PDA

View Full Version : Banzaieffects betalingsproblemen?



t.verschooten
4 september 2009, 11:52
Hey iedereen,

Ik heb eergisteren een bestelling van 63 euro bij banzai effects geplaatst. Ik heb heel de boel met mastercard betaald via de site 2checkout.com.

Van deze laatste site heb ik een bevestiging gehad van mijn bestelling. Raar genoeg zeggen ze bij Banzai dat mijn betaling nog niet ontvangen is en dat ik best met mijn bank contact op neem.

Ik vind dit echt wel vreemd, want ik heb meer dan genoeg krediet op mijn mastercard.

Zijn er hier soms nog mensen die al problemen gehad hebben met betalingen bij banzai / 2checkout? :dontgeti:

cluseau
4 september 2009, 12:05
Denk niet dat dit door techneuten opgelost kan worden:soinnocent:

t.verschooten
4 september 2009, 12:07
Het is niet echt een technisch probleem. Veronderstelde gewoon dat de techneuten hier misschien ook al eens iets besteld hebben bij Banzai? :dontgeti:

Rick trodat
4 september 2009, 12:29
Soms duurt het even voordat het op de site staat.

HaroldA
4 september 2009, 12:34
Ik betaal altijd met Paypal bij Banzai. De betaling is er dan direct alleen mijn 2 laatste bestellingen daar hebben er 6 weken over gedaan... :mad:

M Kactus
4 september 2009, 12:55
Ik betaal altijd met Paypal bij Banzai. De betaling is er dan direct alleen mijn 2 laatste bestellingen daar hebben er 6 weken over gedaan... :mad:
Idem hier: Altijd paypall, maar de ene keer ging het pijlsnel (maar 1 voorwerp in mijn mandje) en de andere keren duurde het véél langer (een heel boodschappenlijstje). Het kan enkele dagen duren voordat ze de betaling ontvangen hebben, maar of het wachten dan voorbij is?

t.verschooten
4 september 2009, 13:49
Spijtig :(. Ik had nochtans de indruk gekregen dat veel mensen hier bij banzai bestelden en dat het dan wel een goede leverancier zou zijn.

Ik hoop dat de levertijd nog een beetje meevalt. (Heb wel standard mail genomen en geen economy, hopelijk beinvloedt dat de zaak een beetje in de positieve zin :dontgeti:)

Coolcat
4 september 2009, 14:49
Heb er al iets van 30 orders gehad, goed voor een totaal van 1000+ euro en nog nooit problemen gehad met betaling/verzending. Ik gebruik altijd paypal. Af en toe wel eens een onderdeel dat niet op stock is, maar dan bel ik direct om het te regelen. Indien je dit niet doet, kan het inderdaad even duren voor backorder onderdelen toekomen.

Dirk_Hendrik
4 september 2009, 16:00
M'n mening over banzai is gelijk aan die van eddieod en staat uitgebreid in dit topic:
http://www.newtone-online.nl/forum/index.php/topic,1630.0.html

Samengevat vermijd ik banzai zoveel mogelijk.

Valoosj
4 september 2009, 16:24
Ik wacht ondertussen al 3 maand op een 9mm potmetertje voor JvD. zijn tremolo. Erg lastig als hij eerst af de site verdwijnt, je dan mailt wanneer het terug binnen komt, en tot 5 keer toe te horen krijgt dat het binnen de 24u weer online is. Eens het dan eindelijk online staat, dan bestel je meteen nog wat extra (want toevallig dezelfde nodig). Nog geen 6u later een mail: order partially shipped. Wat ontbreekt er? Je raadt het al! :sneaky:

Gelukkig is JvD. zo'n toffe kerel en begrijpt hij het probleem. :satisfie: