PDA

View Full Version : Modelling versterker voor 300,-



Azrael
2 april 2003, 14:19
Welke modelling versterkers zijn er in deze prijsklasse? Ik zoek een versterker waarmee ik als ik ga jammen met een bandje ook nog mee uit de voeten kan. Footswitch om tussen clean en lead te schakelen is ook een vereiste.

Bij voorbaat dank,

Sander

BLOK182
2 april 2003, 17:11
Roland Cube 30, dies footswitchable meen ik en daar zit wel wat moddelingtechniek in.

Ic3gl0vE
2 april 2003, 18:41
die heeft maar 1 preamp.
waarom wil je eigenlijk een modeling bak? zoek je eigen geluid zou ik zeggen, uiteindelijk komen de meeste mensen daar toch wel op uit. Tenzij je in een bruilofts/top40 band zit.
Of wil je zo'n ding gewoon voor de effecten? dan is die cube30 idd leuk
Verder zou line6 misschien nog wat hebben

Azrael
2 april 2003, 21:30
Ik wil een erg veelzijdige amp met effecten.
Ik wil van Clean / Blues / Jazz tot Metal / Hard Rock kunnen. Dus kom ik al snel op een modelling amp uit. Kwa effecten vind ik alleen reverb / delay / distorsion(overdrive) belangrijk. De rest gebruik ik toch niet.
Maar misschien zeggen jullie neem een normale amp die dat allemaal kan. Maar welke amps zijn er voor rond de 300 euro die reverb / delay hebben en echt van clean / rock / metal / blues / jazz kunnen?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Azrael op 2003-04-02 21:33 ]</font>

Azrael
2 april 2003, 21:43
Hmmz ik heb het forum eens doorgespit en veel goede dingen over de Cube gehoord. Ik ga morgen de Cube 30 uittesten met mijn gitaar. Ben benieuwt :smile: