Inloggen

View Full Version : Alice in Chains, Trix Antwerpen, 20 nov



Valoosj
13 september 2009, 15:10
Nog mensen die gaan?

HaroldA
13 september 2009, 15:28
Nope, ik ga 19 nov al naar 013 - Tilburg!!! :rockon:

Yek1
13 september 2009, 17:01
Nope, ik ga 19 nov al naar 013 - Tilburg!!! :rockon:

Yep, ik ook.

new deep
13 september 2009, 22:45
Hier ook! Het optreden in de Melkweg was aardig goed laatst

Fuhgawz
14 september 2009, 12:35
Yup, ik ga ook naar Tilburg!

stonerdaf
14 september 2009, 13:16
Yups, ikke naar Trix, eergisteren al kaartjes besteld.

Op hun myspace de 2 nieuwe nummers beluisterd, en hoewel ik persoonlijk de mening toebedeeld ben dat er niemand Layne Staley kan vervangen (die uitstraling !) , moet ik zeggen dat ze in de persoon van William Duvall toch een degelijke stem in de rangen hebben. Vind dat zijn stem akelig goed op die van Layne lijkt.

Ben razend benieuwd om 'Would ?' te horen met de nieuwe zanger, en dan vooral het stuk vanaf ...'Into the flood again...'

Valoosj
14 september 2009, 14:25
Aha, toch nog ander volk! Would? heb ik op Graspop in 2006 al gehoord, en dat klonk niet slecht. Niemand kan Layne vervangen, maar de nieuwe AiC vind ik wel te pruimen. Ik ben benieuwd hoe het nieuwe album is.

HaroldA
14 september 2009, 14:30
Would? heb ik op Graspop in 2006 al gehoord, en dat klonk niet slecht.

Ik ook, maar... Ik denk dat AIC veel beter uit de verf komt in een (goede) zaal dan op een mega groot buitenpodium...

Hoe dan ook: ik heb er nu al zin in! :rockon:

Fuhgawz
14 september 2009, 14:45
Ik heb Would? ook gehoord op Rock Am Ring een paar jaar terug. Met James Hetfield als zanger: http://www.youtube.com/watch?v=n_cZ60v9YdM Klinkt eigenlijk meteen als een Metallica nummer zo.

Maargoed, we zullen zien!! \m/

new deep
18 september 2009, 08:50
Doet ie nog aardig, ik zie trouwens op youtube dat het nummer ook door Opeth en Dream Theater op niet onverdienstelijke wijze is gecoverd..

HaroldA
19 november 2009, 00:11
Even een reminder dat vandaag (donderdag) AiC in Tilburg speelt!

Ze beginnen om 21:00, zonder voorprogramma...


Jesper | 013 (14:27u)

Er zal geen voorprogramma zijn bij Alice In Chains. het optreden zal beginnen om 21 uur.

Yek1
20 november 2009, 00:12
Lekker optreden in 013 vanavond. Al had je me ook kunnen wijsmaken dat ze gewoon 5 nummers 4x gespeeld hebben. ;-)

HaroldA
20 november 2009, 11:16
Lekker optreden in 013 vanavond. Al had je me ook kunnen wijsmaken dat ze gewoon 5 nummers 4x gespeeld hebben. ;-)

Wow!!! :eek:

Dat was goed!!!

HaroldA
20 november 2009, 12:04
Gelukkig hebben we de filmpjes nog: http://www.youtube.com/results?search_type=search_videos&search_query=alice+in+chains+013&search_sort=relevance&search_category=0&page=

Fuhgawz
20 november 2009, 14:24
Wow vette shit hoor! Het is dat ik al een kaartje had voor Steve Earle op dezelfde avond, anders was ik zeker ook gekomen.

stonerdaf
21 november 2009, 10:04
Gisterenavond in Trix gezien.

Goeie set, goed geluid, maar toch enkele uitschuivers.

Down In A Hole akoestisch vond ik niet om aan te horen, Rain When I Die vond ik ook niet zo geslaagd.

Man In The Box daarentegen, voor mij het ijkpunt van Duvall's vocale kunnen, was voor mij wel het kippenvelmoment van de avond.

En Jerry Cantrell... grote klasse !

Valoosj
21 november 2009, 23:42
Man In The Box daarentegen, voor mij het ijkpunt van Duvall's vocale kunnen, was voor mij wel het kippenvelmoment van de avond.

En Jerry Cantrell... grote klasse !

Grappig toen hij veel te vroeg zijn solo begon en William hem teken deed dat hij verkeerd zat. Ik stond op de eerste rij dus het geluid was niet zo geweldig (of was het omdat ik m'n oortjes vergeten was?) maar dit was echt een zalig optreden.

stonerdaf
22 november 2009, 20:31
Vond het geluid goed, stond wel wat verder naar achter, was de eerste keer voor mij in Trix, maar wat mij betreft zeker niet de laatste keer.

Ben al bang voor morgen qua geluid (Anouk Sportpaleis Antwerpen).