PDA

View Full Version : ZZ Top 8-10



Sqax
22 september 2009, 10:25
Wie gaat er nog meer?:)

TimmU
22 september 2009, 15:33
Jup! Ik heb de kaartjes al:)

Sqax
23 september 2009, 21:50
Ah nice! Ben echt benieuwd wat het word!

Marcomeistro
24 september 2009, 17:32
Ik ga ook

Kan nie w88 op de wereld beroemde danspasjes

Sqax
9 oktober 2009, 15:43
Ik weet niet wat jullie ervan vonden, maar ik vond het geweldig!
Niet normaal hoe relaxt die mannen erbij staan, en hoe goed ze klinken.
Dikke aanrader dus.

Agent_Smith
9 oktober 2009, 16:50
Ik weet niet wat jullie ervan vonden, maar ik vond het geweldig!
Niet normaal hoe relaxt die mannen erbij staan, en hoe goed ze klinken.
Dikke aanrader dus.

Nou, ik vond het idd wel goed maar toch behoorlijk mat eigenlijk. Misschien waren mijn verwachtingen wat te hoog, maar het viel me eerlijk een klein beetje tegen.
Uiteraard zijn ze giga-cool en spelen ze voortreffelijk en de start was ook erg goed. Het geluid vond ik ook niet helemaal super. Er had van mij wat meer mid in gemogen zodat de gitaar er wat beter doorheen zou komen. Dt laatste wijt ik ook wel een beetje aan de gitaar de Gibbons driekwart van het optreden gebruikte (met één of ander Gretsch-achtig element). Toen hij op een gegeven moment Gibson ging spelen knapte het geluid wel meteen op.
Dus: ja absoluut erg goed, maar er 'ontbrak' imo toch iets.

Wat de avond wel weer helemaal goedmaakte was de Moderne waar Gibbons tijdens Just Got Paid op speelde. Superding! :)

stinkhippie
9 oktober 2009, 17:02
heeft iemand er trouwens versterkers op het podium gezien? ik niet!

ik vond het trouwens wel fijn, alleen is die stem van Billy wel helemaal op.

Rinze
9 oktober 2009, 17:08
In de G&B stond dat Billies gitaargeluid voor een klein deel uit een JMP1 komt en voor de rest uit software. Helaas vertelde hij er niet bij wat voor software. Waarschijnlijk heeft ie dus een Axe FX oid rondslingeren. Eindversterking: Valvestates 8008's :o:o

Het mafste vond ik nog dat Dusty Hill ook een JMP1 en 8008's gebruikt. Je weet ook nooit of die lui serieus zijn, maar er stonden wel foto's bij van zijn setup en daar hingen idd een paar JMP1's en 8008's in.

Deed ie die act ook dat ie een sigaar in zijn vreet steekt en die dan door een roadie tijdens een solo aan laat steken? :D

stinkhippie
9 oktober 2009, 19:57
ah dat verklaart een hoop. en idd, de sigaar ging in de fik door de roadie

TimmU
9 oktober 2009, 20:27
Nou en of,het was een gaaf concert.Te gek!

kokeleko
10 oktober 2009, 15:27
In de G&B stond dat Billies gitaargeluid voor een klein deel uit een JMP1 komt en voor de rest uit software. Helaas vertelde hij er niet bij wat voor software. Waarschijnlijk heeft ie dus een Axe FX oid rondslingeren. Eindversterking: Valvestates 8008's :o:o

Het mafste vond ik nog dat Dusty Hill ook een JMP1 en 8008's gebruikt. Je weet ook nooit of die lui serieus zijn, maar er stonden wel foto's bij van zijn setup en daar hingen idd een paar JMP1's en 8008's in.

Deed ie die act ook dat ie een sigaar in zijn vreet steekt en die dan door een roadie tijdens een solo aan laat steken? :D


Ik had gelezen in het zelfde tijdschrift dat Gibbons de Valvestate 120 serie gebruikt en Hill de 8008.

Tho
15 oktober 2009, 19:56
http://roflrazzi.files.wordpress.com/2009/07/celebrity-pictures-billy-gibbons-dumbledore-tour.jpg

Rinze
15 oktober 2009, 20:44
http://roflrazzi.files.wordpress.com/2009/07/celebrity-pictures-billy-gibbons-dumbledore-tour.jpg

Die gast ziet er zo cool uit, ieder ander zou met zo'n outfit en baard voor lul staan. Hij doet in de tv-serie Bones zo nu en dan ook mee, zie je ineens B. Gibbons door beeld sjouwen.