PDA

View Full Version : HNGD (jackson inside)



pannekoek
28 augustus 2009, 18:05
hey gitaarnetters,

vanmiddag om half 3 kreeg ik m'n nieuwe aanwinst binnen.

een jackson demmelition king v :cheerup:

wat een bruut beest zeg, ik ben nog niet helemaal tevreden met EMG'S, dus heeel misschien vervang ik ze door blackouts :strat:
de kwaliteit en afwerking van de gitaar is echt goed, ik heb nog niets kunnen aanmerken erop.

hij komt vanuit de fabriek in drop b, dus ik moest hem afstellen naar drop d. ik heb nu 10-52 snaren erop gedaan en een extra veertje bij de floyd (die ik uit m'n praxis strat heb geplukt). de actie is lekker laag nu!

vanavond gaat deze iig mee met de repetitie.

foto's komen er zomenteen aan!


greetz, stephan

edit:

foto's!

http://i26.tinypic.com/2vje8a1.jpg

http://i29.tinypic.com/j9slft.jpg

http://i32.tinypic.com/54twk6.jpg

http://i26.tinypic.com/3496mxj.jpg

Rinze
28 augustus 2009, 18:09
Drop B? Wat voor snaren zaten er dan wel niet op? Dat is een volle kwint lager.. BTW, het is "demolition", vermoed ik.

Verder: mooie gitaar! Denk ik. Al zie ik nog geen foto.

pannekoek
28 augustus 2009, 18:11
Drop B? Wat voor snaren zaten er dan wel niet op? Dat is een volle kwint lager.. BTW, het is "demolition", vermoed ik.

Verder: mooie gitaar! Denk ik. Al zie ik nog geen foto.

volgens mij zaten er 12-56 snaren op.

en het is echt demmelition, aangezien het een phil demmel signature is ;)

macwilliams
28 augustus 2009, 18:30
Congratulations en alles

JeroenSchaaf
28 augustus 2009, 18:35
gefeliciteerd!

nickofzo
28 augustus 2009, 19:09
wel gaaf 2 flessenopeners aan de onderkant;)

Dark_Tranquillity
28 augustus 2009, 19:19
Gaaf, die wil ik wel eens een keer vergelijken met mn RR24!

toon-
28 augustus 2009, 20:32
Ziet er inderdaad een bruut beest uit :rockon:

bagheera
28 augustus 2009, 20:51
wreed, echt eentje om de muziek open te rijten.
IK wil hem wel eens bezig horen, hoewel metal niet mijn ding is ik sta open voor de kunst van men mede forum vriendjes :cheerup:

gerre
28 augustus 2009, 21:38
super gitaar, congratz

Quicksilver
28 augustus 2009, 22:14
Ik wil heel graag iets zinnigs zeggen, dus als ik morgen klaar ben met staren naar deze beauty, dan heb ik er misschien al woorden voor gevonden :seriousf:

Jailbird
28 augustus 2009, 22:28
hey, hangt daar nou een gracia aan de muur?:P
speel je daar wel eens op? ik heb er ook eentje maar ik vind ze niks..

Chocola
28 augustus 2009, 22:42
Whoe, nice guitar.

Succes ermee!

Sinner1980
28 augustus 2009, 22:47
Vette plank man, congrats

De EMG's bevallen niet...ok, zou ik die EMG X serie eens checken, schijnen DE actieve pickups te zijn (ja,ja, nog beter als blackouts...)
Ik ga mijne volgende week ophalen in New York (zijn hier nog niet uit volgens mij)scheelt weer een paar tientjes;)

pannekoek
28 augustus 2009, 23:32
Gaaf, die wil ik wel eens een keer vergelijken met mn RR24!

lijkt me ook wel een goed idee! de rr24 is een goede concurent voor de demmelition v, hoewel ik de demmelition v beter vond omdat hij was comfortabeler speelt.


wreed, echt eentje om de muziek open te rijten.
IK wil hem wel eens bezig horen, hoewel metal niet mijn ding is ik sta open voor de kunst van men mede forum vriendjes :cheerup:

misschien maak ik nog wel een sound clipje ervan ;)


hey, hangt daar nou een gracia aan de muur?:P
speel je daar wel eens op? ik heb er ook eentje maar ik vind ze niks..

het is een gracia ja, ik speel er niet meer op. hij mist 1 tuner en er zitten nu geen snaren meer op. hij is van m'n vader geweest.


Vette plank man, congrats

De EMG's bevallen niet...ok, zou ik die EMG X serie eens checken, schijnen DE actieve pickups te zijn (ja,ja, nog beter als blackouts...)
Ik ga mijne volgende week ophalen in New York (zijn hier nog niet uit volgens mij)scheelt weer een paar tientjes;)

ik kom net van repetitie af en tot nu toe gedragen de emg's zich naar behoren en ze snijden lekker door de mix heen. opzich wel een goede aanvullling op m'n blackouts

pannekoek
28 augustus 2009, 23:33
ik moet de gitaar nog iets beter intoneren maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe dat moet bij een floyd rose. hij word namelijk wat valser naarmate je hogere noten gaat spelen

mesaman
28 augustus 2009, 23:41
extreem modelletje.wel leuk.maar hoe moet ik dit zien?vergelijk baar met een RR?ik heb geen verstand van jacksons vandaar de vraag.ik vind die zwarte gibson wel heul mooi!

pannekoek
28 augustus 2009, 23:42
extreem modelletje.wel leuk.maar hoe moet ik dit zien?vergelijk baar met een RR?ik heb geen verstand van jacksons vandaar de vraag.ik vind die zwarte gibson wel heul mooi!

het is een soort mix van een jackson rr24 en een jackson king v :)

Tho
28 augustus 2009, 23:43
extreem modelletje.wel leuk.maar hoe moet ik dit zien?vergelijk baar met een RR?ik heb geen verstand van jacksons vandaar de vraag.ik vind die zwarte gibson wel heul mooi!

Dit is dezelfde kwaliteit als de RR24. Even goede specs, electronica en afwerking.

Hoe bedoel je verder 'vergelijkbaar' met een RR? Hoe hij hangt zeg maar?

Gefeliciteerd Pannekoek!

mesaman
29 augustus 2009, 00:31
ik heb laatst op een jackson v usa gespeeld.en het viel me echt niet tegen...leek op dat ding van dave mustaine.vond het wel heul gaaf.dacht dat de gitaar waar ik op speelde een rr was(ik weet niets zeker) en nu ik dit zie was/ben ik nieuwschierig hoe ik dit moest zien.

soup
29 augustus 2009, 11:42
Knap!! ........

Wiellem
29 augustus 2009, 12:34
Wat een ongelofelijk vette collectie heb je nu toch, damn als ik het geld toch had.

Verder en brute gitaar!

Dark_Tranquillity
29 augustus 2009, 17:56
Misschien maar eens een kleine Jackson meeting houden dan?


Mesaman, RR heeft een offset, korte en lange punt, een King V heeft twee gelijke, iets korter dan de RR zijn langste, vinnen

Mitch
29 augustus 2009, 21:48
Neem me mijn olifantengeheugen niet kwalijk, maar ik moest toch een beetje glimlachen en hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=112560) aan denken toen ik dit topic zag :soul:

pannekoek
30 augustus 2009, 00:01
Neem me mijn olifantengeheugen niet kwalijk, maar ik moest toch een beetje glimlachen en hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=112560) aan denken toen ik dit topic zag :soul:

ik zat er al op te wachten ;) en ik wist stiekem ook al dat jij dit zou aankaarten ;)
ik had inderdaad mijn ultieme gitaar gevonden. maar ik heb dus een leuke backup nodig :seriousf:

pannekoek
30 augustus 2009, 00:02
Misschien maar eens een kleine Jackson meeting houden dan?

ik stem voor!


Wat een ongelofelijk vette collectie heb je nu toch, damn als ik het geld toch had.

Verder en brute gitaar!

thanks :D

Mitch
30 augustus 2009, 10:24
ik zat er al op te wachten ;) en ik wist stiekem ook al dat jij dit zou aankaarten ;)
ik had inderdaad mijn ultieme gitaar gevonden. maar ik heb dus een leuke backup nodig :seriousf:
Het geeft ook helemaal niks, maar de stelligheid waarmee een gitarist soms zoiets kan hebben van "nu ben ik klaar, dit is 'm" blijft vermakelijk. Ik moet overigens om diezelfde reden ook vaak genoeg om mezelf lachen hoor :supercool:

macwilliams
30 augustus 2009, 11:58
Ik kan maar een ding bedenken dat mij stopt om gitaren te kopen, dat is de dag dat ik gestopt ben met met roken, de krant heb opgezegd en het dikke groene laken over me heen getrokken krijg met een steen als bedeind.

Tot die tijd...
Kope kope kope!!

-laurens-
30 augustus 2009, 12:20
Mooie gitaar! Hoe is de nek in vergelijking met de andere Jacksons?

pannekoek
30 augustus 2009, 20:12
Mooie gitaar! Hoe is de nek in vergelijking met de andere Jacksons?

geen idee, volgens mij is dit een standaard jackson neck. ik vind hem best fijn spelen, ondanks dat ik'een gibson neck gewend ben

Mad mind
31 augustus 2009, 09:48
Instant Metallica !

Congratz man, dit is echt een vette plank.
Veel plezier ermee:punk:

pimmedoris
31 augustus 2009, 10:09
Ik zou eerder zeggen: Instant Machine Head!

Metallica heeft hier weinig mee te maken :chicken:

ShredTallicA
31 augustus 2009, 10:24
Mooie gitaarcollectie! Stuk voor stuk prachtige gitaren met als hoogtepunt die demmelition V natuurlijk :mmmm:

@Mad Mind, Metallica speelt ESP..

pannekoek
31 augustus 2009, 16:12
Mooie gitaarcollectie! Stuk voor stuk prachtige gitaren met als hoogtepunt die demmelition V natuurlijk :mmmm:

@Mad Mind, Metallica speelt ESP..

mwua, ik vind m'n gibson les paul custom met blackouts nog steeds m'n hoogtepunt :seriousf: die demmeltion v is een goede tweede :)

Dark_Tranquillity
31 augustus 2009, 20:56
We kunnen wel eens een keer een datum prikken, ik studeer in A'dam, dus op de weg terug naar de achterhoek kan ik zo een keer langskomen met mijn strijkplank!

pannekoek
31 augustus 2009, 22:16
We kunnen wel eens een keer een datum prikken, ik studeer in A'dam, dus op de weg terug naar de achterhoek kan ik zo een keer langskomen met mijn strijkplank!

talkin' to me? :)


ik heb vandaag trouwens schaller straplocks erop gezet! ging gemakkelijk. behalve die klemmetjes op m'n strap zetten ging niet. ik heb dus een stukje leer weg moeten knippen uit de strap met een tang zodat die ijzeren klemmetjes erdoorheen konden

Dark_Tranquillity
1 september 2009, 16:46
talkin' to me? :)

Jij ja!

etc.

pannekoek
1 september 2009, 18:08
Jij ja!

etc.

ik vind het best, over 2 weken ofzo kan ik wel ergens , momenteel ben ik erg druk met de band/school etc ;)