PDA

View Full Version : 2,5 minuut tijd gevraagd



sjon
2 september 2009, 21:13
http://www.youtube.com/watch?v=F6ilTMfqvyI

Als je em mooi vindt....please forward....!

Groet,
Marcel

Nielsje
2 september 2009, 21:17
Ja hoor, is niet onaardig.
Maar waarheen moet ik dit forwarden, en waarom?

Dit is het voorstel topic. Ik ben Niels, wie ben jij?

Don Capo
3 september 2009, 01:29
Verplaatst naar sounds

hole
3 september 2009, 07:53
Dit is het voorstel topic. Ik ben Niels, wie ben jij?

Ik ben Hole , 36 jaar, en ik doe een gitarist na. http://www.trekunited.com/community/style_emoticons/default/wave.gif

samthegreat4
3 september 2009, 08:12
And pooffff..
He's gone!! :crazyhappy:

sjon
3 september 2009, 13:14
Ik ben Marcel...
Met forwarden bedoel ik: als je het een leuk nummer vindt...doorsturen aan je vriendjes enzo....

macwilliams
7 september 2009, 14:34
Wat is je bedoeling ermee?

covermark
7 september 2009, 22:55
Sjon,

Ik vind dit geweldig goed.

De souplesse waarmee je speelt is geweldig. Wat ik helemaal leuk vind is dat ik ook aan je gezicht kan zien hoe lekker je het vind om het te spelen.

Nellyrocks
8 september 2009, 23:09
Sjon,

Ik vind dit geweldig goed.

De souplesse waarmee je speelt is geweldig. Wat ik helemaal leuk vind is dat ik ook aan je gezicht kan zien hoe lekker je het vind om het te spelen.

plus een

Erg leuk maar je hebt wel lelijke ringen om.

Mathidal
10 september 2009, 23:06
Veel jazz-invloeden hoor ik er wel in. :)

Maar ik vind het geweldig hoe je dat doet, had de video al een paar dagen eerder gezien op het forum en direct bij favorieten gepost op youtube.

Hoe lang speel je al? Hiervoor moet je minstens twintig jaar spelen, om die klank en zelfbeheersing te krijgen.:noob:

sjon
17 september 2009, 21:19
Ik speel al lang...durf niet te zeggen hoe lang :) Nou ja, toch wel....
Ik begon op mn 8e en ben al 46 :( Time flies....

Mathidal
17 september 2009, 23:28
Ik speel nu nog maar twee jaar, maar het gaat ook om wat je doet met de tijd. :)

Notenleer en je komt snel vooruit. :D

Heb jij ook van die momenten gehad dat je vaardigheden zonder reden (buiten oefenen) van de ene dag op de andere opeens omhoog vlogen? Maar écht voelbaar stegen. Zo opeens kon ik eindelijk (na twee jaar ellendig falen) hammer-ons en pull-offs spelen, zelfs lange trills, wat tot de dag ervoor nooit ging.

Hoe heb je die video gedaan feitelijk? Meerdere camera's gebruikt of met één camera op verschillende plaatsen gefilmd?

DTmaster
18 september 2009, 01:08
er verfrissend doet mij denken aan een andere gitarist die ik goed ken, Enno Voorhorst ken je hem?


Ga zo door!!!

sjon
23 september 2009, 11:03
Yep ik ken Onno Voorhorst.
De video is met meerdere camera's opgenomenen bewerkt in AVID.