PDA

View Full Version : Newtone betaling



Staon
20 september 2009, 10:46
Een goedenmorgen gitaarnetters

Ik heb vorige week weer eens wat nieuwe onderdelen voor een bouwpakketje besteld (de Box of Rock ditmaal), echter heb ik na de bestelling geen factuur ontvangen (per mail). Dit laat me in het donker betreft wat ik nu moet doen. Het geld overmaken naar Newtone aan de hand van een vorig factuur en het nieuwe bestelnummer gebruiken? Ik heb Newtone reeds geprobeerd te bellen, maar daar werd geen gehoor aan gegeven, evenals aan per email.
Ik heb geen zin om m'n geld kwijt te zijn namelijk.
What to do?

nico verduin
20 september 2009, 10:52
later nog eens bellen? mailen? Heb je wel een bevestiging ontvangen? Je kan ook inloggen in het systeem en kijken op je account. Dan kun je je bestelgeschiedenis checken. Daar moet je bestelling ook in staan. Als dat er allemaal niet is, dan grote kans dat er iets is misgegaan met je bestelling.
En de titel "Newtone faalt" vind ik wat suggestief.... Denk dat die jongens wel beter verdienen....

Staon
20 september 2009, 10:56
Hij staat wel bij m'n bestellingen, als in behandeling. Maar ik heb die bevestiging dus nooit gehad.

Overigens geen kwaad woord over Newtone, top bedrijf!

nico verduin
20 september 2009, 11:05
Hij staat wel bij m'n bestellingen, als in behandeling. Maar ik heb die bevestiging dus nooit gehad.

Overigens geen kwaad woord over Newtone, top bedrijf!Kan ook zijn dat de mailserver van jouw provider in gebreke is. Dus dat hij wel naar jou verzonden is, maar nooit bij jou is aangekomen. Maar als je de bestelling ziet, weet je toch ook het bestelnummer? Dan gewoon je betalling doen op dat nummer. En de bankgegevens heb je al omdat je al eens eerder hebt betaald.

Niets aan de hand lijkt me...

guitaraddict
20 september 2009, 11:16
Heb nooit problemen gehad met Newtone.

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken , komt allemaal goed.


Alf

Staon
20 september 2009, 11:18
Nja dan bestel ik het maar op die wijze inderdaad, moe vast wel lukken

Jedeel
20 september 2009, 12:42
Nja dan bestel ik het maar op die wijze inderdaad, moe vast wel lukken
En dan zou je eventueel ook je onderwerp kunnen aanpassen in b.v. "Newtone-website faalt??" of zo iets. :-)

René`
20 september 2009, 14:00
Newtone is Microsoft niet, als er iets fout gaat met je geld krijg je dat heus wel terug, mits de bestelling nog niet onder weg is.
En heb je al bij ongewenste mail gekeken?

Ik denk dat er niks aan de hand is en dat falen een beetje een groot woord is.

René,

Staon
21 september 2009, 16:41
Case closed, was ergens een foutje in de communicatie.
kreeg vriendelijk mailtje terug, alles geregeld.
All well :)

speedmusic
21 september 2009, 17:26
maar het zou wel prettig zijn om het topic titel aan te passen, Newtone faalt? klinkt wel erg stevig.

Die jongens van newtone moeten hun brood ermee verdienen en de koppensnellers onder ons zien dit toch staan en hebben gelijk een slecht gevoel over dit bedrijf. Terwijl daar volgens mij geen enkele reden toe is.

bert k
21 september 2009, 18:30
Gesloten op verzoek topicstarter.