PDA

View Full Version : Beltpack houder aan strap



Hubrecht
13 september 2009, 15:33
Heeft iemand van jullie enig idee of er ergens houders/hoesjes voor wireless beltpacks te bestellen zijn die je aan je gitaarstrap kan doen? Onze bassist heeft deze ooit bij Dijkman in Breda gekocht maar die hebben ze niet meer. Ducktape is uiteraard een optie maar minder makkelijk aan/uitzetten en batterijen wisselen indien nodig. Aan je broek vastmaken vind ik ook minder handig omdat je als je je gitaar dan even weg zet, je je beltpack weer van je broek af moet halen. Beltpack aan mijn strap werkt altijd het meest ideaal.

Als iemand enig idee heeft hoor ik het graag!

B_2_the_a
13 september 2009, 15:35
zelfs een goeie zweetband is al genoeg...

Roro92
13 september 2009, 16:14
Hoera, Six zit hier :D.

Zelf heb ik 't zo gedaan, werkt goed. Het blijft hangen op dat plastic clip aan de strap.

http://i319.photobucket.com/albums/mm457/Rohof92/Bass/DSCF2392.jpg?t=1252851221

kenx
13 september 2009, 20:47
Wow, ik had net dezelfde vraag in m'n hoofd! Als iemand ideetjes heeft, posten maar!

Martijn-w
13 september 2009, 21:54
Er zijn ook draadloze setjes waar je geen beltpack hebt, maar waar de zender gewoon in de plug zit verwerkt. Maar goed, daar heb je misschien weinig aan als je al een duur setje hebt.

B_2_the_a
13 september 2009, 22:53
minder goed, plug schiet makkelijk los, duurder, etc...

Roro92
14 september 2009, 17:30
Anyway, @Witte:

http://www.thomann.de/nl/thomann_wireless_holder.htm

En als je een Sennheiser hebt (Al weet ik niet hoe je die vast moet maken).

http://www.thomann.de/nl/sennheiser_bpp_guerteltasche.htm

Hubrecht
15 september 2009, 00:04
Super! Ga ik meteen allebei bestellen dan kijk ik wel welke het fijnste werkt :) THANKS!

GeofJackon
15 september 2009, 00:10
Naald en draad anyone? Ik denk dat het niet zo moeilijk is om dit zelf in elkaar te knustelen.

Roro92
15 september 2009, 07:52
Super! Ga ik meteen allebei bestellen dan kijk ik wel welke het fijnste werkt :) THANKS!


Wil je me dan het resultaat laten weten? Ik ben ook wel benieuwd of er iets beter werkt dan m'n zweetband systeem.

Hubrecht
15 september 2009, 10:36
Naald en draad anyone? Ik denk dat het niet zo moeilijk is om dit zelf in elkaar te knustelen.

Heb ik dus 2 jaar gehad maar viel nu van ellende uit elkaar ;)

En ik zal het zeker laten weten als ik het binnen heb.

GeofJackon
15 september 2009, 13:54
Ahzo. Veel geluk met deze twee dan maar ;)

Bl44t44p
15 september 2009, 17:20
Die universele van Thomann heeft de oude bassist uit mijn band, maar daar ben ik persoonlijk niet zo heel kapot van... om de zoveel optredens viel dat ding er weer uit.

Ik heb mijn X2 gewoon zo vastgetaped dat ie superstevig vastzit en ik nog steeds easy bij het batterijcompartiment kan :)

Hubrecht
19 september 2009, 14:52
Heb gisteren de universele van Thomann en die voor de Ew 172 G2 binnengehad, en gisteren meteen bij de show die universele gebruikt. Beviel me eigenlijk heel goed. Alleen niet alle straps zijn even makkeilijk er doorheen te halen. Had ook mijn nieuwe Line6 Relay wireless binnen en die past er prima in, ondanks dat dat beltpack toch aan de kleine kant is. Hoesje voor de G2 was ook echt alleen bruikbaar voor de G2, als het beltpack maar een stukje groter is past hij er echt niet in. Zelfs voor de G2 vond ik het aan de krappe kant, niet heel gemakkelijk in en uit te halen. Zal komende dagen de universele nog paar keer gebruiken dan kan ik een beter oordeel vellen!

wizzie1982
19 september 2009, 18:59
ik heb hem (sennheiser g2 pack) zelf altijd gewoon met de riemclip aan mn strap of aan mn broek hangen, blijft altijd wel zitten. Nu moet ik wel zeggen dat ik meer een voorstander ben van aan mn broek hangen, want als ik van gitaar wissel hoef ik hem alleen maar om te pluggen. Gitaar wegzetten en geen andere pakken tijdens een show doe ik toch niet ;)

Ik heb ook wel eens geexperimenteerd met hoesjes voor een digicam/telefoon/mp3speler, gewoon van de mediamarkt. Hebben ze in alle soorten, maten en prijzen. Gaatje erin maken voor de antenne en de kabel en dat werkt ook perfect! Maar uiteindelijk vind ik de riemclip toch ook wel prima :)

Roro92
20 september 2009, 16:11
Heb gisteren de universele van Thomann en die voor de Ew 172 G2 binnengehad, en gisteren meteen bij de show die universele gebruikt. Beviel me eigenlijk heel goed. Alleen niet alle straps zijn even makkeilijk er doorheen te halen. Had ook mijn nieuwe Line6 Relay wireless binnen en die past er prima in, ondanks dat dat beltpack toch aan de kleine kant is. Hoesje voor de G2 was ook echt alleen bruikbaar voor de G2, als het beltpack maar een stukje groter is past hij er echt niet in. Zelfs voor de G2 vond ik het aan de krappe kant, niet heel gemakkelijk in en uit te halen. Zal komende dagen de universele nog paar keer gebruiken dan kan ik een beter oordeel vellen!

Leuke show in Paris? Veel plezier vanavond met McFly (je bent al weg denk ik...)

Je hebt nu dus 2 merken wireless naast de Sennheiser een Line 6? Welke bevalt beter? En daarnaast, wat gebruikt de T eigenlijk voor z'n bas?