PDA

View Full Version : Zangeres zoekt band (omgeving Helmond)



Marit
13 september 2009, 22:24
Hallo!

Ik ben Marit, 23 jaar, en op zoek naar een band in de omgeving van Helmond. Qua muziekstijl ben ik niet moeilijk; pop, rock, jazz, soul!
Ben je op zoek naar een goede zangeres voor je band of heb je interesse om iets mee op te zetten, laat het me horen!

Groeten!

Marit

JeroenSchaaf
21 september 2009, 09:23
He Marit!

Ook hiero! hoezie? Ik zag in je berichten dat het nog niet echt wil lukken met een band te zoeken? het lijkt wel recessie. :D

Marit
26 september 2009, 21:44
Zeg dat, en ik wil echt graag weer aan t zingen!!
Hier in Helmond beginnen ze nu in een café met jamsessies iedere eerste woensdag van de maand. Misschien moet ik daar maar es een lichtje op gaan doen, want dit schiet niet geweldig op zo!
Echt een recessie:soinnocent:!

Out of Defence
28 september 2009, 21:43
Metal/Rock/Alternatieve band zoekt zangeres

Nu onze huidige zangeres moet stoppen ivm vervolgstudie en verhuizing zoekt Out of Defence een nieuwe zangeres/frontvrouw. Wij hebben een aantal optredens gehad inmiddels en recent een demo opgenomen. We schrijven eigen muziek en doen soms een aantal covers. We willen graag verder met nummers schrijven en gemiddeld om de maand een keer optreden. Wij repeteren in Schaijk ( Omgeving Oss) op elke dinsdag van 19 uur tot 22 uur. (dit kan eventueel aangepast worden). Meer info op www.outofdefence.nl

Wat vragen we:
- Enthousiasme
- Brede muzieksmaak (maar met een voorkeur voor vernieuwende Metal)
- Ontwikkelde zangstem (ongeveer mezzosopraan)
- Muzikale achtergrond is pré
- Beschikking over eigen vervoer is pré
- Minimale leeftijd van 18 jaar

Hiro
29 september 2009, 11:00
hey marit, wanneer ben je van plan om te zingen in de velvet, want dan komen wij een keer kijken, we zijn ook nog op zoek naar nieuwe mensen :)

Marit
7 oktober 2009, 00:22
Heey!

Ja, morgen ben ik bang dat het hem voor mij niet gaan worden in de Velvet, waarschijnlijk ga ik t niet redden ivm een andere afspraak, maar wie weet. Maar het is tegenwoordig iedere eerste woensdag van de maand, als t goed is. Dus dan zou t zo maar eens 4 november kunnen worden ;)

Maar mocht je van tevoren een keer repeteren, laat dan ff weten, kan altijd ff wat mee komen zingen, als je van tevoren bv wat nummers laat weten ofzo!

Groeten Marit

Hiro
8 oktober 2009, 14:10
ik zal t s even met de rest ff over hebben.

onze bassiste die zit nu te twijfelen of dat ze nu wil bassen of zingen, en ik denk dat ze voor zingen gaat.

Maar ik laat je weten wat het word

Marit
9 oktober 2009, 18:37
Ok, laat maar weten!

Hiro
14 oktober 2009, 13:42
nou kreeg gisteren te horen dat t uit is tussen de gitarist en de bassiste/zangeres, dus even aankijken hoe dat allemaal gaat lopen, maar zoals t er nu naar uitziet zoeken we dalijk een nieuwe zangeres ;)

Marit
17 oktober 2009, 13:01
Oei :dontgeti: Naja hoewel ik het wel vervelend vind voor de gitarist en de bassiste/zangeres, houd ik me wel van harte aanbevolen :D

Marit
30 oktober 2009, 15:10
Al nieuws??

drummerke
5 november 2009, 11:21
Hey Marit,

heb je al bijna een band bij elkaar? Mocht je nog een drummer zoeken...ik kom uit omgeving Helmond en wil weer aan de slag. Ben wel al 36 jaar...vreselijk oud natuurlijk maar nog jong van geest haha, ook als het om muziek gaat. Maar goed, als je een wat jongere bezetting zoekt is dat ook te begrijpen.
Ik hoor het wel en anders succes met zoeken!

Marit
17 november 2009, 18:46
Hey! Ja, late reactie van mij. Zit niet zoveel beweging in topic, helaas.
Maar misschien komt er nog wat van Hiro's kant?!

Ace 1.15.19
19 november 2009, 19:16
Ik bood me ook al aan in een ander topic, maar ik denk ik zal hier ook nog effe reageren.

drummerke
19 november 2009, 21:44
Een zangeres, een gitarist, een drummer en allemaal uit helmond en omgeving. Moet iets mee te doen zijn lijkt me.

Ace 1.15.19
20 november 2009, 11:42
En in het andere topic bood zich ook al een bassist aan, maar die is niet meer online geweest jammergenoeg.

drummerke
20 november 2009, 11:52
Is diezelfde bassist als waar ik op gereageerd heb. Idd niks meer van gehoord, maar moet niet al te moeilijk zijn om aan een goede bassist te komen.