PDA

View Full Version : ibanez BTB vraagje



skabouter
1 april 2003, 22:54
die BTB serie van ibanez. daar is de 1005 de prestige van. en dan is er ook de 400/405/406 das de gangbare klasse. die staan in de folders, en op de site. en bij de prijsmelding op serlui

maar er is ook een BTB515WNF (zie ibanez 2001.) die staat niet op de site, en ook niet bij prijzen@serlui

hetzelfde geld voor de BTB300 BGWNF (ibanez 2003) (alleen weet ik via de 2003prijslijst dat die 599 is)

wie weet er wat meer van die 2 modellen ?
en is die BTB300BG er ook in 5 sting met humbuckers ??

dankjewel :smile:

bassopotmus
2 april 2003, 09:49
Je bedoelt die soort jazz? met 4 snaren en SC?

Volgens mij is dat gewoon alleen dat model..

wannabefieldy
2 april 2003, 16:34
aaaah... ikheb em door :smile:
die btb 300bg is het amerikaanse model..
en nope,, die kan je niet in 5-snaar krijgen :grin:
wel vaag, deze heeft ongebruikelijke pickups... zijn weer nieuw...denk ik..BZ SPJ-4N Neck PU en IBZ SPJ-4B Bridge PU
(die smalle)
zie---> http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=BTB300BG
hmmzz...
okeej... ik nl bij serlui ken je dus alleen de btb 1005e prestige en btb 405 qm krijgen.. als 5 snaar....
naja... ze lijken me niet verkeerd, hier bij peter johanzen in alkmaar hangt er ook eentje... kheb em alleen nog niet getest :grin:

skabouter
2 april 2003, 20:37
welke bij peter johanzen ? DE 405 ? die vind ik misschien wel interessant. PJ is naast de deur zowat, dus ik ga dan wel snel even testen. of ik hem uiteingelijk nou wil of niet, ik heb altijd al eens op een BTB willen spelen

wannabefieldy
3 april 2003, 18:51
BTB405QM voor maar 498,00 euros... das een aanbieding.. :grin: maar ik ben blut... anders had ik em misschien wel gekocht... hij heeft ook de 4 snaar... die is 459 -->
check http://www.peterjohanzen.nl/

skabouter
3 april 2003, 22:47
ik heb hem vandaag geprobeerd !
wel vet ding. mooie electronica, klinkt goed, hoor.

ik was het alleen niet helemaal eens met de neck. ik speel nu ook 5 string. dus een brede nek kan ik wel hebben. maar die BTB 405 neck. man, wat was dat ding breed. ik kon er niet goed op spelen. hij was wel lekker dun, dat was dik ok ! maar die breedte. te erg gewoon.

ik weet niet of ik hem wil. hijs mooi, en veel beter dan wat ik nu heb. maar ik denk niet dat ik het ervoor over heb. ik ga langer doorsparen , zodat ik dan uiteindelijk een K5 kan kopen, denk ik. die is 2x zo duur, maar dan denk ik dat ik het niet alleen om het kopen doe, maar ook echt om de inhoud. die BTB is zeer gaaf, maar ik laat hem niet ten koste van mijn huidige bas gaan, das ie net niet waard.
(ik ben van plan dus om mijn oude bas in te ruilen, en bij te leggen voor een K5, voor een BTB zie ik inruil niet zitten denk ik)

skabouter
3 april 2003, 22:49
wannebefieldy, heb je ook email ? mastamart@wanadoo.nl doet het niet
kwou je ff toevoegen op msn, maar dat ging niet.

AntY
3 april 2003, 23:02
ik was vandaag ook bij johanzen binnengestapt!

bassopotmus
4 april 2003, 10:06
Vond de BTB serie eigenlijk best lekker spelen, ik mag wel een iets breede neck, vooral op een 5 snaar. Ik denk dat de K5 toch ook in die richting zit hoor

skabouter
4 april 2003, 13:42
ik vond hemzeercool .ikwil wel 5 string. die dikke hals is niet erg, maar het went wel. de k5 is overigens smaller,in de hals.

johanzen is wel goedkoop zeg, iig die BTB

Chris Wolstenholme
4 april 2003, 14:54
check da site, ze hebben ibanez aanbiedingen lopen nu :smile:

AntY
4 april 2003, 17:30
wanadoo.nl ?

wannabefieldy
4 april 2003, 17:30
oke... mn email is lexgeerlings50@msn.com...
en die andere is mastamart@wannadoo.nl... ik schrijf em vaak verkeerd :grin:
naja... ehm, die k5 heeft in ieder geval wel een dunnere neck, want die is bijna hetzelfde als de mijne... alleen was dat wel ff wennen toen ik van een 4 snaar op een 5 overstapte.. maar oke...

wannabefieldy
4 april 2003, 17:31
of was het toch wanadoo? naja... voeg me msn maar toe :grin:

wannabefieldy
5 april 2003, 21:51
hey, skabouterrrr was eigenlijk jouw email dan?

skabouter
6 april 2003, 14:10
klik op het gitaartje :smile:

ik heb je al toegevoegt, BTW