PDA

View Full Version : Fender squier HSS gitaarpakket



__driess
2 september 2009, 19:29
Hallo

Ik ben een beginnend speler en zou graag een elektrische gitaar kopen.
Ik heb via een vriend ( die gitaar speelt) de aanbeveling gekregen om een
Fender squier HSS gitaarpakket te kopen ( prijs: €289)

Ik zou graag eens jullie advies hierover weten.

http://www.rockpalace.com/fr/gfx_productcode/105446/Squier-Affinity-Strat-Pack-HSS-Black-150-Bullet.jpg

Alvast bedankt!

michi3l
2 september 2009, 20:12
Hallo,
Het zijn naar mijn mening wel degelijke dingen die squier's. Je moet er natuurlijk niet teveel van verwachten blablablabla....
Maar om te beginnen zijn het zeker lekkere gitaren, betrouwbaar en betaalbaar. Die versterker ken ik zelf niet. Misschien weten andere er meer van.

__driess
2 september 2009, 21:26
Hallo,
Het zijn naar mijn mening wel degelijke dingen die squier's. Je moet er natuurlijk niet teveel van verwachten blablablabla....
Maar om te beginnen zijn het zeker lekkere gitaren, betrouwbaar en betaalbaar. Die versterker ken ik zelf niet. Misschien weten andere er meer van.

Ok, bedankt!:)

beruk
2 september 2009, 21:43
Wat je wel even moet uitzoeken is of het wel een massieve body is en geen triplex. Dat maakt in het geluid nogal uit.
Voor 155 heb je wel een massieve squier hss strat. Koop er voor 88 euro een laney lx 20r bij of een tweede hands roland micro cube, en je hebt veel meer bang voor je bucks.
Die fender bullett raak je aan de straatstenen niet meer kwijt als je een andere versterker zou willen.

michi3l
2 september 2009, 21:50
Ik zou dan persoonlijk niet gaan voor de microcube maar voor de roland cube 15x. Die heb je nieuw voor 100 euro. En die klinken best lekker voor in de huiskamer om mee te beginnen.