PDA

View Full Version : 2 songs van demo Moonstar : (brit)pop/rock/acoustic



ebol
2 april 2003, 03:12
Hoi hier 2 songs van mijn band.
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden !
Gasoline for your life is stukken steviger dan Into the sky.
note : opgenomen met eigen apparatuur in een eigen hokkie ( low-budget ). Graag commentaar op de mix, sound, productie enz.
En uiteraard commentaar op de liedjes zelf ook welkom !

Gasoline for your life :

http://artists.iuma.com/site-bin/mp3gen/43278/IUMA/Bands/Moonstar/audio/Moonstar_-_Gasoline_for_your_life.mp3

Into the sky :

http://artists.iuma.com/site-bin/mp3gen/43278/IUMA/Bands/Moonstar/audio/Moonstar_-_Into_the_sky.mp3

Neals
2 april 2003, 14:52
Voor een amateur lowbudget productie klinkt het erg goed, maar daarbij geld wel dat britpop niet een hele moeilijke stijl is om te beheersen, en een goeie instrumentenbeheersing resulteert sneller in een goeie kwaliteit..

Iets minder echo had er wel op de zang gemogen, en iets meer mid om hem er lekkerder doorheen te krijgen, en ook mis ik wat de bas in mix, ietsjes harder maar wel lekker uitbalanceren.

Maar verder mijn complimenten


<edit>
Commentaar over de liedjes: Britpop is niet echt helemaal mijn stijl, en in objectief oogpunt vind ik het zo gek nog niet eens, maar ik zou er waarschijnlijk geen CD van kopen als jullie een band zouden zijn bij een Major.
</edit>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: NeaLS op 2003-04-02 13:53 ]</font>

ebol
2 april 2003, 14:54
cheers, erg bedankt voor je reactie

ik las gisteren volgens mij een thread van jou. je ging een nieuwe gitaar kopen, omdat er een optreden aankwam en je was niet tevreden met de oude gitaar. is het allemaal nog gelukt ?

cheers, E.

iam
12 juni 2003, 00:55
lekker hoor!

erg poppie maar klinkt echt zeer goed!!!

perfect mijn stijl...

woon je toevallig niet dicht bij de belgische grens en ben je op zoek naar een rhodes toetsenist ;) je weet wie te vragen :-D

ibanez!!!
21 juni 2003, 20:04
suuuper! het is wa oasis achtig enzo...

tzou een radiohit kunnen zijn

cheers. ibanez!!!