PDA

View Full Version : TC g-system aansluiten



fenderben
28 augustus 2009, 09:52
Onlangs de g-system gekocht. Iemand ervaring met het aansluiten van de g-system op de amp (mesa mark 3). Denk dat de 4 kabel methode de beste resultaten geeft maar je hebt dan wel veel kabels aan te sluiten. Is het gebruik van gebalanceerde kabel (snake) aan te bevelen en waar kun je deze kopen? thx FB

Les Paul R8
28 augustus 2009, 09:57
Ik heb er geen ervaring mee, maar heb wel vertrouwen in de pedalsnake oplossingen. Deze zijn bij Maxguitars in Den Haag te koop. Maar je kunt ze ook gewoon via internet bestellen in de US....

Nielsje
28 augustus 2009, 10:27
Geen ervaring (Lex overigens wel), maar je kan ook een multikabel laten maken bij www.uwkabelopmaat.nl
Prima kabels, prima service, en lekkere muffins!

Les Paul R8
28 augustus 2009, 11:30
Die muffins zijn een goeie tip, Nielsje.....:ok:

even
28 augustus 2009, 17:43
Misschien had je dan toch beter voor een Nova system kunnen gaan. Ik gebruik 'm met volle tevredenheid voor een Mesa 22+ met een Celestion Alnico Blue en een Mesa Thiele met daarin een Celestion G12H.
Dit alles nadat ik het jarenlange gesjouw met mijn 19" rack spuugzat was geworden. Mesa Triaxis, Mesa 20/20, intellifex, Rexer draadloos etc. Alles opgeruimd en mijn sound in nog net zo goed. Af en toe zelfs beter en ook veelzijdiger.

Mzzl, Erwin.

fenderben
28 augustus 2009, 19:05
Misschien had je dan toch beter voor een Nova system kunnen gaan. Ik gebruik 'm met volle tevredenheid voor een Mesa 22+ met een Celestion Alnico Blue en een Mesa Thiele met daarin een Celestion G12H.
Dit alles nadat ik het jarenlange gesjouw met mijn 19" rack spuugzat was geworden. Mesa Triaxis, Mesa 20/20, intellifex, Rexer draadloos etc. Alles opgeruimd en mijn sound in nog net zo goed. Af en toe zelfs beter en ook veelzijdiger.

Mzzl, Erwin.

G-system zit niet in een 19"rack (kan wel) en kabels zijn niet zo zwaar...