PDA

View Full Version : Jordy Norbart - Red Beach black magic.



stratie
29 augustus 2009, 19:41
een kleine impro op een backing van black magic van Red Beach. Normaal doe ik zulke dingen nooit, maar deze vond ik toch wel erg vet haha.

Ik weet dat de kwaliteit van het geluid en filmpje slecht is, roeien met de riemen die we hebben!! haha.

Groeten, JN


http://www.youtube.com/watch?v=WHFKnx3x5IQ&feature=channel_page

VHsologitarist
30 augustus 2009, 15:41
Hmmm vind dit een van je mindere posts. Kwaliteit is echt te matig. Ook de backing vind ik niet vermakelijk. Je spel lijkt in al je post erg veel op elkaar. Misschien iets meer variatie brengen in je sound/spel. Die flageolettes/tremelo vind ik weer wel vet!

Riky
31 augustus 2009, 15:04
ik vnd het vet:) Kon er goed naar luisteren. Vooral het begin vind ik goed eigenlijk.

Lekker gespeeld.

stratie
31 augustus 2009, 20:59
bedankt voor jullie reacites!! ik moet echt nodig nieuwe apperatuur kopen idd, maar ik ben een student! haha...ff sparen he ;) het komt er wel!

Nogmaals bedankt!:)


Gr Stratie

pasqual
31 augustus 2009, 23:30
als je dit met een andere sound had gespeeld was mijn commentaar mooier geweest. ik vind je sound erg modderig wat ten koste gaat van je dynamiek en gevoel. je laat horen dat je best wel goed kan spelen. met minder gain kan je óók vet klinken en je maakt naar mijn mening te weinig ( of geen ) gebruik van je overige elementen wat best veel kan toevoegen. een beetje delay kan ook geen kwaad en mocht je dit toch gebruikt hebben, ik kon het in ieder geval niet horen. wat ik wel mooi vind is je tremelo techniek; je bewijst in ieder geval dat ook een strat stemvast kan zijn!

kortom: leuk gespeeld maar jammer van je sound.

groeten Pasqual.