PDA

View Full Version : Hiro hier



Hiro
18 september 2009, 15:38
Hey iedereen,

ik ben Hiro sinds een jaar ongeveer gitaarspeler sinds een paar maanden in een band, op zoek naar meer info over gitaren en meer verwante zielen ;)

grayfink
18 september 2009, 17:27
Welkom Hiro, als je Amsterdammer was had je gezegd Hiro hiero :)

Hiro
21 september 2009, 08:58
Sorry dat ik je teleurstel, ik woon op dit moment in helmond, ben niet van plan terug te verhuizen naar amsterdam, heb er nl al eens eerder gewoont.

En dank je ;)

lindstrom
21 september 2009, 10:11
Welkom hier Hiro

speulmenneke
22 september 2009, 10:07
Hallo Hiro,

Welkom hiero. Knap dat je na een paar maanden al gitaar speelt in een band.
Wat speel je (jullie) voor muziek?? Is er een site van jullie band??

Hiro
22 september 2009, 11:08
nee helaas zijn we nog niet serieus bezig, onze zangeres is eruit gestapt wegens tijdgebrek en onze drummer komt nooit opdagen.
Dus op dit moment zijn wij;
Ik gitarist, andere gitarist, en onze bassiste die nu zangeres is geworden aan het kijken waar we nu heen willen want we hebben al wel een paar nummer geschreven, maar weten nog niet helemaal welke sound we nu helemaal onszelf willen maken.

Maar we spelen grotendeel klassieke rock en wat alternatieve dingen, naast onze eigen rock nummers.

Onze covers op dit moment zijn:
Placebo: Special K
GnR: Sweet child o mine
Led Zeppelin: Stairway to heaven

Voor de rest zijn we zelf aan t schrijven en doen, de andere in de band spelen wel al jaren dus hier kan ik heel veel van leren.
Want de andere gitarist die geeft mij ook gitaarles en heeft mij zelf gevraagd of ik met hun een band wou beginnen.
Dus potentie is er blijkbaar als hij het zelf vraagt ;)

Maar ik kan pas een site late zien als we zelf eenmaal een paar belangrijke keuzes gemaakt hebben.

pannekoek
22 september 2009, 23:40
:cheerup:welkom

kenx
24 september 2009, 19:40
Welkom hier op het forum!

Hiro
25 september 2009, 08:40
Danj jullie wel :cooler: