PDA

View Full Version : De beste band ter wereld is uit elkaar :(:(



Jay75
29 augustus 2009, 12:33
Ongelooflijk! Wat een kutdag!!

http://news.ninemsn.com.au/entertainment/855757/oasis-end-concert-amid-gallagher-fight

Arjan12
29 augustus 2009, 12:39
Alweer?

+244565

Jay75
29 augustus 2009, 13:17
Ja maar nu officieel en echt!;)
gelukkig heb ik ze een keer of 8 gezien maar damn!!!!

Nouja, misschien maar wachten op de reunietour over een jaar of 10

WillemdaGuide
29 augustus 2009, 13:31
Heb ze twee maanden terug nog gezien, errug vet, zou echt zonde zijn...

EuroCinema
29 augustus 2009, 13:56
Eerst maar zien hoe lang dat gaat duren. Los daarvan: een heel getalenteerde songwriter plus (op een goeie dag) een ijzersterke frontman, maar beste band..? Ik zag ze live toen Morning Glory net uit was (wat toch de hoogtijdagen moesten zijn) en het was vooral een muur van ongedefinieerd volume met een zanger die om de twee nummers zijn tamboerijn op de grond gooide en boos (alsof het onze schuld was dat hij z'n stem kwijt was) het toneel afstiefelde. :seriousf: Wel rock n roll natuurlijk.

BamBuFan1
29 augustus 2009, 15:18
Kom op joh, Oasis valt om de paar weken uit elkaar. Dat hoort bij broertjesbands (zie o.a. The Black Crowes).

Komt wel weer goed zodra het geld opdroogt.

budje
29 augustus 2009, 15:36
huh? de beatles zijn toch allang uit elkaar?

Stratman70
29 augustus 2009, 16:39
Rainbow (de beste band ter wereld) is inderdaad al een tijdje uit elkaar. Ik snap alleen niet wat Oasis daarmee te maken heeft?

JER00N
29 augustus 2009, 16:44
Kunnen ze niet eens een zanger zoeken die niet zo'n nasale, monotone zeikstem heeft? De muziek vind ik wel aardig, maar die zang verneukt 't nogal vind ik.

Rinze
29 augustus 2009, 17:13
Kunnen ze niet eens een zanger zoeken die niet zo'n nasale, monotone zeikstem heeft? De muziek vind ik wel aardig, maar die zang verneukt 't nogal vind ik.

Als je het zo stelt dan passen zanger en band toch heel aardig bij elkaar :seriousf:

Wicked Willy
30 augustus 2009, 15:25
Ik dacht even dat dit bericht over Johan ging, maar het gaat over die K-band die weliswaar twee prachtige albums ooit in een ver verleden heeft uitgebrachte en daarna alleen nog maar middelmaat.........zoals ik al zei....geef mij maar Johan.

Acoustic
30 augustus 2009, 19:45
zeker jammer! benieuwd what will happen next (als het écht doorgaat) Noel solo?

live forever

E-J
31 augustus 2009, 17:35
Ik had eens ergens gehoord dat Noel één of twee soloalbums wilde maken...? Misschien dat de tijd daar nu rijp voor is.

Ook heb ik verhalen gehoord dat Liam nog steeds aan de cocaine of heroine zou zitten, terwijl de anderen al jaren droog staan. Dat is natuurlijk ook niet echt bevordelijk... maar Liam kan me persoonlijk gestolen worden. Noel schrijft zo'n betere alle muziek en kan nog beter zingen ook!

Jay75
31 augustus 2009, 23:44
29/08/09
Dearly beloved, it is with a heavy heart and a sad face that I say this to you this morning.

As of last Friday the 28th August, I have been forced to leave the Manchester rock'n'roll pop group Oasis.

The details are not important and of too great a number to list. But I feel you have the right to know that the level of verbal and violent intimidation towards me, my family, friends and comrades has become intolerable. And the lack of support and understanding from my management and band mates has left me with no other option than to get me cape and seek pastures new.

I would like firstly to offer my apologies to them kids in Paris who'd paid money and waited all day to see us only to be let down AGAIN by the band. Apologies are probably not enough, I know, but I'm afraid it's all I've got.

While I'm on the subject, I'd like to say to the good people of V Festival that experienced the same thing. Again, I can only apologise - although I don't know why, it was nothing to do with me. I was match fit and ready to be brilliant. Alas, other people in the group weren't up to it.

In closing I would like to thank all the Oasis fans, all over the world. The last 18 years have been truly, truly amazing (and I hate that word, but today is the one time I'll deem it appropriate). A dream come true. I take with me glorious memories.

Now, if you'll excuse me I have a family and a football team to indulge.

I'll see you somewhere down the road. It's been a fuckin' pleasure.

Thanks very much.

Goodbye.

NG

almarvk
1 september 2009, 09:56
Ik moest wel ff gniffelen na het lezen van de topictitel en er vervolgens achterkomen dat het om Oasis gaat. Ik mag hopen dat dat niet serieus bedoeld is toch?!?

bagheera
1 september 2009, 10:30
mooie speech toch wel he.
Voor sommige mensen is oasis waarschijnlijk ook de beste groep in de wereld maar niet voor mij.
And we will always have wonderwall :seriousf:

Fuhgawz
1 september 2009, 11:37
Damn ik vind het ook jammer! Vorig jaar nog gezien in de HMH, dat was, afgezien van al die verschrikkelijke zatte britten in het publiek, wel een supervet optreden!

Ik denk persoonlijk dat een reunie er niet snel aan zal komen. Ik denk dat Noel zich zal gaan richten op een solocarrière. Hij was tenslotte altijd de belangrijkste songwriter in de band, hoewel Gem en Liam later ook steeds meer zeggenschap kregen.

Wat er met de rest van de band gebeurt? Geen idee! Maar het zou me niet verbazen als ze eerst een tijdje verder gaan onder de naam 'Oasis' met een andere gitarist, vervolgens een matig album uitbrengen en er vervolgens maar volledig mee kappen.

PS, ik vond de stem van Noel eigenlijk altijd veel prettiger dan die van Liam.

toneblo
1 september 2009, 14:26
Vond?! ..... dus toch eigenlijk ook net niet goed genoeg?



...maakt het uit, zie wel wanneer ie weer op het podium verschijnt!

Paultje-k
2 september 2009, 14:33
Misschien komt Noel nu ook wel bij Them Crooked Vultures!






(:D)

AART
3 september 2009, 00:20
Hopelijk komen ze nooit meer bij elkaar. Pff, kan hun nummers niet meer aanhoren.

Ritchiefan
3 september 2009, 21:53
Huh, Rainbow uit elkaar? Ik sluit me aan bij Stratman.

Enrico :)

artnaz
3 september 2009, 21:57
Oud nieuws, 12 jaar te laat!

Misschien dat Coverdale of Dio volgend jaar wel zin hebben... ;)

lindstrom
7 september 2009, 10:17
kunnen ze niet eens een zanger zoeken die niet zo'n nasale, monotone zeikstem heeft? De muziek vind ik wel aardig, maar die zang verneukt 't nogal vind ik.

+1 !!!!!!!

speedmusic
7 september 2009, 12:03
Ik mag hopen dat de titel een verwijzing is naar uitspraken die de broertjes zelf ooit hebben gedaan.
Persoonlijk zou ik ze niet eens de beste band van het eiland willen noemen.

toneblo
7 september 2009, 12:16
Ik vind die topic-titel nogal Hendrix/Zepp/ACDC/etc... onteerend.:(

Rinze
7 september 2009, 12:22
De beste band van...


de straat misschien? Als er tenminste geen andere bands in de straat zijn ;)

lindstrom
7 september 2009, 14:11
Ik vind die topic-titel nogal Hendrix/Zepp/ACDC/etc... onteerend.:(

Inderdaad zeg.. Oasis de beste band... pff laat me niet lachen..

rijsberman
7 september 2009, 15:50
Oasis, dat is toch van dat groene spul waar je bloemetjes in kunt prikken om een kerststukje te maken?

Of was het nou een te zoet vruchtendrankje?

toneblo
7 september 2009, 16:07
Defenitie van Oasis: Grote, hele grote berg coke met daaronder een klein bandje...










Zelfs toen al onder gesneeuwd!:seriousf:

Mathidal
8 september 2009, 18:51
Ik ben niet echt een fan van oasis op enkele nummertjes na. Maar toen ik de titel zag van dit topic dacht ik al over welke band het ging gaan en ik had het juist. x)

Vreemd genoeg staat er op wikipedia.org nog niks over het uiteengaan van de band, ondanks het feit dat het wereldnieuws is geweest.

Maar het zal wel zo zijn zoals bij vele bandjes: gewoon doorgaan. Helaas is de band dan wel niet meer hetzelfde. :stop:

Barkeepert
8 september 2009, 19:18
Ik ben niet echt een fan van oasis op enkele nummertjes na. Maar toen ik de titel zag van dit topic dacht ik al over welke band het ging gaan en ik had het juist. x)

Vreemd genoeg staat er op wikipedia.org nog niks over het uiteengaan van de band, ondanks het feit dat het wereldnieuws is geweest.

Maar het zal wel zo zijn zoals bij vele bandjes: gewoon doorgaan. Helaas is de band dan wel niet meer hetzelfde. :stop:
Stond er wel, maar is veranderd nadat Liam te kennen heeft gegeven gewoon zonder Noel door te gaan.

Mathidal
13 september 2009, 19:56
Akkoord, ze gaan zonder hem verder, maar nergens schrijven ze op wikipedia iets over dat hij uit de band gegaan is. :hippie:

Edit: In late August 2009, Noel Gallagher announced his departure from the band.

Staat er dus wel op. x)

artnaz
13 september 2009, 20:17
......, maar nergens schrijven ze op wikipedia iets over dat hij uit de band gegaan is.Hahaha, topargument! :D

Mathidal
13 september 2009, 22:06
Als je enkele post verder leest, zie je dat het er wel opstond. =]

artnaz
13 september 2009, 22:22
Als je enkele post verder leest, zie je dat het er wel opstond. =]Het gaat er om dat je Wikipedia als harde en enige bron gebruikt! Wikipedia wordt door mensen als jij en ik geschreven, en het is niet ongewoon dat de informatie oud is of zelfs incorrect is.

Mathidal
14 september 2009, 22:42
Wikipedia wordt streng gecontroleerd, maar kan op moment van bezoeken inderdaad fout zijn. Alles moet met veel zout genomen worden. :)

Kay-hogenkamp
18 september 2009, 21:03
Oasis de beste band van de wereld.....WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
De beste grap ever.

Metallica veel beter.

Mathidal
18 september 2009, 21:50
Oasis de beste band van de wereld.....WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
De beste grap ever.

Metallica veel beter.

Dat zijn meningen. Persoonlijk vind ik Van Halen ietsje beter dan Metallica, maar ik vind Metallica ook goed.

Maar beste band bestaat niet, sterkste podiumact of beste muzikaliteit wel, maar beste band is gewoon iets van smaak. :noob: