PDA

View Full Version : Epiphone flying v, emg 81/85.



michi3l
29 augustus 2009, 13:50
Hallo,
Ik zat wat op marktplaats te zoeken en kwam toen deze gitaar tegen, DEzeeeeeee... (http://link.marktplaats.nl/274452685).
Dit leek mij wel iets. Ik bezit nu een esp ltd ec 1000 deluxe, en een fender squier bulletcaster. Is de prijs een beetje redelijk? en hoe is de kwaliteit van deze gitaar? Mijn ltd speelt wel lekker voor hard rock enzo, met de seymour duncan '59 en JB. Maar dit lijkt me ook wel een lekker scheurijzer voor metallica ,bullet for my valentine, atreyu enzo.

Alvast bedankt :)

En deze (http://link.marktplaats.nl/262982851) misschien lijkt me ook wel wat.

Thiez
29 augustus 2009, 14:00
Vet ding die epiphone! de prijs lijkt me zeker net. Ik weet niet hoe de kwaliteit is van de gitaar maar epiphone is opzich niet slecht. en het is zeker een uniek dingetje wat je niet veel tegenkomt.

De 2e gitaar kan ik weinig over zeggen die ken ik niet. nooit op ltd gespeeld. Maar EMG HZ is de passieve lijn van EMG en dat is wat mij betreft echt rotzooi van de bovenste plank.

Justinschut
29 augustus 2009, 16:03
Tis wel een geinig dingetje, maar beide LTD's zijn veel beter..

GeofJackon
29 augustus 2009, 16:43
+1 voor de epi gewoon al om het feit dat die HZ pick-ups totaal geen karakter hebben en output al evenmin. De JB scheurt meer dan die HZ's imho

Misery Signals
29 augustus 2009, 17:33
Ik weet nog dat die Epiphone In Duitsland voor nog geen 250 Euro nieuw te koop was, samen met nog een ander model... Maak je sommetje, zo'n koopje vind ik 't niet...

MS

robert-gitarist
29 augustus 2009, 17:41
Ik weet nog dat die Epiphone In Duitsland voor nog geen 250 Euro nieuw te koop was, samen met nog een ander model... Maak je sommetje, zo'n koopje vind ik 't niet...

MS

+ 1!

Haha klopt inderdaad :D
Ik denk dat je kwalitatief beter uit bent met z'n LTD. Haal die EMG Hz's er uit en spaar tzt. voor een setje EMG's (81 of 85 oid). Of natuurlijk een stel andere elementen.

snaarplukker
29 augustus 2009, 17:46
Ik vind dat hij toch iets te veel voor zijn EMG's heeft betaald (€175,--/st.)
Staan voor €75,--/st bij Thomann.;)

Misery Signals
29 augustus 2009, 17:54
175 Euro voor dat setje kan nog. Ik heb ooit al EMG's weten staan in duitsland voor 95 en meer, zijn vrij recentelijk goedkoper geworden.
Met de nieuwprijs van zijn gitaar liegt hij echter, ze kostte maar de helft nieuw.

MS

robert-gitarist
29 augustus 2009, 17:55
Ik vind dat hij toch iets te veel voor zijn EMG's heeft betaald (€175,--/st.)
Staan voor €75,--/st bij Thomann.;)

Een complete EMG set is vrij prijzig hoor. Bij American Guitar Store hadden ze toen een EMG Zakk Wylde set in de aanbieding en dat was ook nog een 150-175 euro ;) Los kosten die elementen niet zo gek veel maar bij z'n hele set zitten nog een x aantal potmeters en een input.

Justinschut
29 augustus 2009, 23:26
Die LTD V heeft een HZ H1 set, die klinken al een stuk beter dan de HZ H4 die je in de meeste gitaren met HZ's vind, vind ik

michi3l
30 augustus 2009, 17:17
Jullie vinden het dus wel een aardig ding voor de fun, alleen nog even te duur. Ik denk dat ik m wel naar de 300 euro toe kan praten. Lijkt mij wel een redelijke prijs. En anders niet :)

Archenemy
31 augustus 2009, 14:40
Ik heb zelf zo'n epiphone demon, heerlijke gitaar maar de stock pu's zijn niet lekker.
Heb er zelf een sd invader set in en dat klinkt goed.
Heb voor de gitaar zelf nieuw 450 euro betaald, waar hij nieuw ook nu voor de koop is.
Opzich is 450 euro geen verkeerde prijs met de set EMG's. Epiphone zijn goede gitaren en met een set EMG's kan je wel lang vooruit.
als je hem voor 400 kan kopen is het een goede deal denk ik.

michi3l
31 augustus 2009, 17:20
Ik kan m voor 375 overnemen. Maar twijfel nu ook nog een beetje tussen of deze gitaar kopen, of een betere versterker. De marschall zakk wylde microstack lijkt me wel een cool ding, iemand ervaring mee?