PDA

View Full Version : Het nieuwe CMW logo!!



JeroenSchaaf
30 augustus 2009, 12:46
Jaha hier is die dan! het nieuwe CMW logo! :D Ik heb hem via een geheim netwerk ontvangen! FBI/CIA.

We hebben er lang op gewacht! maar het resultaat mag er dan ook wezen!

http://img391.imageshack.us/img391/5459/cmwlogo1.jpg

http://img55.imageshack.us/img55/6651/cmwlogo2.jpg

http://img79.imageshack.us/img79/817/cmwlogo3.jpg

Chris Winsemius
30 augustus 2009, 12:47
Thanks Joene!

Eerst en nogmaals ‘n stapel credits richting diverse GNetters:

Schizo910 voor het waanzinnig goede ontwerp!!!
Erik70 voor het logowedstrijd-idee
Interessander en LP R8 voor hun input
Bert K en andere mods voor de mogelijkheid v/d wedstrijd
Joene20 voor al zijn energie om regelmatig foto’s up te loaden

De nieuwe website vereist behoorlijk wat werk vooraf, praktisch alle mods van afgelopen jaren moeten “vertaald worden” naar modificaties op de website en er komt nog veel meer bij.

Anyway: ook veel dank aan niet genoemde GN-leden en natuurlijk aan iedereen die gepost heeft in het logo-wedstrijd-topic!

Pé.
30 augustus 2009, 12:47
Cool logo! :cooler: Wie heeft deze ontworpen dan?

Edit: Ok Chris was nét ietsjes eerder met posten!

soup
30 augustus 2009, 12:48
Wat was je vorige dan?

Ik vind het best mooi maar op die combo amp met dat grijze front vind ik hem iets te kil ogen.

Chris Winsemius
30 augustus 2009, 12:49
Cool logo! :cooler: Wie heeft deze ontworpen dan?

Edit: Ok Chris was nét ietsjes eerder met posten!

Thanks!
Gio de Reus, hier bekend als Schizo910.

:ok:

JeroenSchaaf
30 augustus 2009, 12:49
Te gek! logo! ( maar had hem stiekum al gezien op je deur! )

En geen probleem Chris! stuur de foto's maar gewoon op!

grayfink
30 augustus 2009, 12:57
@Chris, mooi logo, maar waarom moet Joene die foto's eigenlijk uploaden?:???:

JeroenSchaaf
30 augustus 2009, 12:59
Omdat het kan! :D

Chris Winsemius
30 augustus 2009, 13:01
@Chris, mooi logo, maar waarom moet Joene die foto's eigenlijk uploaden?:???:

van versterkers heb ik wat verstand, van digitaal gedoe nauwelijks... ;)

Erik70
30 augustus 2009, 13:08
Nice !!!!!!!!!!!!!!

interessander
30 augustus 2009, 13:11
Hey Chris, zit er goed uit! Had je nog wat aan dat adresje?

Wiellem
30 augustus 2009, 13:12
Mooi logo is het geworden, goede keuze geweest.

erwin_ve
30 augustus 2009, 13:13
Mooi en parktisch logo. Op geen enkel podium te missen welke letters dat nu zijn:supercool:

matty
30 augustus 2009, 13:19
ik ken je amps niet maar ze zijn ongetwijfeld zeer goed :)

maar het logo vind ik maar zeer flauw en amateuristisch ogen.
Net alsof een 16-jarige zelf iets gemaakt heeft en dat op zen amp geplakt heeft ...

(maar dat is uiteraard maar mijn mening he) ik ben zeker dat ze op diverse podia te zien zullen zijn :)

veel succes ermee!

Chris Winsemius
30 augustus 2009, 13:35
Hey Chris, zit er goed uit! Had je nog wat aan dat adresje?

Thanks! Voor deze stapel logo's heb ik jouw adresje gebruikt, er is nog 'n zeer toffe GNetter (weet even niet of ik zijn nickname mag noemen) bezig met alternatieven, ook qua materiaal.

ShredTallicA
30 augustus 2009, 13:35
Prachtig logo :mmmm: Als ik geld had zou ik er spontaan een kopen!

Mr.Jay
30 augustus 2009, 13:37
NICE !!!!

Jay

Kaboemba
30 augustus 2009, 13:43
He Chris, mooie logo maar als ik dan toch wat mag zeggen (stop me maar als je kan), kleur is wel erg wit (kan de foto zijn) en ik vind ze wat groot (dat heb jij niet nodig).

Maar toch nog een :makeup: voor de presentatie van je nieuwe logo.

Spitfire
30 augustus 2009, 13:45
He Chris, mooie logo maar als ik dan toch wat mag zeggen (stop me maar als je kan), kleur is wel erg wit (kan de foto zijn) en ik vind ze wat groot (dat heb jij niet nodig).

Maar toch nog een :makeup: voor de presentatie van je nieuwe logo.

Ik wilde net iets soortgelijks zeggen, hij is echt super mooi, maar hij kan iets meer 'passender' bij het uiterlijk van de versterker. Logo moet misschien iets kleiner en de kleur/het materiaal past er niet helemaal bij.

ShredTallicA
30 augustus 2009, 13:47
Bij die middelste 2 staat het wel mooi zo, groot en wit :chicken: Maar bij die onderste en bovenste vind ik ook dat het er vreemd uitziet.
Maar het is en blijft een briljant ontwerp :ok:

Spitfire
30 augustus 2009, 13:51
Hmmm, ik vind hem juist het mooist staan op die buikkast.

Arjan12
30 augustus 2009, 13:56
Ik vind het logo erg mooi, maar ik zou ook voor een iets andere kleur kiezen. Misschien een iets donkerder wit?

Les Paul R8
30 augustus 2009, 14:03
Ik vind het logo erg mooi, maar ik zou ook voor een iets andere kleur kiezen. Misschien een iets donkerder wit?

:seriousf::seriousf::seriousf: Thanks for the sig.....

Het logo is erg mooi en staat fantastisch. Ook op het speakercab ziet het er erg mooi uit.

Om even te reageren op de grootte van het logo....kleine logo's zijn zoooo 60's. Ik vind dat Chris juist de gitaristen tegemoet komt. Als ik achterin de HMH sta te luisteren naar een gitarist met een geweldige sound, dan kan ik nu meteen zien dat hij speelt over een CMW :).

Chocola
30 augustus 2009, 14:10
Buiten dat het logo heel erg wit is, en wel extreem simpel (soms is simpel juist heel goed, nu ook denk ik) vind ik hem wel cool. Alleen jammer van de kleur, doet me nu een beetje aan plastic denken, en bij plastic denk ik aan playmobile, kan er niets aan doen :sssh:.

Dus afgezien van het feit dat iedereen met fotosoep dit logo kon maken, vind ik het stijlvol. En vooral zo groot laten ! Dat ziet er goed uit, alleen die kleur, tja :p, niet mijn kleur ;). Sowieso veel beter dan je oude logo.

Nu nog een nieuwe website want die lijkt ook al 400 jaar niet meer geupdate te zijn, en ziet er wel heel erg uit als een HTML website (a-dynamisch, simpele tabellen en menu's d.m.v. plaatjes enzo).

Als je een nieuwe website krijgt met dit logo denk ik dat CMW op weg is om een nieuw begrip te worden in gitaarland bij de grote massa (nu nog kleine massa :p). Ook een duur begrip trouwens haha :p.

Arjan12
30 augustus 2009, 14:31
:seriousf::seriousf::seriousf: Thanks for the sig.....


Je hebt wit en je hebt wit hè :ok:.

Chris Winsemius
30 augustus 2009, 14:34
Je hebt wit en je hebt wit hè :ok:.

Bij bepaalde mensen roept wit toch 'n wat andere associatie op... ;)

Les Paul R8
30 augustus 2009, 14:35
Je hebt wit en je hebt wit hè :ok:.

CMW.....wast witter dan wit :seriousf::seriousf:

Midwolda
30 augustus 2009, 14:36
Ik vin 'm mooi. :ok:
Strak, simpel, niet te missen en nergens mee te verwarren.
Nu nog een "modded by:" versie voor al die ge-service-de Marshalls en Fenders en en en die er iedere maand door je toko heen gaan.
;)

Chris Winsemius
30 augustus 2009, 14:40
Ik vin 'm mooi. :ok:
Strak, simpel, niet te missen en nergens mee te verwarren.
Nu nog een "modded by:" versie voor al die ge-service-de Marshalls en Fenders en en en die er iedere maand door je toko heen gaan.
;)

Thanks!!!

modded by... en/of serviced by...:
komt er ook nog aan maar dan kleiner en op "subtielere plaatjes" ;)

naast tig amps die nog gemod/geserviced moeten worden moet het nieuwe logo ook op de website, kaartjes, bonnen, etc. komen....

kenx
30 augustus 2009, 14:43
hoy Chris,

Het is eigenlijk een schandaal dat ik het niet meer weet, maar hoe zag je vorige logo eruit? :soinnocent:

Groetjes

BTW: dit is heel goed vind ik, het past perfect bij de amp, valt op, en is zeker groot genoeg;)

Chris Winsemius
30 augustus 2009, 14:53
hoy Chris,

Het is eigenlijk een schandaal dat ik het niet meer weet, maar hoe zag je vorige logo eruit? :soinnocent:

Groetjes

BTW: dit is heel goed vind ik, het past perfect bij de amp, valt op, en is zeker groot genoeg;)

Hoi kenx

Thanks!!!

Het vorige "logo", eigenlijk meer zo'n plaatje wat men naast de deurbel plakt :) ,zag er zo uit (in diverse kleuren en formaten gebruikt):

http://img11.imageshack.us/img11/3049/telecstm.jpg

Persoonlijk vind ik het nieuwe logo veel toffer ;) :seriousf::cheerup::ok:

kenx
30 augustus 2009, 14:57
Oh ja, nu herinner ik het me weer, en dit is zeer zeker toffer. Ook al is het simpel, het staat mooi bij de amp.

Bram+
30 augustus 2009, 14:57
Vet! Nu maar wachten op een nieuwe serie studiocages met het nieuwe logo :soinnocent:

Ferraririk
30 augustus 2009, 15:03
Hey chris, kom je weer naar vintage veenendaal, dan kan ik ze ook in het echt zien :D (en horen)

Chris Winsemius
30 augustus 2009, 15:05
Hey chris, kom je weer naar vintage veenendaal, dan kan ik ze ook in het echt zien :D (en horen)

moet even kijken, waarschijnlijk wel/weer.
wanneer was het ook al weer?

Je moet ze idd. in het echt horen! :seriousf::rockon::seriousf:

Ferraririk
30 augustus 2009, 15:08
26 sept dit jaar, dus binnenkort :D (inschrijven dus!)

Edit: wel jammer dat het een week vóór mijn verjaardag is.... mischien kom ik nu geld tekort :P

Chris Winsemius
30 augustus 2009, 15:21
26 sept dit jaar, dus binnenkort :D (inschrijven dus!)

Edit: wel jammer dat het een week vóór mijn verjaardag is.... mischien kom ik nu geld tekort :P

Aangemeld... ;)

Ik weet niet wat de entree kost en wat je leeftijd is: contact me anders even zsm. via email, misschien is er wat te regelen.

peter_heijnen
30 augustus 2009, 15:39
Hey Chris, gefeliciteerd met het logo, op naar world domination! ;)

Chris Winsemius
30 augustus 2009, 15:41
Hey Chris, gefeliciteerd met het logo, op naar world domination! ;)

Thanks Peter!

World domination?
A rock 'n roll addiction is a faster way to toneHEAVEN! ;)
(geintje!)

AART
30 augustus 2009, 15:57
Ziet er goed uit.

Mijn oude 1960A heeft ook een fijn nieuw huis gevonden:)

TimmU
30 augustus 2009, 15:59
Puik Logo chris! Goede zaak , dat het eindelijk af is. Wanneer komen die shirts nou?

macwilliams
30 augustus 2009, 16:35
Bij bepaalde mensen roept wit toch 'n wat andere associatie op... ;)

Cocaïne Methadon Wiet...?

Chris Winsemius
30 augustus 2009, 16:38
Cocaïne Methadon Wiet...?

LOL!!!
Mescaline is ook ok. ;)

grayfink
30 augustus 2009, 16:44
Minicursus voor Chris:

Ga naar http://www.imageshack.us/

Je krijgt gelijk een uploadpagina, klik op browse, klik de foto aan die je wilt uploaden. Vink eventueel resize aan als je de foto wil verkleinen, naar b.v. 800x600. Klik op start upload.

Als de foto is geupload krijg je een scherm met links. Onderaan bijvoorbeeld "Hotlink for forum (1)"

Selecteer deze link met je muis (blauw maken) Kopieëren (aanklikken met de RECHTERmuisknop en in het popupmenu kopieëren kiezen).
Daarna deze link in het forumbericht dat je typt plakken (RECHTERmuisknop, popupmenu plakken)

Klaar is Kees. Eh.. Chris.

Inplaats van de rechtermuisknop kun je ook kopieëren met de toetsencombinatie CTRL-c en plakken met CTRL-v.

Ook kun je de directe link bovenaan de pagina kopieëren, als je het forumbericht typt, het afbeelding toevoegen icoontje aanklikken en vervolgens de directe link in het dialoogvenstertje plakken.
Net wat je simpel vind.
Als je het een paar keer gedaan hebt is het vanzelfsprekend.

macwilliams
30 augustus 2009, 16:46
Ghehehe, vet logo in eens!!!
:ok:

flitslicht
30 augustus 2009, 17:32
Gefeliciteerd met je nieuwe logo! Ik vind het mooi.

Wel ben ik het eens met de kritiek dat het wat groot lijkt. En inderdaad te wit, daardoor lijkt het nog platter dan het al is en past het vind ik niet zo goed bij de onderdelen van de apparatuur waar het op zit. Het gaat daardoor teveel een eigen leven leiden terwijl het een 'onderdeel van' zou moeten zijn.

Zelf zou ik het een beetje hoogte geven zodat het driedimensionaal wordt en misschien in goud of zilver (-kleur :seriousf:) uitvoeren. Inderdaad, zoals bijvoorbeeld Fender en Vox doen. Die doen dat ook niet voor niks, dan krijgt het geheel meer cachet.

Mitch
30 augustus 2009, 17:33
Gebruik dan as-je-blieft Photobucket in plaats van imageshack, dan blijven we tenminste gevrijwaard van irritante reclame pop-ups...
Werkwijze is vrijwel hetzelfde, Photobucket heeft ook een preset 'message board' bij hun resizing tools.

nico verduin
30 augustus 2009, 17:39
Mooi logo Chris.... orgineel... !!!

grayfink
30 augustus 2009, 18:34
Gebruik dan as-je-blieft Photobucket in plaats van imageshack, dan blijven we tenminste gevrijwaard van irritante reclame pop-ups...
Werkwijze is vrijwel hetzelfde, Photobucket heeft ook een preset 'message board' bij hun resizing tools.

Alleen als je thumbnails gebruikt toch? Ik noem imageshack omdat je daar niet hoeft in te loggen.

MarkV
30 augustus 2009, 20:50
Ziet er goed uit Chris!
Gratis af te halen? :soinnocent:

Steven Otto
30 augustus 2009, 21:02
Alleen als je thumbnails gebruikt toch? Ik noem imageshack omdat je daar niet hoeft in te loggen.

Dan zou ik tinypic aanraden.
spreekt voor zich en kost slechts een paar klikken.

buiten dat;
Mooi logo geworden.
Zwart randje om de logos voor grijze speakerdoeken zou niet misstaan

EGH
30 augustus 2009, 21:11
Logo is erg mooi, en staat zeer professioneel. Maar hij is wel érg wit, of is dat alleen op de foto zo?. Dat is mijn enige puntje van kritiek, verder zoals ik al zei erg mooi.

Hier nog even een fotoshopje van met een kleur iets kleiner, en wat subtiele effectjes. Bovenste is met schaduweffect, onderste zonder. (Zijn zomaar wat suggesties trouwens hoor).

http://img19.imageshack.us/img19/8337/cmw1.jpg

http://img15.imageshack.us/img15/2065/cmw2.jpg

guitarguru
30 augustus 2009, 21:17
Mijn Plexi Jr. zou er eentje opgeplakt krijgen, wanneer ie er was. :soinnocent:

Of worden de amps uit het 'voor-nieuw-logo tijdperk' nu echte collectables, en klinken ze veel en veel beter dan die nieuwe dingen..........;)

Nielsje
30 augustus 2009, 21:25
Yeah!

http://img237.imageshack.us/img237/1181/dsc02089largenz7.jpg

Old school rocks!

Chris Winsemius
30 augustus 2009, 21:59
@allemaal:
dank voor de toffe reacties en suggesties!
@Mark V en GuitarGuru:
logoinruilaktie geldt voor beiden!
(mail maar)


Yeah!

http://img237.imageshack.us/img237/1181/dsc02089largenz7.jpg

Old school rocks!

;)
Die foto zocht ik laatst, gelijk maar gedownload... :ok:

rickert
30 augustus 2009, 21:59
Logo rechts klinkt ook beter!

http://94.100.114.24/310900001-310950000/310946101-310946200/310946195_6_18jY.jpeg

Les Paul R8
30 augustus 2009, 22:03
De beste Studiocage is en blijft natuurlijk de allereerste....zo worden ze echt nooit meer gemaakt....

pannekoek
30 augustus 2009, 23:11
het logo is gaaf chris! hoewel ik je oude logo ook wel iets klassieks vond hebben :hippie:

artnaz
30 augustus 2009, 23:19
Eindelijk kan ik na twee jaar rustig slapen! :D Het logo evenaart zelfs die van mijn dromen! :hippie:

Gefeliciteerd Chris, en good luck conquering the world! :rockon:

Arjan12
31 augustus 2009, 00:33
Logo rechts klinkt ook beter!

http://94.100.114.24/310900001-310950000/310946101-310946200/310946195_6_18jY.jpeg

Als we het oude logo toch aan het showen zijn:

http://i16.photobucket.com/albums/b31/sloggi/1fbbaf94.jpg

jacky
31 augustus 2009, 21:49
leuk logo geworden chris

ziet er een stuk meer profi uit

zal ook op dat blauwe paisley ampie ook wel cool smoelen

HaroldA
31 augustus 2009, 22:43
http://img79.imageshack.us/img79/817/cmwlogo3.jpg

Gefeliciteerd Chris!

Ik had het logo al een keer eerder gezien maar in real life ziet het er nog beter uit! :ok: Ze zijn inderdaad nog iets te netjes wit, maar dat is niets wat een laagje teer/nicotine niet op kan lossen!

(en nou snel ff die JMP linksonder op de foto fixen! ;))

jerome
31 augustus 2009, 22:54
Inderdaad gaaf logo!!
In mat chroom of mat zilver lijkt het me helemaal kinky!8-)

Harry
1 september 2009, 10:05
netjes Chris!!!

zjanke
1 september 2009, 17:10
Wil ik ook, wil ik ook :rockon:

Je hebt pm Chris!

telecastermaster
1 september 2009, 22:06
Congratz!

FWIW: 'k vind hem een tikje kleiner en een tikje donker ook mooier. Maar ziet er verder professioneel uit!

Het wachten is nu alleen nog op de CMW parfum lijn.....

zeiler
1 september 2009, 22:12
erg mooi :o!

strakke lijnen, zeker ook als je kijkt naar de rest!!! echt top :o!!!

nielsnielsniels
1 september 2009, 23:31
Zijn die dingen logo's ook los te koop? Kan ik ook eens zeggen dat ik een CMW logo heb :soinnocent:

nielsnielsniels
1 september 2009, 23:33
Als we het oude logo toch aan het showen zijn:

http://i16.photobucket.com/albums/b31/sloggi/1fbbaf94.jpg

Wow, een echte woodface pre-CMW logo versterker! Na de overname van het nieuw CMW logo op CMW-amps werd het allemaal stukken minder hè! :cool:

sjaak1990
2 september 2009, 00:39
Logo een tijdje in de koffie en het is perfect, springt er nu wel erg uit:)

Arjan12
2 september 2009, 11:38
Wow, een echte woodface pre-CMW logo versterker! Na de overname van het nieuw CMW logo op CMW-amps werd het allemaal stukken minder hè! :cool:

Deze is ineens een stuk meer waard. Kopen voor vijfduizend euro? Special price for you, my friend!

beruk
2 september 2009, 11:42
Zeer zéér mooi! Het wachten is op de merchandise....

Nellyrocks
2 september 2009, 12:12
Ziet er strak uit Chris.

Ik hou wel van hele simpele logo's. Vind hem wel wat groot.

Chris Winsemius
3 september 2009, 17:15
@all:

nogmaals dank voor de reacties en suggesties.
andere kleuren, formaten en/of materialen is iets voor de toekomst; eerst maar eens begonnen met 'n stapel van deze ;)

@GuitarGuru: houd de postbode morgen in de gaten! ;)
(kan door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te blijven)

ieme
3 september 2009, 17:25
Congrats met het mooie ontwerp Chris~!

guitarguru
3 september 2009, 17:38
@all:

nogmaals dank voor de reacties en suggesties.
andere kleuren, formaten en/of materialen is iets voor de toekomst; eerst maar eens begonnen met 'n stapel van deze ;)

@GuitarGuru: houd de postbode morgen in de gaten! ;)
(kan door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te blijven)


Hee bedankt Chris! Mijn baas ziet me al aankomen..........ja 'k mot vrij want mijn CMW logootje arriveert morgen............ :crazyhappy: