PDA

View Full Version : Hudson HD - 1 CE



K T S
2 september 2009, 17:54
voilah

de kogel is door de kerk

net terug van de winkel en een hudson in mijn bezit, 380 heb'k er voor betaald, case was inbegrepen...

hudson zit naar het schijnt bij de martin group, weten jullie daar soms meer van?

de gitaar klinkt wel fijn, vooral open akkoorden, njam

een klein negatief puntje is wel dat de lage e-snaar wat kettert... maar dat is eigen aan een akoestische gitaar zeker...

hieronder de link met foto:

http://www.keymusic.be/details.asp?prodid=102380&taal=0

haja de gitaar is voorzien van een pickup van BBAND

gr
K

Muzieknono
3 september 2009, 07:39
De lage E hoort niet te kletteren, kwestie van afstellen, even terug naar de winkel voor een afstelbeurt, ik weet niet of je pas speelt maar ik sloeg in het begin gewoon te hard aan.
Niets zo irritant als een kletterende snaar.
Het zijn overigens best fijne gitaren.
Mvgr. Dirk Jan :B

K T S
3 september 2009, 11:32
De lage E hoort niet te kletteren, kwestie van afstellen, even terug naar de winkel voor een afstelbeurt, ik weet niet of je pas speelt maar ik sloeg in het begin gewoon te hard aan.
Niets zo irritant als een kletterende snaar.
Het zijn overigens best fijne gitaren.
Mvgr. Dirk Jan :B

ik speel al zeer lang hoor

ja het is vooral als ik wat harder doorspeel dat ze klettert... maar eigenlijk zou dit toch ook niet mogen denk ik dan... mmm mss toch is teruggaan

Donny
3 september 2009, 20:50
Hallo KTS,

Het kan heel goed zijn dat je te hard aanslaat. Als je een hardrockliefhebber bent heb je mischien de verkeerde gitaar gekocht. Sla je toch niet te hard aan, dan ligt het aan je gitaar. In dat geval moet je terug naar de winkel voor de juiste afstelling.

K T S
3 september 2009, 22:16
Hallo KTS,

Het kan heel goed zijn dat je te hard aanslaat. Als je een hardrockliefhebber bent heb je mischien de verkeerde gitaar gekocht. Sla je toch niet te hard aan, dan ligt het aan je gitaar. In dat geval moet je terug naar de winkel voor de juiste afstelling.

ik ben meer singer songwriter, en speel open akkoordjes, dus een harde gitarist ben ik zeker niet.

Zal aan de gitaar liggen jammer genoeg :s