PDA

View Full Version : Ensiferum @ De Kelder Amersfoort



Steven Otto
19 september 2009, 13:37
hey,

op 30 oktober staat Ensiferum samen met Tracedawn en Metsatoll in De Kelder.

Ik wil al een tijd naar een Ensiferum concert toe en omdat deze op vrijdag is kan ik er heen :)
Ensiferum is gelukkig de hoofdact. Tracedawn ken ik een beetje en is best cool. Metsatoll is vage shit :S

Zijn er nog meer die gaan? ;)

Chocola
19 september 2009, 14:17
Wat kost het? Ik wil al TIJDEN naar Ensiferum :rockon:

Steven Otto
19 september 2009, 19:28
15 of 16 euro of zo. niet veel dus.

Chocola
19 september 2009, 19:58
15 of 16 euro of zo. niet veel dus.

Heel erg interessant :D. Jammer dat geen van mijn vrienden echt houdt van Ensiferum :p. Ikmoet nog even nadenken ^__^.

Tho
19 september 2009, 20:04
Als jullie een paar meppen voor jullie kloteharses willen kan je ze daar komen halen. Ik haat folkmetal, en Ensiferum in't bijzonder, maar hey, ik woon er naast dus ik kom wel even.

Chocola
19 september 2009, 20:22
Als jullie een paar meppen voor jullie kloteharses willen kan je ze daar komen halen. Ik haat folkmetal, en Ensiferum in't bijzonder, maar hey, ik woon er naast dus ik kom wel even.

Dat vind ik dus altijd zo jammer aan dat soort concerten :p. Ik wil gewoon de muziek beluisteren, niet overal heen geduwd worden e.d.

Gaat het er in Amersfoort zo erg aan toe? :???:

Tho
19 september 2009, 20:25
Dat vind ik dus altijd zo jammer aan dat soort concerten :p. Ik wil gewoon de muziek beluisteren, niet overal heen geduwd worden e.d.

Gaat het er in Amersfoort zo erg aan toe? :???:

Oh nee don't worry, ik probeerde gewoon wijs te doen, ik doe niet (meer) mee aan moshpits. Nee in de Kelder heb je zat ruimte om er buiten te blijven, het is een behoorlijke (en goede/leuke!) zaal. Gewoon lekker komen, goede sfeer altijd.

Chocola
19 september 2009, 20:34
Oh nee don't worry, ik probeerde gewoon wijs te doen, ik doe niet (meer) mee aan moshpits. Nee in de Kelder heb je zat ruimte om er buiten te blijven, het is een behoorlijke (en goede/leuke!) zaal. Gewoon lekker komen, goede sfeer altijd.

Prima, wellicht dat ik ook kom :). Zit alleen met het kut verschijnsel dat ik dan al om 12:00 in de trein vanuit Afoort moet zitten :(. Kut NS :(.

Tho
19 september 2009, 20:43
station is 5 minuten lopen, dat scheelt dan weer

Chocola
19 september 2009, 20:45
station is 5 minuten lopen, dat scheelt dan weer

Ah dat scheelt inderdaad :o.

Wiellem
20 september 2009, 13:50
Zou er ook wel hen willen maar heb helaas al iets..

Vergeet niet plastic zwaardjes en drinkhoorns mee te nemen he ;)

Tho
20 september 2009, 14:09
Zou er ook wel hen willen maar heb helaas al iets..

Vergeet niet plastic zwaardjes en drinkhoorns mee te nemen he ;)

Precies de reden dat ik gisteravond niet bij Unleashed was in Haarlem. De rest van het programma trekt nogal 'riddertjes' aan

F*R*E*A*K
20 september 2009, 14:39
Het ergste van die drinkhoorns is nog wel dat ze meestal leeg zijn.

Pfff...

Steven Otto
20 september 2009, 15:15
Als jullie een paar meppen voor jullie kloteharses willen kan je ze daar komen halen. Ik haat folkmetal, en Ensiferum in't bijzonder, maar hey, ik woon er naast dus ik kom wel even.

haha, klootzak :seriousf:

Ik snap niet waarom je ensiferum in't bijzonder haat. Luister eens de plaat Iron. Ex-lid Jari was groot Metallica fan en dat hoor je.

los daarvan:
http://www.youtube.com/watch?v=f4msNLPNc7g
:blast::blast::blast:

Tho
20 september 2009, 15:29
Sorry, can't help it ;) Maar lache dat je gaat dan. Tegen die tijd meld ik wel even hoe ik te herkennen.







afgezien van m'n gehoornde helm en m'n intertoy-zwaard

Dzware
21 september 2009, 22:55
ik wil wel gaan, maar ik ken niemand die hun goed vindt:( heb ik dat weer...

Tho
26 september 2009, 13:03
Ik ga bij nader inzien toch niet. Ik heb dan nachtdienst.

Steven Otto
26 september 2009, 13:04
he jammer.

trouwens, de laatste trein gaat om half elf. zijn er nog alternatieven?

Tho
26 september 2009, 13:24
www.ov9292.nl misschien iets met regiobussen of zo?