PDA

View Full Version : Toto - Georgy Porky (Instrumental version)



DTmaster
15 september 2009, 16:18
Hallo

Na Lange tijd van afwezigheid wegens omstandigheden heb ik weer eens een nr gemaakt. de drums,bass,gitaar allemaal zelfgedaan trouwens wel een ***** klus om dit allemaal aan elkaar te lijmen :)

Veel Plezier.

http://www.box.net/shared/d4hf3jm5cs

VHsologitarist
15 september 2009, 23:56
Hey,

long time no see ;)
Ik vind sommige stukjes wel mooi, maar over het algemeen vind ik de lead niet bij de backing passen en zit je vaak off tune. Misschien wat minder gain.
Leuk geëxperimenteerd!

DTmaster
16 september 2009, 02:54
Thanx voor de reactie andere nog een mening

Gr DTmaster

DTmaster
16 september 2009, 02:59
Hey,

long time no see ;)
Ik vind sommige stukjes wel mooi, maar over het algemeen vind ik de lead niet bij de backing passen en zit je vaak off tune. Misschien wat minder gain.
Leuk geëxperimenteerd!

ben ik het niet met je eens maar we kijken nou eenmaal anders naar sound denk ik. en off tune een paar keer meer veel noten zijn chormatische doorpasingsnoten :) maar mischien zag jij dat anders hahaha :)

arjanb01
16 september 2009, 07:17
Backing track klinkt lekker, de leads zijn toch minder vind ik. Timing is niet overal even lekker en je geluid klinkt erg dichtgesmeerd met gain.
Wat voor amp gebruik je ? En wat voor axe ?
Ik heb inderdaad voorheen betere samples van je gehoord.

DTmaster
16 september 2009, 09:04
Ik gebruikte een PRS voor de lead sound in combinatie met een POD XT mmm mischien vinden jullie mijn Fender Lead Sound beter hierbij passen.

DTmaster
17 september 2009, 12:48
iemand anders nog geluisterd?

5150II
17 september 2009, 14:05
iemand anders nog geluisterd?

Ja hoor,
het klinkt opzich wel lekker, maar de lead sound mag wel net iéts minder extreem 'modern' naar mijn smaak.
De balans is inderdaad een beetje raar met de backing omdat deze juist gigantisch droog is.

Kijk misschien of je de galm van je gitaar wat kan verminderen en een klein beetje op de master.

VHsologitarist
17 september 2009, 18:34
ben ik het niet met je eens maar we kijken nou eenmaal anders naar sound denk ik. en off tune een paar keer meer veel noten zijn chormatische doorpasingsnoten :) maar mischien zag jij dat anders hahaha :)

Feit dat de lead niet bij de backing past is vooral de overhand aan gain.
Je hoeft je voor mij niet te verdedigen hoor, passing notes of niet, ik ben muzikaal genoeg om te beoordelen of een 'passing note' op zijn plaats is. Meningen verschillen idd, zo vind de 1 een ongestemde gitaar mooi klinken (zijn er overigens maar weinig) en de ander een gestemde gitaar mooier. Misschien een wat stom voorbeeld, maar goed..

DTmaster
18 september 2009, 01:03
ok :)!!!!!!