PDA

View Full Version : Gitaarles gezocht in de omgeving van Heerlen (Limburg)



ManuelNeven
2 april 2003, 02:09
Hoi,

Ik ben Manuel, 20 jaar oud en momenteel studerend aan de Uni in Maastricht. Ik heb 2 dagen geleden een electrische gitaar gekocht en wil heeeeeeeeeeeeeeeel graag gitaar leren spelen. Ik houd van het soort muziek dat "Bryan Adams" speelt. Ik ben op zoek naar iemand die mij gitaarles kan geven aan huis of uit huis, dat maakt niet zoveel uit. Hoop dat er snel iemand reageert!

Groetjes Manuel

mellory
7 september 2008, 02:10
Hoi,

Ik ben Manuel, 20 jaar oud en momenteel studerend aan de Uni in Maastricht. Ik heb 2 dagen geleden een electrische gitaar gekocht en wil heeeeeeeeeeeeeeeel graag gitaar leren spelen. Ik houd van het soort muziek dat "Bryan Adams" speelt. Ik ben op zoek naar iemand die mij gitaarles kan geven aan huis of uit huis, dat maakt niet zoveel uit. Hoop dat er snel iemand reageert!

Groetjes Manuel

Hejjj kleine vraag, heb jij nu eig een plaats gevonden waar ze je les willen geven ?
kzou het ook willen leren :)
en heerlen is denk ik ni zoo ver van tongeren :D

greetzz mell

Jim Haagmans
11 september 2008, 15:12
Hey,

ik heb afgelopen zondag mijn eerste gitaarles gegeven. Dat ging naar mijn eigen idee heel erg goed. Ik reken 5 euro voor een uur les (wat niet duur is als ik naar anderen kijk). De eerste les is sowieso gratis om te kijken of je het wat vindt.

Als je (of jullie) interesse hebt dan kan je ff mailen op jimhaagmans@gmail.com

mvg,

Jim

EDIT: Misschien handig voor erbij, ik woon ook in Heerlen (Heerlerbaan).