PDA

View Full Version : Gretsch Anton Goudsmid gestolen!



EuroCinema
19 september 2009, 20:45
Dit las ik net op twitter: Anton Goudsmit's blonde Gretsch waar hij al 18 jaar op speelt, is vandaag gestolen in Kinkerbuurt in A'dam. Gevraagd wordt om eventuele tips te mailen naar weekendwinfried@radio6.nl . Ogen open dus...

Bram+
19 september 2009, 20:49
Hij kwam net ook langs in het advertentietopic. Wel onhandig om 'm vergeten in te laden natuurlijk, dan kun je jezelf wel echt voor je hoofd slaan, maar het blijft inderdaad erg vervelend.

EuroCinema
20 september 2009, 00:17
Oh ja ik zie het. Het linkje:


geen twijfel, wel balen:

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/280670872-vermist-gitaar-gretsch-blond.html?return=eJxNzU0KwjAQBeC7CHbXpomiJaVIPYXb kI42NH9kpiCKd3fqys28773NGC312%2Bm2R61kp3cIpti5n4my FmJJGWITTFkoe2MIm%2BhFWF8Olhpi7SJSWQNEgigwGlP%2Bl% 2FrhyBRO8LBQcWhnYc%2FHrpkp%2BMvTD7KacKC0P4xyf7h6Pu NZdRvVxuOPxHy5zMT7hFxYeRtbRuB9jPyvOMs1oeOuqpzXoa1y QrJpgkGeVHcbd%2F3nC9GgTds%3D&df=1&fta=eNo9kctuwyAQRf%2BFRda8DHhQFpW66R90Fw2v1pITW8FJ rUb59%2FKIuuIw9zJ3NCBoeGQwQG7X%2BXTHORNbrgLIPh%2FZ IeTjtgCzMwPNjZ05aFmODX6n1eYUMth1A2rPK1xu53idvF3yBP ywrrcjPaxL3vwS4pEpbj7famsJZMWvSOxU2mYoQVNomYIVZhSj EVrsjDodkbM9jSI5o0pBKdRpbIpksVmc0lx24Fg9OvEUhlpRbv C6AKbERt88IqVu5iKFBowp1oDKWD2aD17VVw6Tp82DMdDUQSva IHhfJe1QDC0LPROmgePjCyjvEiblOkRWs4xwcqhZBo1T2CQzhD YGagyig5C8gYii9xl0%2FIc6hgpBqz6hkMnVDdYFbsuKIZ%2Fm ePnavuuShyKMQM64n%2Brey6oDSFqKHAj%2BEIvA4FH%2BQhjT uSkf76%2B%2FqnVin8%2Fuv1c%2Fhcfz%2BQfAUqkF&fta_ind=22&fs=1

harrie-beton
20 september 2009, 11:18
Verkeerde rubriek, hij is hem verloren. :strat:

budje
20 september 2009, 11:21
Anders wel vet balen voor die man, of het nou gestolen of verloren is. Verduisterd? is dat het goede woord?

Als je al zo lang op een gitaar speelt, dan word je erg goede vriendjes ermee

Ash ketchum
20 september 2009, 13:39
Anders wel vet balen voor die man, of het nou gestolen of verloren is. Verduisterd? is dat het goede woord?

Als je al zo lang op een gitaar speelt, dan word je erg goede vriendjes ermee

Het was zeker een haat/liefde verhouding.

Blijft toch klote zoiets, hopelijk weet de "vinder" wat hij in handen heeft en geeft de gitaar terug.

EuroCinema
20 september 2009, 19:05
Verkeerde rubriek, hij is hem verloren. :strat:

:roll: Misschien wil een mod het verplaatsen naar een speciaal hiervoor te creeren "Verloren"-subforum?

mesaman
30 september 2009, 11:00
ik had de ad.al gezien.
ik hoop dat de gitaar in deze rotte wereld in de handen komt van iemand met moraal en verstand en een goed geweten en weet wat hij zou moeten doen en dit ook daadwerkelijk doet.ik wens de gedupeerde al het geluk van de wereld toe.met het internet van tegenwoordig is deze gitaar niet meer te verkopen zonder dat iemand hem weer vind.


ik ben een dure gitaar kwijt door de TNT die hem kwijt heeft gemaakt.vind ik de gitaar dan krijg ik hem terug,hoe dan ook.na een normaal gesprek en goed overleg met de gene die hem op dat moment in beheer heeft.ik ga er van uit dat dit gewoon goed en netjes zal gaan.anders zou ik tot de uiterste middelen gaan om dit voorelkaar te krijgen.ik kijk dagelijks op veel fora en verkoop sites en ken veel mensen in de muziek wereld.dus de kans dat ik hem weer zie is er gewoon.tenzij de gitaar uitelkaar getrokken is en geverfd en verneukt.maar dan ken ik de onderdelen nog.ik hoop dat de gene die willens en wetens heelt of gestolen dingen koopt de verkeerde tegen komt en er de rest van zn leven blijvende schade/letsel aan oploopt en steeds kan liegen over hoe dat nu gebeurd is.
ik begrijp niet dat mensen slecht willen zijn.om geld of spullen wil je toch niet een slecht mens zijn.wetend dat mensen je haten of serieus dood willen.
ik hoop dat ik of 1 van ons deze meneer of andere mensen kunnen helpen.

lindstrom
30 september 2009, 11:19
laten we met z'n allen masaal op marktplaats etc kijken wanneer we dit soort verhalen zien.

ik kan me amper voorstellen hoe het moet voelen om een gitaar na 18 jaar kwijt te raken op deze manier :(

harrie-beton
1 oktober 2009, 10:24
Het is vervelend maar ik kan me niet voorstellen dat hij huilend op de sofa zit, hij heeft vast meerdere goede gitaren.

marc_o
1 oktober 2009, 11:23
Dit las ik net op twitter: Anton Goudsmit's blonde Gretsch waar hij al 18 jaar op speelt, is vandaag gestolen in Kinkerbuurt in A'dam. Gevraagd wordt om eventuele tips te mailen naar weekendwinfried@radio6.nl . Ogen open dus...



Kinkerbuurt is voor hem nu K@nkerbuurt.

Fistfunk
1 oktober 2009, 19:20
Super toevoeging aan het topic man!... :roll:

Chocola
1 oktober 2009, 22:37
Kinkerbuurt is voor hem nu K@nkerbuurt.

Wat een heerlijk slimme reactie :O