd van een kaartje als je daar in de rij staat, niks vastlopende pagina's of massa-inkopen van ticketbureaus.
En helemaal mooi dat er wel een ticketbureau 3 mensen vooraan in de rij had staan, en ze boden de kaartjes al aan voor 300 euro per stuk, terwijl je een polsbandje kreeg... prachtig!:seriousf:

maar goed, voor de mensen die iets minder dichtbij amsterdam wonen, of moeten werken, was het natuurlijk minder praktisch.

Zeer onpraktisch als je niet gemakkelijk in Amsterdam kan geraken! Dan is 2x op en neer naar Amsterdam echt lastig.

Arts
5 december 2009, 20:56
Omdat ik een prijs gewonnen heb bij Bol.com/Sony, overnachting en treinreis zit bij het kaartje voor mij:cheerup:



Zeer onpraktisch als je niet gemakkelijk in Amsterdam kan geraken! Dan is 2x op en neer naar Amsterdam echt lastig.

lucky you,
Heel misschien koop ik nog een kaartje over van iemand, maar ik ga dan zowieso alleen helaas:(

oliver538
9 december 2009, 17:46
Mensen,

Wat vonden we ervan gisteren?

Ik vond het errug goed; retestrak en super sound!!

Had niet verwacht dat de show zo lang zou zijn; dik anderhalf uur gespeeld, niet slecht voor een band met slechts één album. Die laatste 2 jams waren misschien wat veel van het goeie, maar aan de andere kant kon het voor mij niet lang genoeg duren.. :rockon:

rickert
9 december 2009, 18:18
Ik vond het geweldig! Heb het alleen maar 3 nummers vooraan uitgehouden, toen gingen er mensen rond me out en kon ik niet meer inademen na het uitademen, zo hard werd er gedrukt. Toen op een kwart van de zaal gaan staan met eigenlijk beter zicht en heerlijk genoten! Heel het album kwam voorbij + Highway One. Er was niets te veel van het goede, dit was het beste wat ik tot nu toe gezien heb! Wat ging Dave af en toe ook los zeg.... Niet normaal meer!