PDA

View Full Version : Gitaarles in de omgeving van Heerlen (Limburg) Gezocht!!!!



ManuelNeven
2 april 2003, 01:21
Hoi,

Ik ben Manuel, 20 jaar oud en momenteel studerend aan de Uni in Maastricht. Ik heb 2 dagen geleden een electrische gitaar gekocht en wil heeeeeeeeeeeeeeeel graag gitaar leren spelen. Ik houd van het soort muziek dat "Bryan Adams" speelt. Ik ben op zoek naar iemand die mij gitaarles kan geven aan huis of uit huis, dat maakt niet zoveel uit. Hoop dat er snel iemand reageert!

Groetjes Manuel

Ohzoso
2 april 2003, 10:57
Op 2003-04-02 01:21, schreef ManuelNeven:
Hoi,

Ik ben Manuel, 20 jaar oud en momenteel studerend aan de Uni in Maastricht. Ik heb 2 dagen geleden een electrische gitaar gekocht en wil heeeeeeeeeeeeeeeel graag gitaar leren spelen. Ik houd van het soort muziek dat "Bryan Adams" speelt. Ik ben op zoek naar iemand die mij gitaarles kan geven aan huis of uit huis, dat maakt niet zoveel uit. Hoop dat er snel iemand reageert!

Groetjes Manuel


Hai Manuel,
Als Sittard je niet te ver weg is wil ik je wel het een en ander bijbrengen. Ik heb 30 jaar ervaring waarvan de laatste 24 jaar ook electrisch.Ook ervaring in lesgeven.Laat maar wat weten.
Oh ja, gefeliciteerd met je vriendin voor je leven! lol

ManuelNeven
2 april 2003, 17:51
Bedankt voor je reactie. Sittard ligt niet zo ver weg dus dat is geen probleem. Ik geef je mijn e-mailadres: manuelneven@hotmail.com

Als je even op dit e-mail adres reageert met meer info...mogelijke dagen en tijdstippen, kosten, e.d. dan kunnen we snel een afspraak maken.

Groetjes Manuel