PDA

View Full Version : Hi, ik ben Simon Hans



Simon Hans
15 september 2009, 10:22
Rocker uit 1957. Doe gitaar :gitarist: en (lead) zang :supercool: en mondharmonika :cooler: bij onze coverband Remedy uit Sittard. We doen vooral 70'er bluesrock :hippie: en dat dan ook vrij stevig:blast:.
Mijn lievelings cover is Strange Fruit (Billi Holliday/Lewis Allen)
Zelf hou ik het meest van Blues en Hardrock, en alles daartussen in. Maar Pink Floyd vind ik ook mooi.
Heb een Les Paul Custom uit 1976, en Marshall JCM 800 uit 1983 en een VOX CPH 50.
Verder valt er niet zoveel meer over mij te zeggen.

groetjes:grouphug:

Simon

JeroenSchaaf
15 september 2009, 10:23
Welkom hiero!:cheerup:

macwilliams
15 september 2009, 10:31
Welkom

Plaatjes posten van customs zijn verplicht in het post your LP topic;)

schizo910
15 september 2009, 10:33
Hoi, welkom bij de club...

Het kan er hier soms vreemd aan toegaan maar laat dat je niet afschrikken :p

Simon Hans
15 september 2009, 10:35
Welkom

Plaatjes posten van customs zijn verplicht in het post your LP topic;)

Wil ik best wel doen, maar dat topic kan ik niet vinden. Overigens staat ie ook op mijn profiel foto.....
:makeup:


Simon

macwilliams
15 september 2009, 10:51
Profiel foto's werken hier niet en ik heb net in het topic geplaatst dus hij is nu zichtbaar!

bagheera
15 september 2009, 10:58
moest je mac's bump poging toch missen
Het les paul topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=81458)

Simon Hans
15 september 2009, 12:59
Maar hoe kan ik een foto uploaden? Ik heb FAQ gekeken, maar het knopje beheer bijlagen kan ik niet vinden. Moet de beheerder dat instellen?:???:

;)
Simon

bagheera
15 september 2009, 13:17
Maar hoe kan ik een foto uploaden? Ik heb FAQ gekeken, maar het knopje beheer bijlagen kan ik niet vinden. Moet de beheerder dat instellen?:???:

;)
Simon

eerst ga je naar photo bucket (http://photobucket.com/) en daar maak je een account aan, dat is zo gepiept.
Dan zet je de foto die je op het net wilt plaatsen op die account.
Als hij opgeladen is ga je met je muis op die foto staan , dan komt er een lijstje met codes te staan onder die foto. Het laaste woord uit dat lijstje is IMG code.
copier de code die daarnaast staat en plak die hier in je post. Als je dan op verzenden duwt staat je foto in je post.

Het is echt heeel erg makkelijk