PDA

View Full Version : walden gitaar : WAO55CEG + roland ac-90 box



ddogg
8 september 2009, 22:44
heb vandaag na tien jaar spelen op een oudere klassieke gitaar men eerste akoestische gitaar gaan bestellen ( heb nog 10 werkdagen de tijd om te annuleren of te veranderen ) ik kwam oorspronkelijk voor een yamaha apx700
maar na de walden 550 te horen klinkt deze toch walden toch vele voller en minder plastic-achtig... en dan er een mooie rolandamp de AC-90 bij.. wat een prachtig ding is,

nu is mijn vraag wat jullie bevindingen zijn van Walden, of de yamaha apx versies..

en hoe komt het dat de gitaren in Nederland goedkoper zijn dan in Belgie.. :mad::mad:

mvg

Ddogg

Muzieknono
9 september 2009, 06:48
De apx van yamaha klinkt wat vlakker door zijn smallere body, zet er een cpx 700 naast en je hoort een wereld van verschil.
Met de Walden kan ik je helaas niet helpen, daar heb ik geen ervaring mee.
Mvgr. Dirk Jan :B

mastermind
9 september 2009, 19:02
De Walden gitaren schijnen erg goed te zijn in hun prijs en kwaliteit. Althans ik heb het zelf niet uitgetest, maar op diverse fora op internet zijn veel mensen wel te spreken over de Walden gitaren.

Mad mind
9 september 2009, 19:21
Ik heb zelf een Walden en man, wat een klank!
Ze klinkt niet alleen goed, ze is nog mooi afgewerkt ook.
Ik zou ze zeker opnieuw kopen.

Git Aar
9 september 2009, 22:46
Volgens mij komt Walden uit de Washburn fabriek. Kan iemand dat bevestigen?

wiegersma
10 september 2009, 16:23
ik vind het niet hele geweldige gitaren. Ik word er niet warm of koud van.

ddogg
10 september 2009, 22:32
ik vond de walden gitaar vele warmer klinken dan die apx die wat plastic klonk,

ik vind alleen op het net zeer weinig informatie over de walden gitaar


ps, is het mogelijk om ook nog pedals te gebruiken - word dit gedaan bij akoestische gitaren of is dit enkel bij electrische

het is dan ook tien jaar geleden dat ik nog echt dagelijks speelde en ermee bezig was..

Jamman
21 september 2009, 18:19
Ik heb ook een walden! De g640 uit de natura serie. deze voor slechts 100 euro over kunnen nemen van iemand. Hij klinkt echt een stuk warmer en dynamischer dan mijn cort earth mr710F. Ben er zeer tevreden over.. Ook ik ben benieuwd naar de meningen van andere walden eigenaren.