PDA

View Full Version : Mods: waarom is mijn vraag over Rebel music gesloten?



Marcel61
8 september 2009, 11:54
Niks mis mee, toch? Lijkt me toch een zeer legitieme vraag?

lindstrom
8 september 2009, 12:47
mischien dit even via PM regelen? de mods kun je vinden rechts in het beeld bij "zelfbouw"

succes!

Ike57
8 september 2009, 13:36
Nooit van gehoord. Is dat een bedrijf dat zelfbouw materialen aanbiedt o.i.d.?

snaarplukker
8 september 2009, 13:41
Bedoel je die grote CD en platenzaak in Londen?

Hedge
8 september 2009, 15:43
Nee, ze verkopen via marktplaats van die piezo elementjes. Ze klinken van geen kant, maar hij doet dit al zo lang, dat als het niet betrouwbaar was Marktplaats daar wel wat aan gedaan zou hebben.

Het zal wel gesloten zijn omdat er alleen maar vragen komen over betrouwbaarheid van bedrijven. Dat heeft niet echt veel te maken met bouwen.

Kim Wilson
8 september 2009, 16:26
Nou ja, beetje transparantie vanuit de moderatie was hier op zich niet ongewenst. Maar idd, stuur even een PM naar één van de mods van dit subforum, die kan je vast wel e.e.a. uitleggen. :)

Marcel61
8 september 2009, 19:53
Nee, ze verkopen via marktplaats van die piezo elementjes. Ze klinken van geen kant, maar hij doet dit al zo lang, dat als het niet betrouwbaar was Marktplaats daar wel wat aan gedaan zou hebben.

Het zal wel gesloten zijn omdat er alleen maar vragen komen over betrouwbaarheid van bedrijven. Dat heeft niet echt veel te maken met bouwen.

Hedge,

Juist, die bedoel ik! Hier is de link naar Rebel (wat nu ineens Rebelpickups heet?) :

http://www.rebelpickups.nl/

Ik wil 2 van die Fender Decals kopen om m'n Strat (kop) te repareren.
Voordat ik vooruit ga (moet) betalen zou ik wel graag wat referenties lezen van anderen hier. Ik vind het altijd een gok om zomaar een onbekende geld te gaan sturen, vandaar.

oknarb180
9 september 2009, 00:55
Hedge,

Juist, die bedoel ik! Hier is de link naar Rebel (wat nu ineens Rebelpickups heet?) :

http://www.rebelpickups.nl/

Ik wil 2 van die Fender Decals kopen om m'n Strat (kop) te repareren.
Voordat ik vooruit ga (moet) betalen zou ik wel graag wat referenties lezen van anderen hier. Ik vind het altijd een gok om zomaar een onbekende geld te gaan sturen, vandaar.

Hey,

Ik heb 2 logo's bij de beste man vandaan voor m'n SRV-projectje. Heb ze bij 'm opgehaald omdat ik in die buurt werk. Zijn erg mooie en nette logo's. Is wel betrouwbaar hoor!

vr.gr.

Branko

Marcel61
9 september 2009, 11:02
Hey Oknarb 180,

Dank voor je bericht, dat schept vertrouwen :) !