PDA

View Full Version : Dean Razorback V 255



Archenemy
7 september 2009, 14:13
Iemand ervaring met deze gitaar, vind hem er supervet uitzien.

http://www.deanguitars.com/summer06/usa_dime_razorback_v.htm

nickofzo
7 september 2009, 14:19
Iemand ervaring met deze gitaar, vind hem er supervet uitzien.

http://www.deanguitars.com/summer06/usa_dime_razorback_v.htm

dat niet, maar ik weet in ieder geval te melden dat je het liefs staand speelt dan;)

pannekoek
7 september 2009, 14:38
dat niet, maar ik weet in ieder geval te melden dat je het liefs staand speelt dan;)

gaat prima hoor zittend ;)

marter544
7 september 2009, 14:56
gaat prima hoor zittend ;)

Ben ik het niet mee eens, ik kan er zittend niet lekker mee overweg, en dat is ook de reden dat ik er niet snel eentje zal kopen.

Archenemy
7 september 2009, 15:12
Iemand nog iets ONTOPIC te melden?

syntag15
7 september 2009, 15:31
De Seymour humbucker op de brug heeft de neiging wat te ronken, maar het is dan ook een Dimeback.... verder tsja smaken verschillen. Nadeel zou ik wel de plek van de output vinden, maar dat is wel te overleven denk ik.

Archenemy
7 september 2009, 15:35
ok bedankt,

Zijn er ook mensen die daardwerkelijk deze gitaar bezitten?

Gothra
7 september 2009, 15:53
bezit hem niet, wel op gespeeld, kerel van de Guitar Center in las vegas had m speciaal voor mij uit de doos gehaald, lag toen nog niet eens in de winkel, hehe. Goed afgewerkt, klinkt lekker. De hals ligt mij alleen niet zo, iets te dik. Wat wil je precies weten over de gitaar trouwens?

pannekoek
7 september 2009, 15:54
ok bedankt,

Zijn er ook mensen die daardwerkelijk deze gitaar bezitten?

ik bezit deze gitaar niet maar heb er wel ervaring mee en bezit nu een soortgelijk model, een jackson demmelition king v.

ik vond de razorback v wel gaaf maar het was niet helemaal mijn ding. ik vond de neck niet echt lekker spelen.

Gothra
7 september 2009, 15:56
Ja die nek, t heeft toch zo'n typische boat vorm ofzo?

Archenemy
7 september 2009, 15:57
heb een BC Rich Mockinbird, heeft ook een dikke hals. Is dit vergelijkbaar?

Quicksilver
7 september 2009, 18:24
heb een BC Rich Mockinbird, heeft ook een dikke hals. Is dit vergelijkbaar?

Kun je maar op één manier achterkomen. Uitproberen, testen tot je erbij neervalt. Je kunt niet aan de hand van anderen een gitaar kopen, hij moet je maar net goed liggen. :hippie:

Jasper.
7 september 2009, 23:07
Heb hem laatst eventjes bespeeld, vond dat hij veel bruikbare geluiden had, brugelement was heel anders dan het neckelement, vond ze beide goed klinken ook in combinatie. Ik vond het lekker spelen en klinken, het was dat ik het goeld toen niet had anders had ik hem denk ik meegenomen. Ik vond het neckprofiel ook wel lekker, heb er niet zoveel verstand van maar lijkt mij een V profiel?? ik kon mijn duim er lekker mee achter de neck houden, normaal heb ik de neiging om de duim helemaal omhoog te zetten. Maar ik heb er maar eventjes opgespeeld en dat is mijn ervaring, die van jou kan wel heel anders zijn dus probeer hem uit zal ik zeggen.

Ik had trouwens niet veel problemen met zittend spelen. Gewoon die punt tussen je benen klemmen en je hebt nergens last van.

Tho
7 september 2009, 23:19
ok bedankt,

Zijn er ook mensen die daardwerkelijk deze gitaar bezitten?

Gerrekat van dit forum heeft er een gehad. Stuur hem eens een PM. Ik weet wel dat hij er enorm tevreden over was. Aan USA Deans kan je je sowieso geen buil vallen. Ze zijn duur, maar dat is niet voor niets.

Braindead
7 september 2009, 23:26
Fuck wat krijg ik een GAS van dat ding. Vooral dat ebbenfretboard en dat groen op zwart..... whaaaaaaa

Archenemy
8 september 2009, 09:33
geef me een hand :)
Woensdag een andere gitaar verkopen en dan bestel ik hem bij musik service.de

Braindead
8 september 2009, 13:31
Dude, dat meen je niet! Is dat deze? Er staat hier trouwens rosewood fretboard...
http://www.musik-service.de/dean-razorback-v-metallic-black-outlet-prx395770051de.aspx

Archenemy
8 september 2009, 13:43
Dude, dat meen je niet! WEL Is dat deze? JA Er staat hier trouwens rosewood fretboard... DUS?
http://www.musik-service.de/dean-razorback-v-metallic-black-outlet-prx395770051de.aspx

zie comment:)

Braindead
8 september 2009, 15:17
Dus, waarschijnlijk heeft alleen de usa versie een ebben fretboard en deze niet? :D ( of is deze ook usa?)
Of ze hebben het bij Musik service fout op de website staan wat ook nogal eens voorkomt...

Trouwens Dimebag speelde zelf ook rosewood daar niet van.

HaroldA
8 september 2009, 15:21
Dus, waarschijnlijk heeft alleen de usa versie een ebben fretboard en deze niet? :D ( of is deze ook usa?)
Of ze hebben het bij Musik service fout op de website staan wat ook nogal eens voorkomt...

Trouwens Dimebag speelde zelf ook rosewood daar niet van.

Ik heb zelf ook een Koriaanse Dean gehad en die was erg slecht afgewerkt. Inlays lagen er niet strak in en veel lelijke fretten...

Hou er dus rekening mee dat je Eur 100,- bij die gitaren optelt voor een afstelbeurt bij een goede gitaarbouwer!

Archenemy
8 september 2009, 15:24
lijkt me niet bij een gitaar van 599, uit de b-stock, dus welke eerst 1000 euro kost.,

Justinschut
8 september 2009, 18:15
Ik vind die met vlammen vet :) Ik vond die V hals wel lekker spelen, was er zo aan gewend. Ben alleen niet zo'n fan van die Dimebucker, maar je hebt ze ook met EMGz er in. Zitten spelen gaat overigens ook best vind ik

Manuvdv
8 september 2009, 18:27
Ik heb zelf ook een Koriaanse Dean gehad en die was erg slecht afgewerkt. Inlays lagen er niet strak in en veel lelijke fretten...

Hou er dus rekening mee dat je Eur 100,- bij die gitaren optelt voor een afstelbeurt bij een goede gitaarbouwer!
Ik had de Dime-O-Flame, Koreaans (http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/Dean-Guitars-Dimebag-Dime-O-Flame-ML-Photo-Flames-Graphic-Top/art-GIT0008498-000), en die was perfect afgewerkt!

boybrouwer
8 september 2009, 19:48
aaahh, ik snap niet waarom dean (behalve bij de evo) de headstock altijd zo lelijk moet maken! de boddys zijn vaak super vet

Archenemy
8 september 2009, 19:56
Ik had de Dime-O-Flame, Koreaans (http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/Dean-Guitars-Dimebag-Dime-O-Flame-ML-Photo-Flames-Graphic-Top/art-GIT0008498-000), en die was perfect afgewerkt!

hoe is de floyd ?

Archenemy
9 september 2009, 16:47
Is besteld, hij komt dinsdag/woensdag binnen :D:D:D:D:D:D:D

Gothra
9 september 2009, 17:06
heb je hem nou wel getest dan?


verder: FOTOOS als ie binnen is

Steven Otto
9 september 2009, 20:55
lijkt me niet bij een gitaar van 599, uit de b-stock, dus welke eerst 1000 euro kost.,

Ik wil niet bijdehand doen..maarehh..
Waarom denk je dat hij B-Stock is?! :seriousf:

Los daarvan, veel plezier er alvast mee :)

Archenemy
9 september 2009, 23:09
heb je hem nou wel getest dan?
verder: FOTOOS als ie binnen is
Neuh, gitaar is een gitaar. Afstelling kun je zelf regelen. Ik hecht meer waarde aan t uiterlijk en de features van de gitaar. En dit is mijn mening en keuze dus aub geen gezeur hierover.

Los daarvan is mijn GAS-aanval goed gestild :)



Ik wil niet bijdehand doen..maarehh..
Waarom denk je dat hij B-Stock is?! :seriousf:
Los daarvan, veel plezier er alvast mee :)

In our store you can find items marked with "Outlet-Price".

Items that have an Outlet-Price have been removed from their original packaging and have either been on display or been returned. Often times these products have only been opened and viewed and show minimal usage. In such cases we are happy to offer it at a discount under our Outlet-Price program. The discount is case specific and is not a certain percentage.