PDA

View Full Version : The Kovenant - S.E.T.I.



Swan
2 april 2003, 14:08
wat vinden jullie van t nieuwe Kovenant album? t lijkt wel op Animatronic maar vind t toch enigzins tegenvallen

FNaRK
2 april 2003, 14:52
hmm, ken de naam wel maar kan het niet helemaal plaatsen...
wat voor stijl is het (voordat ik ga downloaden :grin: )

Ditmar
2 april 2003, 16:11
Welke Covenant ?? Er zijn toch veertig bands die zo heten ??

Swan
3 april 2003, 12:20
THe Kovenant
band van ex bassist dimmu borgir
eerste cd is blackmetal, daarna komen er veel gothic (industrial) invloeden in
geen within temp gejammer dus maar industrial klanken en bliepjes

Barret Wallace
3 april 2003, 12:25
Ik vind die laatste cd van ze een STOMME KUT PLAAT VIEL ME ECHT TEGEN!!!!!

Zhou
3 april 2003, 12:28
Eerste cd is al ongeïnspireerde monotone rotzooi met een flauwe gimmick onder 't mum van black metal. Tis meer een kinderachtige glamrock verschijning met ICP elementen.

ICP heeft daarentegen nog wél goeie teksten.

Swan
3 april 2003, 16:08
ICP???? toch niet insane clown posse?????

en BW shut up je kent heel die band niet ga rukken bij je vai poster :razz:

Zhou
4 april 2003, 12:02
Ik weet wel degelijk waar ik over praat, maar misschien is het de grote mate van triestheid die je ziet in de bm-scene die mij zo is tegengevallen op een gegeven moment, gezeik over satan dit satan dat, maak je moeder bang.

en waarom zou ik er niks van afweten, omdat ik 't een saai rukalbum vind? luister de nieuwe hatebreed, dat rockt tenminste en is trueeeeee zoals het volgens die bm gasten altijd moet zijn

Swan
4 april 2003, 20:30
zucht

Eternal Despair
5 april 2003, 19:02
Ik heb dus echt een skijt hekel aan mensen als zhou... Die zo triest zitten te zeiken over wat wel en niet true is. True me reet in. Dat is alleen voor van die losers die niets om de muziek geven maar meer geven om het aanzien wat ze van andere mensen krijgen. Ze zijn niet stoer meer als de muziek die zij luisteren niet true is.

zo dat lucht op...

Zhou
5 april 2003, 19:52
gozzerrrrr, dat bedoel ik nou juist met m'n opmerking over 'true'

no offence verder over bm hoor, immortal kickt nog steeds ass, maar kovenant vind ik gewoon zo'n icp gimmick hebben, dat ik 't bovenstaande erover kwijt wilde nadat ik ze gezien had op dynamo paar jaartjes geleden.

en pcies, ff chill he

Swan
5 april 2003, 21:10
je moet t ook niet met immortal enzo vergelijken, t is helemaal geen blackmetal meer
altijd dat gezeik

Zhou
5 april 2003, 21:32
Pcies, waar gaat 't eigenlijk ook om

Proost!

Eternal Despair
6 april 2003, 10:48
Oow zo. Nou ok dan. Sorry zhou :grin:.

Dacht ff dat je het anders bedoelde...

stringer
21 april 2003, 22:34
BM of geen BM. Who cares. Ik vind het een gave cd. Anders (niet origineel) maar toch onderhoudend.

Als we trouwens over TRUE hebben. Laat ff je oortjes uitspuiten door de laatste cd van ANCIENT RITES. Da's pas echt gaaf.

Maiden Michiel
22 april 2003, 19:51
Die eerste was goed: In Times Before The Light