PDA

View Full Version : HNOGD: Gibby les paul studio



Rick L
7 september 2009, 17:50
Hi all,
Je hoort het goed na meer dan 2 weken toch maar even een happy new (old) guitar day topic aangemaakt :cheerup: Ik zocht al een tijdje naar een studio.
Het betreft een witte gibson les paul studio (2007), gold hardware van de bekende forum gebruiker (pannekoek) geweest. Het was voor mij een zomer werken maar het is het waard.
Foto's zeggen waarschijnlijk meer dan genoeg.

http://94.100.113.79/723150001-723200000/723179001-723179100/723179051_5_Z4A-.jpeg
http://94.100.113.150/723150001-723200000/723178901-723179000/723178937_5_RM7W.jpeg
http://94.100.116.83/723150001-723200000/723178901-723179000/723178981_5_YH5w.jpeg

Hierbij wil ik pannekoek nog bedanken voor de goede service, en excuseer mij want ik ga even weer spelen op mn droom.
Cheers!
Rick

nickofzo
7 september 2009, 17:51
vetcool!!!

Les Paul R8
7 september 2009, 17:55
Mooie gitaar! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

lindstrom
7 september 2009, 17:56
is dat niet die ene met die standaard vlekken erop?

Josha
7 september 2009, 18:11
Heel netjes, gefeliciteerd. :lp:

JeroenSchaaf
7 september 2009, 18:12
Gefeliciteerd!

geert1976
7 september 2009, 18:13
Mooie gitaar man:lp: gefeliciteerd:cheerup:

JimiDylan
7 september 2009, 18:15
Dit vind ik de enige mooie LP studio, nice guitar en veel speelplezier ermee!

Rick L
7 september 2009, 18:16
Thanx allemaal! :cheerup:
Tis echt een super gitaar voor mijn speelstijl.

@ Linstrom, wat bedoel je precies?

lindstrom
7 september 2009, 18:25
Thanx allemaal! :cheerup:
Tis echt een super gitaar voor mijn speelstijl.

@ Linstrom, wat bedoel je precies?


donkere vlekken van de gitaarstandaard. komt van het rubber dat reageerd met de nitro lak. ik zag een witte studio op marktplaats ermee.

mesaman
7 september 2009, 18:32
mooi ding zeg...super

pannekoek
7 september 2009, 18:43
donkere vlekken van de gitaarstandaard. komt van het rubber dat reageerd met de nitro lak. ik zag een witte studio op marktplaats ermee.

deze stond niet op marktplaats ;)

ik had hem wel even op speurders staan!


veel plezier ermee rick!

grayfink
7 september 2009, 18:51
Mooie studio hoor. Gefeliciteerd.

Welke pannekoek verkoopt nou zo`n mooi ding? ;)

Agent_Smith
7 september 2009, 22:14
Erg mooi ding! Congrats!!

macwilliams
7 september 2009, 22:47
Happy
New
Original
Gibson
Day

En weer een Gibson van en naar een forum lid!

Feliz navi gitarra dia

kingzero007
7 september 2009, 22:53
Another masterpiece! ;)

Gefeliciteerd!!!

Braindead
7 september 2009, 23:31
Een zeer smakelijke plank! Goed bezig!

vulvasonic
8 september 2009, 02:05
Oogt zeer elegant. Afraggen die hap!!! :D

EGH
8 september 2009, 14:09
Gefeliciteerd, mooi ding! :lp:

Henri H
8 september 2009, 14:48
...
En weer een Gibson van en naar een forum lid!
.....Dat noemen ze ook wel een "Gitaarnet Sl*t" toch? ;)

Gefeliciteerd met je gitaar (met ebben toets!?).

macwilliams
8 september 2009, 16:36
Dat noemen ze ook wel een "Gitaarnet Sl*t" toch? ;)

Gefeliciteerd met je gitaar (met ebben toets!?).

Gitaarnetslet? Die van mij is dat zeker:D

Deze dame is amper ingereden, en idd met ebben toets.

marc_o
8 september 2009, 17:21
Nou, volgens mij zittie vol met chambers en is het een soort gatenkaas, zwitserse gatenkaas, en de top is niet matched en flames zijn nooit van AAAAAAA kwaliteit, want Gibson gebruikt hout waar wel eens een vogel heeft gescheten en dat hoor je werkelijk in alles terug, zoals bladeren, bladeren zeg ik je!!! dat is toch niet normaal? Nee, Gibbies zijn Gibbies niet meer, het is natuurlijk allemaal te danken aan de herinrichting van de werkvloer van inkoop van Gibson, want daar stond tocht en toen zijn hun nekken scheefgegroeid en sindsdien hebben ALLE Customshopmodellen getordeerde necks.....wat een rotzooi is dat toch, Gibson. Elementen met metalen kapjes, maar niet zomaar metaal met vergulde binnenkanten zoals bij Warmoth, nee, gewoon metaal....metaal zeg ik je!! Wat een troep is dat gibson toch. Stemmen, dat zal ook wel niet lukken, want zo te zien moet je dat zelf doen en zie ik een heel kleine buiging na de topkam, zodat de snaar 0,0000005555 trilimeter, jaja, dat woord kennen jullie nog niet, want dat komt omdat ik slim ben en jullie hersenloze amoebes, uit het lood staat en ONMOGELIJK op stemming kan blijven. Dat is bij Warmoth wel even anders geregeld. Ze stemmen 'm 1 keertje in de fabriek, onder de juiste omstandigheden, en dan hoef je er zelfs nooit meer andere snaren op te leggen, dat zijn echte warmoth-snaren, niet normaal hoe goed die zijn, amai!! Ziet mijn alwetende oog een Rosewood toets????? Hoe kon je dat nou kopen, je weet toch wel dat je op zijn minst 86 jaar natuurgedroogd Bubinga moet hebben, wil je ergens op lijken, tgggggggggg, wat heb jij je laten oplichten zeg, dat zou je bij Warmoth dus echt niet overkomen, ik verdenk Gibson ervan dat ze eigenlijk een palestijns terroristenopleidingscentrum zijn, met KUTgitaarbouw als dekmantel, ja, dat is het, ze zijn de vijand, de duivel, satan en ze eten varkensvlees, het zal toch niet?
Die koffer? HAHAHAHAHAHA, ONWETENDE!!! wat dom dat je die erbij deed, dat is een gibsonkoffer, gemaakt in america met verkeerd opgegeven specs, want dat doet gibson dus he? In de specsstaat natuurlijk dat het een gibson GITAARkoffer is, maar Gibson maakt geen gitaren, want dat doet alleen Warmoth, en dan zit er dus geen gitaar in de koffer, maar een Gibson, ah man, wat zal jij je nu slecht voelen.....jij verdient eigenlijk een Fender, en deze lachwekkende namaakgitaar moet je in de anus van LesPaul R8 steken, want die was het laatst NIET met me eens, en dat terwijl ik iets moeilijks studeer en af en toe op vakantie ga naar bouwstad Palestina, dus is hij per definitie een amoebe, een hersenloze bovendien en dat jij deze misbaksel van een gitaar kocht ligt PER DEFINITIE aan hem, de lutser!

Probeer er snel vanaf te komen en koop in godsnaam een Warmoth, dan heb je tenminste iets van zeldzaam hout, waar tenminste dat klote regenhout voor wordt afgebroken, want met die amoebekutdieren en indianen ben ik nog niet klaar, die hebben laatst tegen een bubinga aangepist, stelletje savages!!

gegroet
Orfejo.

marc_o
8 september 2009, 17:23
Dam'n, ik zou zweren dat ik net orpheo in de stad zag..maar anyway, tof gitaartje man!

:lp:

Reel Big Fish
8 september 2009, 17:25
Goeie keuze, ik heb hem zelf ook. Geniet ervan! :soul:

macwilliams
8 september 2009, 17:57
gegroet
O.

Ga jij ook al weg. ?

Fender75
8 september 2009, 18:33
Nou, volgens mij zittie vol met chambers en is het een soort gatenkaas, zwitserse gatenkaas, en de top is niet matched en flames zijn nooit van AAAAAAA kwaliteit, want Gibson gebruikt hout waar wel eens een vogel heeft gescheten en dat hoor je werkelijk in alles terug, zoals bladeren, bladeren zeg ik je!!! dat is toch niet normaal? Nee, Gibbies zijn Gibbies niet meer, het is natuurlijk allemaal te danken aan de herinrichting van de werkvloer van inkoop van Gibson, want daar stond tocht en toen zijn hun nekken scheefgegroeid en sindsdien hebben ALLE Customshopmodellen getordeerde necks.....wat een rotzooi is dat toch, Gibson. Elementen met metalen kapjes, maar niet zomaar metaal met vergulde binnenkanten zoals bij Warmoth, nee, gewoon metaal....metaal zeg ik je!! Wat een troep is dat gibson toch. Stemmen, dat zal ook wel niet lukken, want zo te zien moet je dat zelf doen en zie ik een heel kleine buiging na de topkam, zodat de snaar 0,0000005555 trilimeter, jaja, dat woord kennen jullie nog niet, want dat komt omdat ik slim ben en jullie hersenloze amoebes, uit het lood staat en ONMOGELIJK op stemming kan blijven. Dat is bij Warmoth wel even anders geregeld. Ze stemmen 'm 1 keertje in de fabriek, onder de juiste omstandigheden, en dan hoef je er zelfs nooit meer andere snaren op te leggen, dat zijn echte warmoth-snaren, niet normaal hoe goed die zijn, amai!! Ziet mijn alwetende oog een Rosewood toets????? Hoe kon je dat nou kopen, je weet toch wel dat je op zijn minst 86 jaar natuurgedroogd Bubinga moet hebben, wil je ergens op lijken, tgggggggggg, wat heb jij je laten oplichten zeg, dat zou je bij Warmoth dus echt niet overkomen, ik verdenk Gibson ervan dat ze eigenlijk een palestijns terroristenopleidingscentrum zijn, met KUTgitaarbouw als dekmantel, ja, dat is het, ze zijn de vijand, de duivel, satan en ze eten varkensvlees, het zal toch niet?
Die koffer? HAHAHAHAHAHA, ONWETENDE!!! wat dom dat je die erbij deed, dat is een gibsonkoffer, gemaakt in america met verkeerd opgegeven specs, want dat doet gibson dus he? In de specsstaat natuurlijk dat het een gibson GITAARkoffer is, maar Gibson maakt geen gitaren, want dat doet alleen Warmoth, en dan zit er dus geen gitaar in de koffer, maar een Gibson, ah man, wat zal jij je nu slecht voelen.....jij verdient eigenlijk een Fender, en deze lachwekkende namaakgitaar moet je in de anus van LesPaul R8 steken, want die was het laatst NIET met me eens, en dat terwijl ik iets moeilijks studeer en af en toe op vakantie ga naar bouwstad Palestina, dus is hij per definitie een amoebe, een hersenloze bovendien en dat jij deze misbaksel van een gitaar kocht ligt PER DEFINITIE aan hem, de lutser!

Probeer er snel vanaf te komen en koop in godsnaam een Warmoth, dan heb je tenminste iets van zeldzaam hout, waar tenminste dat klote regenhout voor wordt afgebroken, want met die amoebekutdieren en indianen ben ik nog niet klaar, die hebben laatst tegen een bubinga aangepist, stelletje savages!!

gegroet
Orfejo.

:) kan er niks aan doen...ik herken er wel iets in...

Rick L
9 september 2009, 10:49
@ marc/orpheo
Leuk joh, dat gekanker als ik het zo mag noemen, maar IK ben happy met deze gitaar! Dat jij gibson niks vind zal mij een worst wezen.

Oh het is trouwens Ebben toets. ;)
Cheers

Nielsje
9 september 2009, 10:55
Happy
New
Original
Gibson
Day

En weer een Gibson van en naar een forum lid!

Feliz navi gitarra dia

Hm, van mij mag het wel eens afgelopen zijn met die suffe afkortingen. Je kan toch ook gewoon zeggen: "Nieuwe gitaar: Gibson Les Paul!"

Vind ik toch wat duidelijker..


@ marc/orpheo
Leuk joh, dat gekanker als ik het zo mag noemen, maar IK ben happy met deze gitaar! Dat jij gibson niks vind zal mij een worst wezen.

Oh het is trouwens Ebben toets. ;)
Cheers

We hebben een newbee!
We hebben een newbee!
We hebben een newbee!
We hebben een newbee!
We hebben een newbee!
We hebben een newbee!
:cheerup:

marc_o
9 september 2009, 14:22
@ marc/orpheo
Leuk joh, dat gekanker als ik het zo mag noemen, maar IK ben happy met deze gitaar! Dat jij gibson niks vind zal mij een worst wezen.

Oh het is trouwens Ebben toets. ;)
Cheers


Maak je niet druk, ik vind het een te gekke gitaar, wellicht heb je de voorgeschiedenis gemist......tip: zoek op Les Paul en je gaat de humor er zeker van inzien.

Veel plezier ermee!!!

5150II
9 september 2009, 16:01
Verreweg de mooiste studio lp's die er zijn, goede keus!

macwilliams
9 september 2009, 16:11
Hm, van mij mag het wel eens afgelopen zijn met die suffe afkortingen. Je kan toch ook gewoon zeggen: "Nieuwe gitaar: Gibson Les Paul!"

Vind ik toch wat duidelijker..



We hebben een newbee!
We hebben een newbee!
We hebben een newbee!
We hebben een newbee!
We hebben een newbee!
We hebben een newbee!
:cheerup:
Volgens mij gaat dat niet passen als titel.

Les Paul R8
9 september 2009, 16:19
Nou, volgens mij zittie vol met chambers en is het een soort gatenkaas, zwitserse gatenkaas, en de top is niet matched en flames zijn nooit van AAAAAAA kwaliteit, want Gibson gebruikt hout waar wel eens een vogel heeft gescheten en dat hoor je werkelijk in alles terug, zoals bladeren, bladeren zeg ik je!!! dat is toch niet normaal? Nee, Gibbies zijn Gibbies niet meer, het is natuurlijk allemaal te danken aan de herinrichting van de werkvloer van inkoop van Gibson, want daar stond tocht en toen zijn hun nekken scheefgegroeid en sindsdien hebben ALLE Customshopmodellen getordeerde necks.....wat een rotzooi is dat toch, Gibson. Elementen met metalen kapjes, maar niet zomaar metaal met vergulde binnenkanten zoals bij Warmoth, nee, gewoon metaal....metaal zeg ik je!! Wat een troep is dat gibson toch. Stemmen, dat zal ook wel niet lukken, want zo te zien moet je dat zelf doen en zie ik een heel kleine buiging na de topkam, zodat de snaar 0,0000005555 trilimeter, jaja, dat woord kennen jullie nog niet, want dat komt omdat ik slim ben en jullie hersenloze amoebes, uit het lood staat en ONMOGELIJK op stemming kan blijven. Dat is bij Warmoth wel even anders geregeld. Ze stemmen 'm 1 keertje in de fabriek, onder de juiste omstandigheden, en dan hoef je er zelfs nooit meer andere snaren op te leggen, dat zijn echte warmoth-snaren, niet normaal hoe goed die zijn, amai!! Ziet mijn alwetende oog een Rosewood toets????? Hoe kon je dat nou kopen, je weet toch wel dat je op zijn minst 86 jaar natuurgedroogd Bubinga moet hebben, wil je ergens op lijken, tgggggggggg, wat heb jij je laten oplichten zeg, dat zou je bij Warmoth dus echt niet overkomen, ik verdenk Gibson ervan dat ze eigenlijk een palestijns terroristenopleidingscentrum zijn, met KUTgitaarbouw als dekmantel, ja, dat is het, ze zijn de vijand, de duivel, satan en ze eten varkensvlees, het zal toch niet?
Die koffer? HAHAHAHAHAHA, ONWETENDE!!! wat dom dat je die erbij deed, dat is een gibsonkoffer, gemaakt in america met verkeerd opgegeven specs, want dat doet gibson dus he? In de specsstaat natuurlijk dat het een gibson GITAARkoffer is, maar Gibson maakt geen gitaren, want dat doet alleen Warmoth, en dan zit er dus geen gitaar in de koffer, maar een Gibson, ah man, wat zal jij je nu slecht voelen.....jij verdient eigenlijk een Fender, en deze lachwekkende namaakgitaar moet je in de anus van LesPaul R8 steken, want die was het laatst NIET met me eens, en dat terwijl ik iets moeilijks studeer en af en toe op vakantie ga naar bouwstad Palestina, dus is hij per definitie een amoebe, een hersenloze bovendien en dat jij deze misbaksel van een gitaar kocht ligt PER DEFINITIE aan hem, de lutser!

Probeer er snel vanaf te komen en koop in godsnaam een Warmoth, dan heb je tenminste iets van zeldzaam hout, waar tenminste dat klote regenhout voor wordt afgebroken, want met die amoebekutdieren en indianen ben ik nog niet klaar, die hebben laatst tegen een bubinga aangepist, stelletje savages!!

gegroet
Orfejo.

:seriousf::seriousf:

Jammer dat dit veel te lang is als sig......

Kim Wilson
9 september 2009, 16:21
En jammer dat alleen de insiders de grap snappen, en de trotse eigenaar van deze prachtgitaar niet. Die voelt zich nu onterecht afgezeken.


@ TS: Zoek eens op posts van (ex-)forumlid Orpheo. Hopelijk wordt dan de grap van Marc Odijk duidelijker.

En gefeliciteerd met je aanwinst! Echt een mooi ding! :ok:

Les Paul R8
9 september 2009, 16:25
En jammer dat alleen de insiders de grap snappen, en de trotse eigenaar van deze prachtgitaar niet. Die voelt zich nu onterecht afgezeken.


Ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is dat het een persiflage op een (ex-) gitaarnetter is en niet bedoeld om Rick L af te zeiken. De gitaar van Rick is super gaaf en ik weet zeker dat hij er veel plezier van zal hebben!

Ukeloeder
9 september 2009, 16:26
Nou, volgens mij [...erg grappig...]

gegroet
Orfejo.
Jezus vent, dit is echt beneden ieder peil.

Kim Wilson
9 september 2009, 16:27
Ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is dat het een persiflage op een (ex-) gitaarnetter is en niet bedoeld om Rick L af te zeiken. De gitaar van Rick is super gaaf en ik weet zeker dat hij er veel plezier van zal hebben!
Nou, gezien de reactie van Rick was dat kwartje waarschijnlijk nog niet gevallen. :satisfie:

marc_o
9 september 2009, 16:27
Klopt hoor, ik ken Rick L niet, maar ik mis Orpheo nu al, hahahahahaha

Dark_Tranquillity
9 september 2009, 16:29
@ TS: Zoek eens op posts van (ex-)forumlid Orpheo. Hopelijk wordt dan de grap van Marc Odijk duidelijker.


EX-FORUMLID? Waar vind ik dit terug? :D


Verder, dit is een prachtige gitaar. Ik speelde laatst op een studio, zoals deze, en ik denk dat ik er zelf ook een wil!

marc_o
9 september 2009, 16:33
EX-FORUMLID? Waar vind ik dit terug? :D


Verder, dit is een prachtige gitaar. Ik speelde laatst op een studio, zoals deze, en ik denk dat ik er zelf ook een wil!


http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=126933

hier vind je dat terug

macwilliams
9 september 2009, 16:35
De studio gitaren zijn fucking awesom! Echt een kick ass ding.

marc_o
9 september 2009, 16:37
Nou, zeker in de witte uitvoering, die zie je niet vaak, althans, ik niet.

demetalenman
9 september 2009, 16:41
Nou, volgens mij zittie vol met chambers en is het een soort gatenkaas, zwitserse gatenkaas, en de top is niet matched en flames zijn nooit van AAAAAAA kwaliteit, want Gibson gebruikt hout waar wel eens een vogel heeft gescheten en dat hoor je werkelijk in alles terug, zoals bladeren, bladeren zeg ik je!!! dat is toch niet normaal? Nee, Gibbies zijn Gibbies niet meer, het is natuurlijk allemaal te danken aan de herinrichting van de werkvloer van inkoop van Gibson, want daar stond tocht en toen zijn hun nekken scheefgegroeid en sindsdien hebben ALLE Customshopmodellen getordeerde necks.....wat een rotzooi is dat toch, Gibson. Elementen met metalen kapjes, maar niet zomaar metaal met vergulde binnenkanten zoals bij Warmoth, nee, gewoon metaal....metaal zeg ik je!! Wat een troep is dat gibson toch. Stemmen, dat zal ook wel niet lukken, want zo te zien moet je dat zelf doen en zie ik een heel kleine buiging na de topkam, zodat de snaar 0,0000005555 trilimeter, jaja, dat woord kennen jullie nog niet, want dat komt omdat ik slim ben en jullie hersenloze amoebes, uit het lood staat en ONMOGELIJK op stemming kan blijven. Dat is bij Warmoth wel even anders geregeld. Ze stemmen 'm 1 keertje in de fabriek, onder de juiste omstandigheden, en dan hoef je er zelfs nooit meer andere snaren op te leggen, dat zijn echte warmoth-snaren, niet normaal hoe goed die zijn, amai!! Ziet mijn alwetende oog een Rosewood toets????? Hoe kon je dat nou kopen, je weet toch wel dat je op zijn minst 86 jaar natuurgedroogd Bubinga moet hebben, wil je ergens op lijken, tgggggggggg, wat heb jij je laten oplichten zeg, dat zou je bij Warmoth dus echt niet overkomen, ik verdenk Gibson ervan dat ze eigenlijk een palestijns terroristenopleidingscentrum zijn, met KUTgitaarbouw als dekmantel, ja, dat is het, ze zijn de vijand, de duivel, satan en ze eten varkensvlees, het zal toch niet?
Die koffer? HAHAHAHAHAHA, ONWETENDE!!! wat dom dat je die erbij deed, dat is een gibsonkoffer, gemaakt in america met verkeerd opgegeven specs, want dat doet gibson dus he? In de specsstaat natuurlijk dat het een gibson GITAARkoffer is, maar Gibson maakt geen gitaren, want dat doet alleen Warmoth, en dan zit er dus geen gitaar in de koffer, maar een Gibson, ah man, wat zal jij je nu slecht voelen.....jij verdient eigenlijk een Fender, en deze lachwekkende namaakgitaar moet je in de anus van LesPaul R8 steken, want die was het laatst NIET met me eens, en dat terwijl ik iets moeilijks studeer en af en toe op vakantie ga naar bouwstad Palestina, dus is hij per definitie een amoebe, een hersenloze bovendien en dat jij deze misbaksel van een gitaar kocht ligt PER DEFINITIE aan hem, de lutser!

Probeer er snel vanaf te komen en koop in godsnaam een Warmoth, dan heb je tenminste iets van zeldzaam hout, waar tenminste dat klote regenhout voor wordt afgebroken, want met die amoebekutdieren en indianen ben ik nog niet klaar, die hebben laatst tegen een bubinga aangepist, stelletje savages!!

gegroet
Orfejo.

LOL, ik vind hem goed.

Wellicht duikt ie binnenkort wel weer op onder een andere naam. Dr. alleskunde in miereneukerij. En kan hij ons weer overbluffen met zijn superieure intelligentie.

marc_o
9 september 2009, 16:45
LOL, ik vind hem goed.

Wellicht duikt ie binnenkort wel weer op onder een andere naam. Dr. alleskunde in miereneukerij. En kan hij ons weer overbluffen met zijn superieure intelligentie.


Dat is niet moeilijk, we zijn immers hersenloze amoebes....

Rick L
9 september 2009, 19:12
Hmm ik snap de grap nu pas :soinnocent: hehe. Sry marc maar ik voelde me daadwerkelijk in de zeik genomen. Maar dat had je wel kunnen verwachten van mij als 'nieuweling'.

OT: thanx voor alle reacties :cheerup:

vulvasonic
9 september 2009, 19:24
Orph weg?
Jammer. Niemand die beter kon uitleggen waarom Les Pauls met een geschroefde halsconstructie BETER klonken dan de meeste Gibsons.

Les Paul R8
9 september 2009, 19:26
Orph weg?
Jammer. Niemand die beter kon uitleggen waarom Les Pauls met een geschroefde halsconstructie BETER klonken dan de meeste Gibsons.

Volgens mij was er ook niemand anders die geprobeerd heeft dat uit te leggen. :D

macwilliams
9 september 2009, 19:41
Het heeft toch een diepe indruk gemaakt bij jullie. En die warmoth gitaren zijn echt heel goed. Al het andere is toch niet nodig? Hij komt zichzelf toch niet meer verdedigen.

nickofzo
9 september 2009, 19:58
hij geeft op:P

nee het verhaal vond ik wel erg stoer hehe

en die gibson is teringgaaf;)

geert1976
9 september 2009, 20:31
hele mooie LP met ebben toets:D

probeer eens "Almost cut my hair" ermee te spellen (je weet wel die van Crosby Stills Nash & Young), die heerlijk snappy slagpartij komt er heel goed mee uit:rockon:

vanavond met die van mij gespeeld, blijft heerlijk die Gibby's:blast:

pannekoek
9 september 2009, 22:43
hele mooie LP met ebben toets:D

probeer eens "Almost cut my hair" ermee te spellen (je weet wel die van Crosby Stills Nash & Young), die heerlijk snappy slagpartij komt er heel goed mee uit:rockon:

vanavond met die van mij gespeeld, blijft heerlijk die Gibby's:blast:

ik zeg:koop een marshall jcm2000 TSL en je hebt een instant ''the darkness'' geluid :D

grayfink
9 september 2009, 22:51
hele mooie LP met ebben toets:D

probeer eens "Almost cut my hair" ermee te spellen (je weet wel die van Crosby Stills Nash & Young), die heerlijk snappy slagpartij komt er heel goed mee uit:rockon:

vanavond met die van mij gespeeld, blijft heerlijk die Gibby's:blast:

Hey, die heb ik een tijdje terug in sounds gepost. Op een standaard standard gespeeld met de originele (volgens Orpheo waardeloze) pickups.
Nu kan ik niet gitaarspelen, en al zeker niet die lekkere gruizige sound van Stephen Stills benaderen, toch vind ik het geluid lekker klinken.
Hier. http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=122725

grayfink
9 september 2009, 22:54
Het heeft toch een diepe indruk gemaakt bij jullie. En die warmoth gitaren zijn echt heel goed. Al het andere is toch niet nodig? Hij komt zichzelf toch niet meer verdedigen.
Ik denk eigenlijk dat hij nog wel terugkomt, er is volgens mij trouwens niemand die aan de kwaliteit van Warmoth twijfelt. Alleen een Les Paul met geschroefde hals, daar zie ik niet zo veel in. En volgens mij velen met mij.

geert1976
9 september 2009, 23:34
Hey, die heb ik een tijdje terug in sounds gepost. Op een standaard standard gespeeld met de originele (volgens Orpheo waardeloze) pickups.
Nu kan ik niet gitaarspelen, en al zeker niet die lekkere gruizige sound van Stephen Stills benaderen, toch vind ik het geluid lekker klinken.
Hier. http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=122725

klinkt goed hoor, jullie spelen het nummer met meer groove dan het origineel.
De Gibby zit op lead hoor ik en komt goed door.

De slagparty wordt gespeeld op een strat iod en die komt niet goed door en wordt overmeesterd door de LP.

Ik speel zelf in dit nummer de slagparty met mijn LP Studio enkel brugelement en dan een licht randje gain/overdrive.

Wellicht een keer het proberen waard om een 2e LP voor slag erachter te zetten op enkel brug element en als je dit te zwaar vind een SG, dan krijg je iets meer bombasme in dit nummer;)

PS: ik heb bij mijn LP de brughumbucker behoorlijk hoog opgedraaid om hem snappy te krijgen.

Ibanez666
10 september 2009, 10:43
Alleen een Les Paul met geschroefde hals, daar zie ik niet zo veel in. En volgens mij velen met mij.

Ik heb geen problemen met een LP met geschroefde nek. Ik vind dat hele set-neck zou beter zijn in zn algemeenheid een beetje onzin. Maar das een andere discussie :)