PDA

View Full Version : middagje klooien in garageband



cyntex
11 september 2009, 20:08
Ik heb deze middag maar weer eens Garageband aangeslingert, beetje jammer van het kleine aanbod aan gitaargeluiden maar goed, hier de track waar ik mee bezig ben, wel een headphone track (ps gitaar is geprogrammeert):

http://www.mediafire.com/download.php?l2nwjjwumq2

Arphop7 (1:35)

Enjoy, of niet hehe.

The Lo Lands
11 september 2009, 20:39
Geen eigen gitaarparij ingespeeld??! Wat is er dan zo bijzonder aan als het allemaal prefab apple loops zijn? Zelf werk ik in Logic Studio, de grote broer van Garageband waarin ook prefab loops zitten welke ik alleen gebruik voor extra percussie mogelijkheden als shaker of soms een crash bij de drums. De gitaar, bas, toets en drumpartijen (Addictive Drums) speel ik zelf in. Garageband is leuk maar voor authentisiteit erg beperkt.

Leuk riedeltje :)

Megadeth22
11 september 2009, 23:29
Geen eigen gitaarparij ingespeeld??! Wat is er dan zo bijzonder aan als het allemaal prefab apple loops zijn? Zelf werk ik in Logic Studio, de grote broer van Garageband waarin ook prefab loops zitten welke ik alleen gebruik voor extra percussie mogelijkheden als shaker of soms een crash bij de drums. De gitaar, bas, toets en drumpartijen (Addictive Drums) speel ik zelf in. Garageband is leuk maar voor authentisiteit erg beperkt.

Leuk riedeltje :)
Garageband is niet zo beperkt hoor. Ik speel zelf ook bas, drums (geen addictive or programma, gitaar en vocals in :ok:

cyntex
12 september 2009, 17:59
Geen eigen gitaarparij ingespeeld??! Wat is er dan zo bijzonder aan als het allemaal prefab apple loops zijn? Zelf werk ik in Logic Studio, de grote broer van Garageband waarin ook prefab loops zitten welke ik alleen gebruik voor extra percussie mogelijkheden als shaker of soms een crash bij de drums. De gitaar, bas, toets en drumpartijen (Addictive Drums) speel ik zelf in. Garageband is leuk maar voor authentisiteit erg beperkt.


Leuk riedeltje :)
T is idd niet bijzonder, nee. Klinkt interessant dat Logic, maar eens checken. btw alleen de drums zijn prefab loops, de rest is geprogrammeert oftewel ingespeelt op mn laptop. Hm ik zie dat je 499 eu kwijt bent voor logic studio :O