PDA

View Full Version : ik speel metal!!! omgeving groningen. ik zoek een drummer, z



niles1987
2 april 2003, 09:40
hallo. ik ben niels, ik ben 15 jaar, speel metal, en ben opzoek naar een drummer, een zanger, en een basgitarist.(maakt niet uit of je een beginner of een prof bent, het gaat om je motivatie!)

omgeving groningen. om lekker mee te raggen!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: niles1987 op 2003-04-04 08:57 ]</font>

Theije
12 april 2003, 21:45
Wat voor soort metal heb je in gedachten, wat zijn je invloeden??

andy
13 april 2003, 20:55
mmmm alweer een metal band er bij in groningen, er zijn er al zoveel :lol:
Probeer het ook eens op de site van GMC ( Grunn Metal Combined) weet adres niet 1,2,3.
maar op onze site staat wel een link http://www.meanmachine.nl

Theije
13 april 2003, 21:37
Maar zoveel zijn er toch nog niet Andy? :smile: tenminste ik kom nooit muzikanten tegen uit Groningen met een smaak voor metal, bijzonder jammer want ik ben echt al tijden op zoek naar mensen voor een band.

andy
14 april 2003, 09:18
weinig mensen die van metal houden??
Kom je wel in de juiste kroegen Theije???
Je moet ook niet naar de Palace gaan maar naar hard cafe de Ster :grin:
Maar ff serieus, ik zou naar die GMC site gaan en een spotje of zo achterlaten. En in het Viadukt repeteren heel veel bands, ook metal, laat daar eens een bericht achter op het prikbord.
Is het trouwens gelukt met de zanglessen?????

ciao, Andor

Theije
14 april 2003, 17:43
Ik kom eigenlijk nooit in de Ster, k vind de muziek altijd een beetje tegenvallen daar. Ik ga eigenlijk altijd naar VERA, daar lopen een hoop liefhebbers van metal rond maar maar weinig die er ook zelf muzikaal mee bezig zijn.
I.v.m. drukte met de studie ben ik er nog niet aan toe gekomen om de zanglerares te bellen, maar ga het zeker doen binnenkort.
Ook wil ik Heddy v/d Laan ff bellen, omdat ik na 3 jaar zelfstudie ook maar us aan gitaarlessen wil beginnen :smile:

andy
14 april 2003, 22:18
Bij de metalconcerten in Simplon kun je nog wel eens iemand tegen het lijf lopen.
Ik ken Heddy wel, die is wel ok. Hopelijk vind je snel een paar mensen om lekker mee te spelen.

Theije
15 april 2003, 01:07
Ik ook :smile:

Theije
22 april 2003, 00:43
Andy, weet je toevallig zo wat Heddy voor lessen vraagt??

niles1987
22 april 2003, 13:42
ik hou van mudvayne, sepultura, behemoth, tool, nirvana, iced earth, nightwish, coal chamber etc. gewoon goeie metal. ik leer snel, maar ben nog niet superver. maar zoals ik al zei, ik leer snel. bel anders (als je geinteresseerd bent natuurlijk)op 0651712151

Theije
23 april 2003, 11:35
Kijk 'Coal chamber' dat waren de magic words :wink: die wou ik horen.

niles1987
28 april 2003, 16:45
coal chamber is super!!! -> wil jij meedoen dan?

Theije
29 april 2003, 20:13
Als er Coal chamber gespeeld gaat worden ben ik zeker van de partij! ik zoek al ongeveer 2 jaar naar mensen voor dergelijke band maar niemand schijnt into dat soort muziek te zijn.

andy
3 mei 2003, 18:27
Op 2003-04-22 00:43, schreef Theije:
Andy, weet je toevallig zo wat Heddy voor lessen vraagt??

Ik heb geen flauw idee wat Heddy er voor vraagt. Hij leeft er wel van, dus echt goedkoop zal het niet zijn.
Sorry voor het late antwoord, maar ik zat een weekje in Zuid Limburg, vandaar.

kokeleko
3 mei 2003, 22:21
He Andy zit Sjonnie &amp; Mieke nog steeds op de Ster?, ben ik al jaren niet meer geweest :smile:, enne Heddy v/d Laan ook nog steeds aan het les geven, verandert er nou niks in de stad :grin:

Theije
4 mei 2003, 01:14
Hee Andy toch bedankt voor je reactie, ik weet inmiddels het antwoord want ik ben vorige week begonnen met les bij Heddy :smile:

andy
4 mei 2003, 19:52
Op 2003-05-03 22:21, schreef kokeleko:
He Andy zit Sjonnie &amp; Mieke nog steeds op de Ster?, ben ik al jaren niet meer geweest :smile:, enne Heddy v/d Laan ook nog steeds aan het les geven, verandert er nou niks in de stad :grin:


Ja ja Sjonnie en Mieke staan nog steeds in de Ster. Alhoewel Mieke er de laatste tijd niet veel meer is. Ik kom er zelf trouwens ook wat minder dan vroeger.Ik word ouder :grin:
Om je helemaal bij te praten. De Route 66 is al een tijd over de kop. Tegenwoordig heb je de Burn Out aan het Schuitendiep, bijna vergelijkbaar als de Route. En dan heb je in de Papengang nog korte tijd de Hel gehad waar veel traditionele metal gedraaid werd.
Dus er verandert af en toe wel wat in de Stad.
Andor

kokeleko
4 mei 2003, 20:10
Toch wel fijn dat het niet stil staat, er gaat niets boven.........,behalve Groenland dan natuurlijk :smile:

niles1987
4 mei 2003, 21:31
hé thije, bel me anders ff (0651712151). o jah. waar kom je eigenlijk vandaan?