PDA

View Full Version : UK prijzen lager?



stratestic
9 september 2009, 20:20
Ik keek op deze internetsite http://petercooks.co.uk/index.php Peter Cook in Londen.

Ze bieden Fender Custom Shop gitaren en PRS gitaren aan voor omgerekend nog geen €2000,- zouden die te vertrouwen zijn?
Ik vind het prijsverschil met Nederland wel heel erg hoog maar misschien is het toch echt een koopje in Nederland betaal je al snel €3000,-:???:

Ik weet dat de Pond laag staat maar of dat is volgens mij niet het verschil.

Kahuna
10 september 2009, 13:25
Volgens mij kan het prima kloppen dat de prijzen daar ongeveer 1/3 goedkoper zijn. Als je het verval van het GBP volgt dan is het wel te verklaren. Vanaf ongeveer 1,50 GBP/EUR tot 1 op 1 nu ongeveer.

Ik ben zelf bezig een motor uit Engeland te kopen, omgerekend met keuren en vervoer en alles heb ik voor nog geen 6000 euro een motor die hier 2e hands tussen de 8200 en 9500 kost!!!

En je kunt voor 25 euro met 2 personen inclusief taxes enz. van eindhoven naar Birmingham vliegen (moet je wel ff de goede data zoeken enz.). allebei een gitaar mee terug als handbagage :cooler:

stratestic
10 september 2009, 18:58
Dan valt daar inderdaad geld aan te verdienen:cheerup:

Roro92
16 september 2009, 23:39
Ik ga zelf zeer binnenkort een Fender precision bestellen in de UK. Eens zien hoe dat gaat.

Les Paul R8
17 september 2009, 02:04
Ik keek op deze internetsite http://petercooks.co.uk/index.php Peter Cook in Londen.

Ze bieden Fender Custom Shop gitaren en PRS gitaren aan voor omgerekend nog geen €2000,- zouden die te vertrouwen zijn?
Ik vind het prijsverschil met Nederland wel heel erg hoog maar misschien is het toch echt een koopje in Nederland betaal je al snel €3000,-:???:

Ik weet dat de Pond laag staat maar of dat is volgens mij niet het verschil.

PRS is hier altijd al veel te duur geweest. Gewoon uit de US halen. Met een PRS loop je weinig risico.

stikel
17 september 2009, 02:12
Volgens mij kan het prima kloppen dat de prijzen daar ongeveer 1/3 goedkoper zijn. Als je het verval van het GBP volgt dan is het wel te verklaren. Vanaf ongeveer 1,50 GBP/EUR tot 1 op 1 nu ongeveer.


Een pond kost euro 1,12 euro ongeveer, dus een op een gaat helaas niet op

Mathidal
17 september 2009, 06:39
Beter dan 1,50 euro. :p

Ik heb ook nog munt geslagen toen de Dollar laag stond hoor. :cheerup: