PDA

View Full Version : wat is het volgende waard ?



Dastard
17 september 2009, 15:55
Hoi, ik weet niet of ik dit mag vragen op het forum.

Ik heb 3 pedaaltjes gekocht van een vriend van me.
een Boss VB-2 (japans) staat op ebay voor 375 dollar
ibanez dml20
ibanez dpl10

jaywalker
17 september 2009, 16:15
Bij dit soort pedalen is het maar net wat de gek het er voor geeft. Ivm verzamel waarde. Over die ibanez pedalen kan ik niet veel nuttigs vertellen.

Btw: Zag een jaar terug op marktplaats zo'n vb-2 vrij lang voor E195,- op marktplaats staan.

Ibanez666
17 september 2009, 16:51
wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

Dastard
18 september 2009, 17:03
Zeg ik liever niet maar ik zit erover te denken om het te verkopen, ik vind dat het beter bij iemand kan zijn die het kan gebruiken

Ferraririk
18 september 2009, 17:33
hmmmmmmmmm gister zei je nog wat anders, toch snap ik wel dat je het hebt aangepast

Dastard
18 september 2009, 19:14
ja klopt, ik heb het inderdaad aangepast omdat niet iedereen hoeft te weten wat ik ervoor betaald heb.
By the way, het originele doosje en handleiding zit erbij, verhoogt dit de waarde ?

Ferraririk
18 september 2009, 19:46
Dat lijkt mij wel !

Mitch
18 september 2009, 22:10
Neem me niet kwalijk, maar ik lees net die verwijderde post en als dat de prijs is die je voor de drie pedalen samen hebt betaald dan ga je zo;n schandalige winst maken dat ik eigenlijk vind dat je maar eens een beetje je best moet doen en zelf moet zoeken hoe veel winst je precies gaat maken. Geef ik je het voordeel van de twijfel dat je de pedalen als particlier hebt gekocht.
Slotje.