PDA

View Full Version : Bouwpakketje



Thiez
29 augustus 2009, 12:30
Na heel de vakantie gewerkt te hebben en zin om wat te hobbyen heb ik dan toch maar een bouwpakketje besteld. Het is maar 130 euro dus ik verwacht er niet veel van maar toch leuk om wat mee bezig te zijn.

Het is een flying V geworden!
http://fotos.marktplaats.com/kopen/c/2a/xwv41GbLlwcYymBpvJbgAg==.jpg

Ik ga echter de body wel iets aanpassen. Op moment zit de jackplug aansluiting met een rond plaatje bovenop de body. Ik wil deze of aan de onderkant of aan de achterkant gaan maken.

Nu moet ik wel het oude gat dichtmaken. De houtsoort is basswood. Hoe kan ik dit het beste aanpakken zonder dat het straks los gaat krimpen of het af gaat tekenen in de lak?

barno
29 augustus 2009, 13:02
130 euro, da's echt wel niks, die maken de zelfbouwmarkt kapot dedju :)
nee hoor, succes met de assemblage

alleen waarom zou je die jack verplaatsen, hij staat daar echt wel op de handigste plaats, zeker bij een V

Thiez
29 augustus 2009, 13:13
ik zit erover te denken om hem door middel van zo een jackplate in de onderkant van de body te zetten:
http://www.voxhumanawebstore.nl/webstore/product_info.php?cPath=269_292&products_id=1622
En anders gewoon net als bij de gibson v's op de slagplaat erbij.

Ik heb ook geen moeite met de jack op die plaats. Maar dat ronde plaatje onderop die punt vind ik zo verdomde lelijk!

Ike57
29 augustus 2009, 13:19
't Is toch ook geen geld. Je vraag je af hoe ze het er voor kunnen maken, compleet met alle hardware!

Als ik dan naga dat ik alleen voor een brug al zo'n 80 euro neer moet leggen :dontgeti:

Ik ben zeer benieuwd hoe het eruit ziet (en klinkt) als het klaar is. Hou ons op de hoogte :ok:

Thiez
29 augustus 2009, 13:24
dat gaat zeker goedkomen maar het kan nog wel even duren voor hij af is hoor. Ik heb alleen op zondag wat tijd om er aan te werken :P

Als je de gitaar ziet snap je al iets beter waarom het maar 130 euro is. Het hout is opzich nog best goed maar je moet hem zelf nog wel goed afwerken. Het is maar grofweg gescheurd en de neckpocket is iets te smal dus moet hem wat verbreden anders past de hals niet (zeker niet als hij gelakt is).
En ook de hardware en elementen zal weinig voorstellen.

Maar goooeeedd het is gewoon leuk om te maken zoiets en ik heb een modelletje als ik ooit zelf nog een flying v ga maken ;)

KoenB
29 augustus 2009, 15:19
Het is maar grofweg gescheurd

dat lijkt me niet goed:seriousf:

Shibby
29 augustus 2009, 16:18
Ik wil net zeggen, worden die dingen meestal niet geleverd met de sealer er al op?

Thiez
30 augustus 2009, 12:12
haha geschuurd dus. Er zit een sealer op ja. Maar je ziet dat ze heel grof schuurpapier gebruikt hebben. De strepen zitten in de bindingen van de hals. De neckpocket niet groot genoeg. De gaten van de slagplaat zitten scheef voorgeboord enz enz.

Maar even terug naar me vraag. Hoe kan ik het beste dat gat dichtmaken zonder dat het straks af gaat tekenen in de lak?

JacquesLeDick
30 augustus 2009, 13:01
Ben je zeker dat de neck niet in de pocket past?
Het zou net moetten passen. Ik zou de neck aan de body lijmen voor een V style...
EDIT: Ah ik zie net op de foto dat het een geschroefd modelletje is.
kan je wat zelfgemaakte foto's van dat pakket posten?
Veel plezier ermee

oigun
30 augustus 2009, 13:07
haha geschuurd dus. Er zit een sealer op ja. Maar je ziet dat ze heel grof schuurpapier gebruikt hebben. De strepen zitten in de bindingen van de hals. De neckpocket niet groot genoeg. De gaten van de slagplaat zitten scheef voorgeboord enz enz.

Maar even terug naar me vraag. Hoe kan ik het beste dat gat dichtmaken zonder dat het straks af gaat tekenen in de lak?

Het gat dichtmaken blijft lastig je loopt altijd het risico dat je het na verloop van tijd gaat zien. Zo strak mogelijk vullen met een blokje linde lijkt mij de beste manier. Eventueel afdekken met een redelijk dikke laag polyplamuur.

Thiez
30 augustus 2009, 20:32
ok bedankt voor de tip. Ik zal binnenkort eens kijken om wat foto's te maken van het pakket.
Ik heb op internet gelezen dat je het kan doen met een blokje hout en vullen met epoxy hars.
Hier thuis heb ik nog een blikje polyester hars staan zou dat ook goed pakken of zit hier groot verschil in?

Waar zou ik een stukje lindenhout kunnen halen? Ik heb zitten zoeken maar ik kan hier in de buurt (roosendaal) nergens een fijnhouthandel vinden. En heb weinig behoefte om voor zo een klein stukje hout een eind te gaan rijden eigenlijk...

Iemand misschien nog afvalstukje basswood?

Thiez
2 september 2009, 15:42
zoals beloofd hier wat fotos van het pakket.

Hals staat inmiddels in de grondlak. Heb wel gemerkt dat je met nat schuren uit moet kijken dat er niet te veel water in de hals trekt. De hals zelf is wel gesealt en afgesloten met de grondlak, maar de gaatjes van tuners enzo trekt het snel in
http://foto-uploaden.nl/img5/cpiqmjy.jpg

De body met onderin de punt het gat wat ik graag dicht zou willen maken.
http://foto-uploaden.nl/img5/7e4cdk0.jpg
http://foto-uploaden.nl/img5/f1loi08.jpg

De slagplaten (de ronde dop onderop de punt vind ik ontzettend lelijk staan)
http://foto-uploaden.nl/img5/cyzurzj.jpg

barno
2 september 2009, 16:21
is idd lelijk, die output apart daar. Ik zou 'm zetten zoals standaard op de V's.

gat dichtmaken met hout, heel goed afplamuren, primer, terug plamuren enz... tot je helemaal vlak zit, dan dekkend lakken en hopen dat de lak niet gaat inzakken

JER00N
2 september 2009, 16:26
Dat gat kan je gewoon met MDF ofzo opvullen, maakt niet zo gek veel uit. Gewoon een stukje uitzagen wat er in past, maar net iets te hoog is zodat het wat uitsteekt. Vervolgens met een grove vijl/rasp (en later met een gewone platte vijl) zolang schuren totdat het gelijk ligt met de body.

Nu iets belangrijks. Als je nu al gaat plamuren en verven, zie je de naad straks door de lak heen. Daarom moet je die naad eerst een klein beetje uitfrezen (bijv met een dremel, of zo'n roze slijpsteentje voor op de boormachine) zodat een kleine groef ontstaat. Deze groef kan je vervolgens vullen met plamuur. Vervolgens schuren etc. Liefst met de hand omdat het plamuur door de warmte anders kan uitzetten als je het elektrisch zou doen.

Vervolgens laaaang wachten omdat het vrij lang kan duren voor de plamuur is uitgewerkt. Zelf heb ik 2,5 week gewacht maar dat bleek dus nog te kort te zijn, je ziet duidelijk dat er stukken ingezakt zijn en dat is natuurlijk zonde. Dus ik zou wel een week of 4 aanhouden voordat je gaat verven. Tussendoor eventueel de plamuur bijwerken als deze is ingezakt. Maar tussen de laatste keer plamuren en het verven zou ik wel een week of 4 wachten, dat is echt niet overdreven, helaas.

Kijk ook eens hier: http://www.projectguitar.com/tut/tht2.htm Doen ze eigenlijk hetzelfde, in dit geval om een tremologat op te vullen maar het idee blijft hetzelfde natuurlijk.

Ike57
2 september 2009, 16:51
MDF zou ik in ieder geval NIET gebruiken om het gat op te vullen. Da's zonde van de body!
+1 voor Barno: opvullen met hout is geen probleem.

Thiez
2 september 2009, 16:53
bedankt voor je reactie jeroon! zeker een goede tip om die naad uit te frezen stukje.

Ik ga idd geen mdf gebruiken. Ik probeer gewoon een stukje basswood te krijgen.

Hedge
2 september 2009, 17:17
bedankt voor je reactie jeroon! zeker een goede tip om die naad uit te frezen stukje.

Ik ga idd geen mdf gebruiken. Ik probeer gewoon een stukje basswood te krijgen.

Waarschijnlijk weet je het al, maar basswood heet in Nederland Lindehout.

Wat betreft dat vullen zoals Jeroon beschrijft. Ik zorg dat de stukken heel goed passen, zodat vullen bijna niet nodig is. Een rand weghalen en vullen lijkt mij meer zichtbaar, dan het zo goed mogelijk pas maken.

Thiez
2 september 2009, 18:23
ik ga het eerst passend maken en netjes vlakken dan spuit ik er primer over en laat ik het een tijd staan. Gewoon kijken wat het doet. en mocht het zichtbaar worden ga ik er met plamuur nog overheen om het strak te maken. Maar ga het eerste proberen zonder.

Schuey
2 september 2009, 20:19
Ziet er vet uit thijs! Toch helemaal niet zo slecht afgewerkt als ik dacht aan de hand van die foto's hoor :) Ben benieuwd hoe het resultaat wordt! (en speelt :P )

stijnkenens
2 september 2009, 20:54
Als het dn toch altijd gaat inzakken, dan is er nog een iets groffere methode, maar ik weet niet hoe handig je bent:

Gewoon heel de punt wegzagen, in de lengte richting van het hout, niet dwars erop, en dan een nieuwe punt aan zetten, dan kan je frezen en boren waar je wil.

Ok, het is een ingrijpende werkwijze, maar dan zit je safe.


s

Thiez
2 september 2009, 21:21
dat ga ik niet doen. dat is idd iets te ingrijpend. Ik maak gewoon het gat dicht en kijk wel hoe het zich houd. Als het een beetje inzakt zal het ook niet veel opvallen op die plaats denk ik. En anders maar wel. tis maar een bouwpakketje.
Beetje probeerseltje eigenlijk. Ik wilde eerst helemaal zelf een flying v gaan bouwen maar dacht ik probeer eerst zoiets en als dat goed gaat heb ik gelijk een modelletje als ik ooit zelf nog een v ga maken.

Thiez
2 september 2009, 21:22
Vandaag even bezig geweest met wat logotjes te maken. Gaarne u mening!

http://foto-uploaden.nl/img5/3qintbv.jpg

Zjef
2 september 2009, 21:39
Om een of andere reden doet die rechtse me denken aan Dream Theater.

Ik zou linksboven kiezen. Dat extra lijntje bij de onderste maat het te druk naar mijn mening.

Schuey
3 september 2009, 14:27
Balans is totaal zoek bij de linkse 2 vind ik. (qua grootte tussen de 2 'onderdelen')

Verder nauwelijks een logo te noemen denk ik? Ik zou juist voor een beeldmerk gaan ipv 2 letteers en tekst. Er zijn al genoeg van die 'logos'. Ik zou eens kijken wat je met een mooi beeldmerk kunt doen, bijvoorbeeld iets wat te maken heeft met je favo gitaardesign of iets totaal anders zoals een abstracte versie van je voornaam of nickname. Maar eerlijk gezegd zou ik me hier nog niet druk om maken, en eerst lekker die gitaar in elkaar zetten en dan kijken of je er meer wilt gaan maken :)

Doe je hier nu de elementen in die er bij zitten? Of wil je daar nog niet dood mee gevonden worden?

Thiez
3 september 2009, 19:03
kheb al keer me nickname geprobeerd maar dat was ook niks
http://foto-uploaden.nl/img5/5wspv53.jpg

is van deze gitaar trouwens. een gecustomizede keiper powerstrat
http://foto-uploaden.nl/img5/01vuvqi.jpg

Kheb gewoon een kuttige naam voor zulke dingen. Thijs Mol kun je helemaal niks mee en initialen kun je niks moois mee. Me handtekening ziet er ook niet uit omdat je er helemaal niks mee kan.

stijnkenens
3 september 2009, 19:24
Ik vind 'mol' eigenlijk wel een grave naam, alleen bestaat het al, ongeveer.

http://mollinst.com/

Waarom niet gewoon mol nemen als naam, en dan het diertje als symbool.
Moet kunnen op gitaar. en persoonlijker kan het niet.


s

oigun
3 september 2009, 20:38
Ik heb naar wat vertalingen gekeken in het latijn is het talpa, nou dat wil je niet. In het russisch is het dit: крот dat vind ik wel gaaf, het lijkt of er kapot staat maar het betekend mol.:)

Thiez
3 september 2009, 20:55
моль ik krijg dit in het russisch:P met bablefish

rijsberman
3 september 2009, 20:58
Ik dacht dat mol ook een muziekterm was.

Kan je vast wat mee :soinnocent:

Thiez
3 september 2009, 21:11
heb zitte husselen met letters :p thijs mol. kwam weinig soeps uit:

mythlos
lysthom
lymtosh
tholyms

iemand nog andere ideeen om aan een naam te komen?

oigun
3 september 2009, 21:11
Google maar eens naar крот (knippen/plakken)
http://tellegen.ru/wp-content/uploads/2007/08/krot01.gif:)

Thiez
3 september 2009, 22:28
haha het is geen intertoys gitaar he:P het moet beetje stijl hebben

is dit wat? anagram stijl thijs mol :P
http://foto-uploaden.nl/img5/v4m7rrl.jpg

Vind opzich de 2e van onder wel stijlvol

st.robot
3 september 2009, 22:38
op zich wel goed gevonden, maar op die manier heeft de naam eigenlijk geen betekenis vind ik

(en bij die 2e langs onderen lijkt de M teveel op een 11 met en l erachter)

iets met mol doen zou zo slecht nog niet zijn vind ik

barno
3 september 2009, 23:03
tja, naamgeving, logo, het is een wetenschap op zich

enkele tips / veel voorkomende fouten imo

- leesbaarheid is erg belangrijk, die voorlaatste heeft een rare M en is wat dun imo
- uitspreekbaarheid nog belangrijker (bij los myth mag je der vanuit gaan dat niet Engelstaligen meestal geen verantwoorde th-klank uit de bek krijgen :)
- soort verhaal achter de naam kan handig zijn
- check connotaties in verschillende talen
- lettertypes: balanceer tussen goede leesbaarheid maar wijk af van te bekende of te gewone (lees standaard Wordlijst types) laatste lettertype in je voorbeeld, ik weet niet of het van coca cola is, maar het doet me eraan denken, voor mij dus no go :)
- zoek een lettertype dat overeenkomt met imago, uitstraling die jij aan je gitaren wil koppelen

for what it's worth

Schuey
3 september 2009, 23:33
Ja precies, eerst gitaren daadwerkelijk maken en misschien een eigen stijl vinden en dan pas een logo/naam. Heb zelf ook al wat zitten schetsen, maar met alleen de naam begin je niet zoveel denk ik. Denk dat ik 1 of 2 aardige dingetjes heb (2 kantjes van een a4), dan houd het wel op.

Op de een of andere manier vind ik het altijd kut om ergens een lettertype te downloaden en te gebruiken, omdat iedereen dat dus ook kan doen. En voor het weet, gebruikt IEDEREEN datzelfde lettertype... (base_02 (http://www.dafont.com/base-02.font) anyone ?)

Als je bij Los Myth wilt blijven, wat ik even aannaam.. Wil je alleen tekst? (woordmerk), of wil je alleen een afbeelding (beeldmerk), of een combinatie daarvan? Als ik antwoord op die vragen heb, dan kan ik gerichter gaan schetsen. Heb nu namelijk enkel variaties op: Mol Guitars, Thiez guitars, Thijs guitars. Mja als het nu alweer veranderd is, schiet dat ook niet op :P

Thiez
4 september 2009, 17:32
haha ik weet niet wat ik wil joh. ik ben zelf ook zomaar wat aan het proberen en doen :P


weet ook niet eens hoeveel ruimte ik ga hebben op de headstock. misschien komt er wel helemaal niks op aangezien flying v vrij klein is.

Thiez
7 september 2009, 18:44
even een vraagje. ben inmiddels verder gegaan met het lakken van de hals. De zwarte lak zit er al netjes strak op dus hij ligt in principe klaar voor de blanke lak. Moet ik voor de cellulose blanke ook weer schuren? na het schuren is de lak namelijk helemaal mat en dof. Trekt dat bij met de blanke lak of moet ik gewoon de zwarte lak glanzend laten en dan de blanke lak eroverheen doen?

en nog klein vraagje waar kan ik cellulose lak halen? Bij voxhumana hebben ze het wel maar die is aardig aan de prijs. weet iemand misschien waar ik het kan halen? ik heb hier wel even gekeken en zag dat hij van ceta bever uit handel is genomen. Maar is er nog ander merk in nederland wat het heeft? of misschien in belgie (woon toch niet ver van de grens)

lindstrom
7 september 2009, 19:26
even een vraagje. ben inmiddels verder gegaan met het lakken van de hals. De zwarte lak zit er al netjes strak op dus hij ligt in principe klaar voor de blanke lak. Moet ik voor de cellulose blanke ook weer schuren? na het schuren is de lak namelijk helemaal mat en dof. Trekt dat bij met de blanke lak of moet ik gewoon de zwarte lak glanzend laten en dan de blanke lak eroverheen doen?

en nog klein vraagje waar kan ik cellulose lak halen? Bij voxhumana hebben ze het wel maar die is aardig aan de prijs. weet iemand misschien waar ik het kan halen? ik heb hier wel even gekeken en zag dat hij van ceta bever uit handel is genomen. Maar is er nog ander merk in nederland wat het heeft? of misschien in belgie (woon toch niet ver van de grens)

korrel 1200 natschuren en erna polijsten met turtle wax ofzo

Thiez
7 september 2009, 19:42
tussen kleur en blanke lak ook nog een keer polijsten?

oigun
7 september 2009, 19:47
Nee niet polijsten alleen licht schuren p600 ofzo zodat de ergste onregelmatigheden verdwenen zijn.

Thiez
7 september 2009, 19:51
ok dankje

nog iemand suggestisch waar ik cellulose blanke lak kan halen? Liefst in een pot dan kan ik hem met compressor spuiten.

bij bouwmarkt heb ik het niet kunnen vinden hier in nederland. misschien in belgie of iemand die weet waar het wel te koop is?

lindstrom
7 september 2009, 19:56
tussen kleur en blanke lak ook nog een keer polijsten?

nee, ik bedoelde na de blanke lak, je zult dan een sinaasappel achtig oppervlak kunnen krijgen, deze schuur je er nat uit met 1200 en dan polijst je de glans er weer mooi op met de turtle wax.

succes!

oigun
7 september 2009, 20:12
Thiez, hier kan je spuitbussen bestellen. http://www.delta-twello.nl/producten/hout/laksputbus_product.htm

Thiez
8 september 2009, 19:05
Vandaag even een teststukje gemaakt voor de slangenhuid waarmee ik straks de voorkant van de body wil gaan afwerken. Buitenkant wil ik een zwarte burst doen zoals ik op de laatste foto heb geprobeerd (moet ik nog even goed bekijken hoe ik dat ga doen, losse hand is niet strak genoeg) en dan achterkant van de body en hals worden gewoon zwart.

slechte fotos van het proefstukje (met telefoon dus wat overbelicht)
http://foto-uploaden.nl/img5/mbxdick.jpg
http://foto-uploaden.nl/img5/1a1pr14.jpg
http://foto-uploaden.nl/img5/ua1kskf.jpg

oknarb180
8 september 2009, 21:10
ik ga het eerst passend maken en netjes vlakken dan spuit ik er primer over en laat ik het een tijd staan. Gewoon kijken wat het doet. en mocht het zichtbaar worden ga ik er met plamuur nog overheen om het strak te maken. Maar ga het eerste proberen zonder.

Hey,

Je kunt randen en naadjes prima opvullen hoor. Ik gebruik alabastine houtrotvuller of een soort kneedplamuur van Bison (beiden 2 componenten) krimpt niet, werkt niet. Met name dehoutrotvuller is net zo goed te bewerken, primeren en lakken als hout zelf!!!

Voor een freesfoutje in m'n ibanez body heb ik van Bison een 2 componenten vuller gebruikt
Stukje afsnijden, kneden en in de gaten/naden verwerken. Kun je daarna ook prima met een beitel vlak steken en ook weer primeren en lakken als hout zelf. Daar zie je nooit meer wat van!

vr.gr.

Branko

jan jansen
8 september 2009, 21:11
ok dankje

nog iemand suggestisch waar ik cellulose blanke lak kan halen? Liefst in een pot dan kan ik hem met compressor spuiten.

bij bouwmarkt heb ik het niet kunnen vinden hier in nederland. misschien in belgie of iemand die weet waar het wel te koop is?

ehhh gebruik de zoekfunctie eens hier op dit board......een blik van cellulose wat je los trekt....:sssh::soinnocent:

JJ

Thiez
8 september 2009, 22:10
ik heb gezocht en heb idd gevonden dat het van ceta bever NIET meer te koop is. maar ik kan dus nergens vinden waar het WEL te koop is. behalve 1 artikel van charlotte die een winkeltje heeft waar het nog te koop is maar dat is voor mij aan de andere kant van nederland. misschien wat ver.

jan jansen
8 september 2009, 22:50
ik heb gezocht en heb idd gevonden dat het van ceta bever NIET meer te koop is. maar ik kan dus nergens vinden waar het WEL te koop is. behalve 1 artikel van charlotte die een winkeltje heeft waar het nog te koop is maar dat is voor mij aan de andere kant van nederland. misschien wat ver.


Zelf heb ik 5 liter blanke cellulose lak gekocht bij http://www.verfboer.nl/ en 36 liter van een bedrijf wat stopte (3 kleuren).
Via de groothandels schijnt het wel nog te verkrijgen te zijn.
Verder duikt die cetabever nog wel eens op bij verfhandels die doen in restpartijen,soms voor een schijntje....,

JJ

Thiez
9 september 2009, 12:00
ok bedankt

Thiez
14 september 2009, 19:16
ik heb nu ceta bever cellulose lak gevonden maar dit is zijdeglans. Is deze goed te polijsten tot hoogglans? of moet ik echt cellulose hoogglans lak hebben?

Robdop
14 september 2009, 20:16
je moet hoogglans hebben. uit zijdeglans krijg je geen hoog!

Thiez
8 december 2009, 20:38
Het is al weer laaange tijd stil in dit topic. Ik heb inmiddels mijn hals gelakt (zwart en blank). Nu paar weekjes wachten om hem goed uit te laten harden en polijsten.
Het gat in de body is nog steeds niet dichtgemaakt helaas.. Ik kan moeilijk aan amerikaans lindenhout komen.

Verder heb ik nog een vraagje. Na het spuiten heb ik de tape van het fretboard afgehaald omdat ik dit wil olien ipv lakken. Maar omdat de tape er langere tijd opgezeten heeft zijn er wat restjes plak achtergebleven. Hoe kan ik dit het beste verwijderen?

st.robot
8 december 2009, 20:40
ether? maar ik weet niet of dat iets doet met de lak, dus misschien best voorzichtig zijn

Thiez
4 januari 2010, 14:21
Ik bouw niet zo heel snel omdat ik erg weinig tijd heb en het spuiten gewoon in de schuur gebeurd en dit is niet mogelijk met -3. maaaaar langzaam maar zeker zit er vooruitgang in.
Afgelopen week me hals gepolijst en ben opzich best tevreden met het resultaat. Het is alleen jammer dat door verschillende kleuren zwart van de printer en de lak het decal nog lichtjes zichtbaar is op de headstock.

Enkele fototjes:

http://foto-uploaden.nl/img/1/v0v6gb3.jpg
http://foto-uploaden.nl/img/2/877iz8x.jpg

Thiez
15 april 2010, 17:55
Eindelijk is de lente weer begonnen. Omdat ik in de schuur moet lakken gaat dit niet midden in de winter helaas. Dus na lange tijd eindelijk mijn body af kunnen maken. De snakeskin door middel van een panty.
Het resultaat is geen professionele airbrush maar het valt me niet tegen. Het is overigens in het echt mooier dan op de fotos. Kwaliteit van fotos is erg slecht en die lichtere vlek komt door de lichtval, deze is net zo donker als de rest van de body.
Achterkant van de body is gewoon zwart. Over paar weekjes poleisten en dan komen er betere fotos waarschijnlijk. tot zover:

http://foto-uploaden.nl/imgs/dsc00154.jpg
http://foto-uploaden.nl/imgs/dsc00155.jpg

Robdop
15 april 2010, 18:20
heftig!:zz:

Thiez
16 mei 2010, 18:33
Daar istie dan! helemaal af. Vandaag even getest op de repetitie en klink zeker niet onaardig voor zo een 'goedkoop' bouwpakketje.
Heb hem na het repeteren niet meer gepoetst dus de lak zit vol vette vingers en vegen :P

http://foto-uploaden.nl/imgs/afbeelding%201256.jpg
http://foto-uploaden.nl/imgs/afbeelding%201257.jpg

oigun
16 mei 2010, 19:33
Goed man, die snakeskin:cheerup:
(en de rest natuurlijk ook!)

Jilles
16 mei 2010, 20:35
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! :zz: