PDA

View Full Version : Artnos= Zwier



geert1976
5 september 2009, 15:55
afgelopen week tijdens mijn verblijf in Zoutelande, uiteraard een uitstapje gemaakt naar Vlissingen en tot enige verbazing zag ik dat het oude winkeltje van Artnos (Aart Noest) nu wordt gebruikt door Zwier.

Even met de heer Zwier gepraat over gitaren en uiteraard over mijn Gibby's:D

Mijn LP Studio, schijnt een zeer goed bouwjaar te zijn en hij gaf aan dat deze serie waaruit de mijne komt al gezocht wordt en op zijn aanraden maak ik mijn LP niet helemaal kaal.

Mijn SG is een uiterst zeldzame die ik absoluut niet weg mocht doen.

Het is een leuk klein gezellig winkeltje en hij verkoopt er tevens nieuwe budget gitaren en wie een lekkere Tele wil er hing er eentje in de etalage van eigen fabrikaat die er heeeeeelllllll lekker uitzag:lovelove::lovelove:

Al met al: neem effe de moeite binnen te stappen als je in Vlissingen bent;)

ER!K
5 september 2009, 16:05
Ik kom er ook af en toe, ik woon er ook vlakbij :p het is inderdaad een gezellig zaakje, beetje stoffig :p die Tele waar je het over had, is dat die gerelicte? die is zeer mooi ja :) (en dat zegt wat hoor, als ik een Tele mooi vind :dontgeti:)

geert1976
5 september 2009, 16:08
Ik kom er ook af en toe, ik woon er ook vlakbij :p het is inderdaad een gezellig zaakje, beetje stoffig :p die Tele waar je het over had, is dat die gerelicte? die is zeer mooi ja :) (en dat zegt wat hoor, als ik een Tele mooi vind :dontgeti:)

inderaad die gerelicte en als ik hem mooi vind mag dat ook wel wat zeggen:seriousf:.

Het is inderdaad wel een beetje stoffig, maar dat heeft zijn charme en de heer Zwier is een vriendelijke man, die je rustig te woord staat en tips geeft:cheerup:

ER!K
5 september 2009, 16:11
inderaad die gerelicte en als ik hem mooi vind mag dat ook wel wat zeggen:seriousf:.

Het is inderdaad wel een beetje stoffig, maar dat heeft zijn charme en de heer Zwier is een vriendelijke man, die je rustig te woord staat en tips geeft:cheerup:

Ik kom er dan ook altijd heel graag :) ik heb er laatst mijn gitaar af laten stellen en een kleine reparatie laten doen. Ik weet niet of ze die groene gitaar met een quilt maple top nog hebben hangen in die glazen kast? die was voor een gitarist uit Vlissingen die een tijdje terug is overleden dacht ik.

geert1976
5 september 2009, 16:15
Ik kom er dan ook altijd heel graag :) ik heb er laatst mijn gitaar af laten stellen en een kleine reparatie laten doen. Ik weet niet of ze die groene gitaar met een quilt maple top nog hebben hangen in die glazen kast? die was voor een gitarist uit Vlissingen die een tijdje terug is overleden dacht ik.

Yep die stond nog in de kast naast de Fender Strat, mooi ding trouwens, het verhaal erachter wist ik niet:(

ER!K
5 september 2009, 16:21
Yep die stond nog in de kast naast de Fender Strat, mooi ding trouwens, het verhaal erachter wist ik niet:(

Ik hoorde dat Sjak hem net af had gekregen nadat de man was overleden, erg treurig :(

geert1976
5 september 2009, 16:23
sja, benieuwd wat die ermee gaat doen.

Hij was volgens mij met een nieuwe zelfbouw bezig zag er lekker uit:lovelove:

MartinL
5 september 2009, 17:02
afgelopen week tijdens mijn verblijf in Zoutelande, uiteraard een uitstapje gemaakt naar Vlissingen en tot enige verbazing zag ik dat het oude winkeltje van Artnos (Aart Noest) nu wordt gebruikt door Zwier.

Even een kleine correctie: Sjak zit al vanaf 1995 in dat pand op de nieuwedijk.
Aart Noest had een gitaaratelier op het Bellamypark.

Harald
5 september 2009, 17:26
Goed dat ik dit lees. Moet eind van de maand in Vlissingen spelen :)

budje
5 september 2009, 17:52
ik snapte er ook al niets van :dontgeti:

geert1976
5 september 2009, 19:30
sorry, heb ik mij vergist:makeup:

Maar wel erg leuke winkel

budje
5 september 2009, 19:44
zeker te weten is dat een leuke winkel :-) klein maar fijn! (en lekkere koffie!)

universe777
7 september 2009, 17:05
Ben een paar weken terug bij Sjak geweest voor een custom order. Het is een hele aardige rustige man met een leuk gevoel voor humor.
Hij heeft een gezellig winkeltje met mooie spullen.
Ik heb hele goede vibes bij hem. Ik heb alle stukken hout voor mijn toekomstige gitaar gezien, en we zaten op een lijn qwa specs.
Kan niet wachten tot m'n gitaar klaar is.

marc_o
7 september 2009, 17:23
Zwier is dik okay, heb er nu 3, er gaan er vast nog volgen!