PDA

View Full Version : Gezocht: Jonge gitarist omgeving tilburg



JiJeWoW
20 september 2009, 20:47
Hey,

Wegens een verhuizing kon ik (gitarist, 15, ik speel 1,5 jaar erg veel :P) niet verder gaan met mijn vorige band, maar inmiddels heb ik in tilburg samen met een vriend (drummer, 15, speelt +- 5 jaar) een bandje opgericht. We hebben echter o.a. nog een 2e gitarist nodig. De eisen zijn als volgt:

- Tussen de 13 en 17 jaar
- Minstens 1 jaar gespeeld (les en notenkennis niet vereist)
- Goed zijn met akkoorden (aangezien ik dat niet echt ben)
- Soleren is ook handig, aangezien ik bereid ben om de solo's te verdelen :hippie:
- Repeteren zal voornamelijk plaatsvinden in de reeshof (L buurt), dus vervoer hebben is wel handig.
- Gedreven zijn en de muziek leuk (leren te) vinden.


We spelen vooral dingen van Guns n Roses, Aerosmith, ACDC, Danzig, Nirvana en alles wat een beetje in de stijl Hard Rock/Heavy metal past.

Stuur me aub een pm of reageer op dit topic als je degene bent die we zoeken !

For those about to rock, I salute you

Jimme :blast:

Ferraririk
21 september 2009, 08:32
Darn, tever weg

JiJeWoW
21 september 2009, 13:12
Volgens mij zitten er niet zoveel mensen van mijn/onze leeftijd op dit forum :???: :seriousf:

Ferraririk
21 september 2009, 16:05
Idd, en vooral niet in de regios die we zoeken

Mukkez
21 september 2009, 17:57
Volgens mij wel zat hoor.. ben al meer dan een jaar op zoek naar een band met zo ongeveer precies jullie 'eisen' :seriousf: maar google 's waar ik woon..

oftewel


Darn, tever weg

JiJeWoW
21 september 2009, 19:07
Volgens mij wel zat hoor.. ben al meer dan een jaar op zoek naar een band met zo ongeveer precies jullie 'eisen' :seriousf: maar google 's waar ik woon..

oftewel

Ik type hallum in, kom gelijk ergens in denemarken terecht :seriousf:
Maar hallum is idd niet al te dichtbij ;)

ThaBluesBreaker
28 september 2009, 01:36
Hallum is Friesland aangezien dat tussenhaakjes achter je locatie staat. Slimpies :')

Mukkez
28 september 2009, 17:24
En ook nog heel groot zelfs :seriousf:

Hallum ligt geloof ik ook ergens in amerika (north dakota als ik mij niet vergis)

LazyLefty
28 september 2009, 22:50
hey,

dit is eigelijk precies wat ik zoek.
ik ben speel nu ongeveer 3 jaar gitaar en ben net als jullie 15 jaar.
zou je wat meer info kunne geven over welke dagen jullie eventueel zouden gaan repetere willen enzo.

tristan

Rens van Herpt
30 november 2009, 21:13
Telt 18 ook nog als jong? Ik ben namelijk op dit moment 18 jaar, en nog op zoek naar een bandje naast m'n 'main act' en het lijkt me echt leuk om een keertje met jullie mee te jammen! Ik woon toevallig ook in de Reeshof (B-buurt) op 5 minuten fietsen van de L-buurt af. Stuur maar een bericht als je een keer wil dat ik mee kom jammen!

JiJeWoW
1 december 2009, 18:51
Bedankt voor jullie reacties ! Helaas heb ik al een gitarist gevonden.

JiJeWoW
12 december 2009, 15:49
hey mensen,
Wil 1 van jullie misschien een keer een beetje jammen ofzo ?
Altijd leuk, interessant en dan leer ik nog eens een keer wat :seriousf:

Rens van Herpt
13 december 2009, 17:18
Lijkt me heel gezellig! Misschien als ik tijd kan vinden?

Jasper.
14 december 2009, 11:49
Volgens mij wel zat hoor.. ben al meer dan een jaar op zoek naar een band met zo ongeveer precies jullie 'eisen' :seriousf: maar google 's waar ik woon..

oftewel

Ligt hallum dicht bij wolvega? :soinnocent: oh nee...