PDA

View Full Version : Gehele cover; Coroner (Drum/bass/gitaar/stem)



Megadeth22
14 september 2009, 20:23
Sorry voor de repost maar hier issie dan..
Coroner - Last Entertainment (TV Bizarre). Met mij op drums, gitaar, bass en met stem.


Damn wat zie ik eruit en hoe vaag klinkt mn stem :cheerup:

http://www.youtube.com/watch?v=nZ1MxMDCaUE

glennshred
14 september 2009, 22:49
Hey knap gedaan man die cover met video, heb em even beluisterd met
de hoofdtelefoon en t'geheel klinkt mooi samen, gitaarsound zit klein
ruw randje aan maar het stoort niet :)

Ook wel prachtig als je drums kunt spelen bass en gitaar tesamen..
Je stem is ook goed :supercool:

Luke-wannabe
14 september 2009, 23:00
Haha dat ga ik ook nog een keertje doen. Lijkt me wel cool. John Mayer ofzo.
Klinkt best ok! Absoluut niet mijn muziek, maar ok.

Megadeth22
14 september 2009, 23:48
Thanks :D
Het is jammer dat ik niet kan zingen :( Dus ik moet maar eens op zoek naar nummers waarin men praat. :cheerup:

Megadeth22
16 september 2009, 22:31
nog iemand commentaar / advies? :(

savale
16 september 2009, 23:56
Lekker geluidje uit die strat! Tja het geheel rockt lekker hoor! :rockon:
Je stem past ook prima in dit nummer. Zou zeggen een geslaagd project! Drums kunnen denk nog wat vetter klinken (beetje meer compressie of ander drumgeluid?)

Megadeth22
17 september 2009, 00:09
Lekker geluidje uit die strat! Tja het geheel rockt lekker hoor! :rockon:
Je stem past ook prima in dit nummer. Zou zeggen een geslaagd project! Drums kunnen denk nog wat vetter klinken (beetje meer compressie of ander drumgeluid?)
De drums komen van dat electronische ding dus ik heb niet niet helemaal uitgevogeld hoe ik die kan veranderen. (Ik kan wel de geluiden veranderen op dat apparaat, maar niet bijv. beetje meer treble of bas ofzo). Mja dat komt nog wel :D

Megadeth22
20 september 2009, 14:21
iemand? :makeup:

Megadeth22
27 september 2009, 22:57
Egoistische bump maar niemand voor de rest commentaar / kritiek? :cheerup:

Fistfunk
28 september 2009, 12:10
Haha, nouja, je kunt wel horen en vooral zien dat je geen drummer bent, maar of je daar nu per se aan moet gaan werken...

De overtuiging die wel in je gitaar- en baswerk zit kun je misschien proberen wat meer naar boven te halen bij je drums, maar je drumt pas een maandje of wat was het? Dus dit is echt dik in orde!

Megadeth22
28 september 2009, 15:22
Haha, nouja, je kunt wel horen en vooral zien dat je geen drummer bent, maar of je daar nu per se aan moet gaan werken...

De overtuiging die wel in je gitaar- en baswerk zit kun je misschien proberen wat meer naar boven te halen bij je drums, maar je drumt pas een maandje of wat was het? Dus dit is echt dik in orde!
Ik drum nu 2,5 maand, in dat filmpje net onder de 2 maanden. En thanks!
Het is wel moeilijk om nu te focussen op 1 instrument als je een leuk liedje voor gitaar hoort bijvoorbeeld, maar je wilt eigenlijk drummen. :crazyhappy:

Schuey
28 september 2009, 17:22
I like!
Ik vond niet storend of te zien dat je nog maar kort drumt als ik eerlijk ben, en idd je kan niet zingen :P

Megadeth22
28 september 2009, 17:29
I like!
Ik vond niet storend of te zien dat je nog maar kort drumt als ik eerlijk ben, en idd je kan niet zingen :P
De stem klinkt best zoals het origineel hoor :seriousf:

Schuey
29 september 2009, 11:29
dan kan die gast ook niet zingen :D

Megadeth22
29 september 2009, 15:05
dan kan die gast ook niet zingen :D
Hij kan best goed zingen / gruntenachtig iets. Maar in dit nummer praat 'ie gewoon :cooler:

Tho
30 september 2009, 10:37
gaaf dit!!! Heel cool gedaan. Geen gekruisde armpjes? ;)

Megadeth22
30 september 2009, 10:40
gaaf dit!!! Heel cool gedaan. Geen gekruisde armpjes? ;)
Ik weet dat 't "moet", maarja ik vond dit makkelijker :chicken:
:seriousf:

Tho
30 september 2009, 11:23
Ik weet dat 't "moet", maarja ik vond dit makkelijker :chicken:
:seriousf:

Er zijn meer drummers die het vertikken hoor. Ik hoorde laatst van Bert dat het ook geen ergonomische reden heeft. Integendeel. Het komt bij jazzdrummers vandaan die voornamelijk hun ride gebruiken en die dus aan hun rechterhand hadden. Hi-hats gebruiken ze bijna niet. Zo doende

Megadeth22
1 oktober 2009, 07:41
Er zijn meer drummers die het vertikken hoor. Ik hoorde laatst van Bert dat het ook geen ergonomische reden heeft. Integendeel. Het komt bij jazzdrummers vandaan die voornamelijk hun ride gebruiken en die dus aan hun rechterhand hadden. Hi-hats gebruiken ze bijna niet. Zo doende
Hmm dat komt goed uit. Hoef ik me er ook niet meer druk te maken :grouphug: