PDA

View Full Version : Mathidal op gitaarnet



Mathidal
8 september 2009, 23:48
Al sedert enkele dagen neem ik al deel aan discussies, maar gezien de overweldigende hoeveelheid weet ik soms niet waar ik moet beginnen. :sssh:

Anyway, de naam is Mathias en ik bespeel de gitaar vanaf september 2007. Begonnen met een Spaanse gitaar, later kocht ik er een elektrische gitaar bij. Kun je iets beters krijgen dan permissie om een rockmachine op je zeventiende verjaardag te kopen? :D
(nou ja, pas de week erna werd het fun, toen de cube 20x kwam!!)

In het schooljaar 2008 - 2009 kreeg ik een nieuwe leerkracht gitaar die de theorie van notenleer allemaal toegankelijker voor me heeft gemaakt, dus als je vragen hebt over akkoorden-opbouw, ik weet er al wat van. :noob:
Nog niet alles, maar dat komt nog. Uitleg ivm 9de en 11de trap in die akkoorden zijn altijd welkom; :)

Ik speel sinds enkele maanden in een bandje, in regio Vlaams-Brabant (België), genaamd The Black Snares, samen met een bassist en een drummer.

Ik probeer op een allround manier gitaar te leren bespelen, dus ik hecht me niet aan één genre of techniek. :punk:

Invloeden: Jimi Hendrix, Van Halen, Eric Clapton, annihilator, led zeppelin, ac/dc, nirvana, metallica (! grote invloed), lynyrd skynyrd, Marilyn Manson, Micheal Jackson, rolling stones, queen, clouseau, eagles, ...

Vragen kunnen altijd gesteld worden in dit topic. :)

Link naar filmpje laatste optreden (op moment van schrijven)
http://www.youtube.com/watch?v=oZx-9FCJDec

JeroenSchaaf
9 september 2009, 00:11
He welkom hiero!

lindstrom
9 september 2009, 13:19
Welkom! :ok:

toneblo
9 september 2009, 14:04
Join(t) the club!!:crazyhappy:

speulmenneke
10 september 2009, 13:09
Hey Mathias,

Welkom op het forum.