PDA

View Full Version : Hans



daghengst
4 september 2009, 16:36
Hallo, ik wil me even voorstellen aan alle forumleden.

Mijn naam is Hans, ik ben 41 jaar en ben getrouwd met Silvana. Samen hebben we 3 kids: Laura, Noëlle en Kyano.

Sinds 4 jaar speel ik gitaar, maar ik heb pas 1,5 jaar les. Omdat ik niet zo veel vrije tijd heb is mijn niveau nogal bedroevend, vooral als ik die jonge gastjes op internet tekeer zie gaan.

Mijn verzameling bestaat uit een Hohner stratocaster en een Caliber telecaster (budgetgitaren!). Ook mijn amp is een budgetproduct van Peavey.

Mijn droomgitaar is een Epiphone Les Paul Black Beauty 3. Ooit hoop ik zo iets moois aan mijn verzameling toe te kunnen voegen.

Ik hoop veel van de overige leden te kunnen opsteken en wens jullie allen veel plezier met het bespelen van de gitaar

JeroenSchaaf
4 september 2009, 17:14
He Hans welkom hiero!:cheerup:

bagheera
4 september 2009, 17:47
hey Hans, welkom hier , happy to have you .
Van mij mag je echt mooie schatjes toevoegen aan je verzameling en als ik dit forum en zijn effect op de doorsnee gitarist een beetje ken ga je over een paar maand idd naar huis met een schatje deze bv
http://i40.photobucket.com/albums/e232/bagheeraguitar/LPB3VOEBGH1-Finish-Shot.jpg
jouw DROOM droom gitaar en ga dan lekker Jan Akkerman fusion spelen :cheerup:

JeroenSchaaf
4 september 2009, 18:56
help die jongen nou niet direct aan gas :D

bagheera
4 september 2009, 19:43
help die jongen nou niet direct aan gas :D

iedereen gelijk voor de wet :seriousf:

speulmenneke
5 september 2009, 11:05
Hey Hans,

Welkom en succes met lessen. Die gasten waar jij het over hebt zorgen er bij mij alleen maar voor dat ik goed blijf oefenen. Ondanks de wetenschap dat ik dat niveau nooit zal halen werkt het juist stimulerend !! Gewoon je eigen ding doen.

Quicksilver
5 september 2009, 23:33
Welkom Hans!

Jongens, laat hem nou nog even buiten het hele gas-gebeuren.. laat hem nog eventjes van zijn huidige leven genieten? :sssh:




Hoe bevalt die caliber jou? Heb een caliber stratocaster en heb er een pesthekel aan.. :makeup:
Maar die is dan ook helemaal afgetrapt en haast kapotgespeeld (letterlijk):chicken:

daghengst
7 september 2009, 08:19
Jongens,

bedankt voor de fijne reacties. wat wordt bedoeld met dat GAS gebeuren?

@Quicksilver: ben heel tevreden over mijn Caliber, hij speelt als een tiet...
ben daarentegen minder tevreden over de Hohner...

toneblo
7 september 2009, 08:24
Gitaar Aquisitie Syndroom...
Gear-fetisch...


Welkom alhier in deze doldrieste wereld van uit de hand gelopen creatieve uitingen en snaren-fetisch.:sssh:

wietse
7 september 2009, 08:55
Gitaar Aquisitie Syndroom...
Gear-fetisch...



het is Gear Aquisition Syndrome

de één heeft het wat erger dan de ander en van dit forum word je gasserig :D

daghengst
7 september 2009, 22:29
Ok, alles voor de heb dan...