PDA

View Full Version : Gezocht: gemotiveerde muzikanten voor een metalcore/screamo band(Noord NL)



Catch33
12 september 2009, 01:40
Hallo Allen,

al tijden wil ik een band op zetten in de stijl van:

-Underoath
-The Used
-Thursday

maar ook meer postcore bands als:

-Isis
-Cult of Luna

Dus harde gitaarpartijen afgewisseld met zeer atmosferische cleane passages, qua zang zal het echt GOED moeten, clean gecombineerd met schreeuw(denk Underoath/Isis).

De opzet is om veel te repeteren in Noord Nederland(ik ben op het moment in Friesland), maar ben zeker bereid te reizen!, veel op te treden en uiteindelijk een dikke plaat op te nemen!(Ik ben studiotechnicus dus snel nummers opnemen is geen probleem(MAIL voor concepten!!!).

Mijn naam is Jeroen, ik ben 21 en speel zo'n 8 jaar gitaar, heb al in vele bands gezeten, maar heb altijd al in een band alsbovenstaande stijlen willen spelen, mijn motivatie en passie in eindeloos, vandaar dat ik ook dringend op zoek ben naar een:

-Zanger die zowel clean als schreeuwerig erg goed kan, veel zelfvertrouwen en energie on stage.
-2e Gitarist, ook al speel ik gitaar toch wil ik een 2e gitarist, voor dubbele partijen, verbreding van de sound en de mogelijkheid voor solo's.
-Bassist, ervaring is een pré, geen vereiste.
-een Drummer, die veelzijdig kan spelen voor zowel metal achtige stukken, als 'lichtere' passages.

Jullie kunnen mij mailen naar:

AVERSIONDESIGNSaapGMAILpuntCOM

Bedankt voor het lezen, en misschien tot later!

JeroenV/Catch33:ok: