PDA

View Full Version : Banned, maar toch online?



Nielsje
26 augustus 2009, 23:52
Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid, niet omdat ik zo nodig wat te zeiken heb:

Ik zie onderaan in de ledenlijst iemand online staan, klik ik op zijn naam, dan is zijn 'bolletje' groen, online dus. Maar zijn onderschrift vermeld nog wel dat de persoon in kwestie banned is. Maar z'n persoonlijke informatie vermeldt dan weer niet waar de persoon in kwestie aan het surfen is, dus toch niet online?!

Hoe zit dit nou?

Ik vertel verder niet wie het is, dat is denk ik wel duidelijk maar voor de mods die het niet snappen, heb ik een printscreen achter de hand.

hendrix2
27 augustus 2009, 00:41
een van de mods heeft voor de fun 'banned' onder z'n naam staan. :d

En is het niet zo dat als je gebanned bent, je wel op het forum kan, maar niet kan posten? Of werkt dat niet zo? (ben nog nooit gebanned)

(edit: even gekeken, er zijn op dit moment 2 ge-ban-den)

Nielsje
27 augustus 2009, 00:47
Ah, ja, dat zou best kunnen.
Ik weet het eigenlijk niet meer zo goed. Ooit 1 x een kwartier een ban gehad, komt nu pas bij me dagen.

't was overigens geen mod;)

Han S
27 augustus 2009, 01:15
Je kunt als gast altijd dit forum lezen, behalve off topic.

Nielsje
27 augustus 2009, 01:17
Ja, dat wist ik. Maar blijkbaar kan je dus als je gebanned bent, wel inloggen, maar niet posten? Waarom is dat dan?

peter_heijnen
27 augustus 2009, 10:25
Ja, dat wist ik. Maar blijkbaar kan je dus als je gebanned bent, wel inloggen, maar niet posten? Waarom is dat dan?
Volgens mij kan dat juist niet. Je kunt niet inloggen, krijgt dus geen groen bolletje, geen pm, en geen offtopic.

Correct me if i'm wrong, anybody?

ShredTallicA
27 augustus 2009, 10:48
als je gebanned bent kun je helemaal niets. Je krijgt een scherm te zien dat je gebanned bent, de reden waarom je gebanned bent en hoe lang. Tenminste, zo was het bij mij

Rinze
27 augustus 2009, 11:30
als je gebanned bent kun je helemaal niets. Je krijgt een scherm te zien dat je gebanned bent, de reden waarom je gebanned bent en hoe lang. Tenminste, zo was het bij mij

Bij jou was het erger dan bij de rest :ok:

Volgens mij kun je inderdaad helemaal niet inloggen, dus zou je status ook niet op online kunnen staan.

Kim Wilson
27 augustus 2009, 11:31
Nee, als je gebanned bent, kun je idd niet inloggen, en dus ook niet online zijn.

Nielsje, weet je zeker dat het geen (ex-)mod was?

Nielsje
27 augustus 2009, 13:02
Nee, als je gebanned bent, kun je idd niet inloggen, en dus ook niet online zijn.

Nielsje, weet je zeker dat het geen (ex-)mod was?

Oh Hans, geloof me, dat weet ik heeeel zeker :D
Als ik vanavond thuis ben, zal ik de screenshots even posten, dan kunnen jullie het allemaal zien.

peter_heijnen
27 augustus 2009, 15:13
Oh Hans, geloof me, dat weet ik heeeel zeker :D
Nou wordt ik toch wel heel benieuwd! :)

ShredTallicA
27 augustus 2009, 15:35
Ik heb het ook gezien... althans, dat denk ik :dontgeti: Als je naar het tijdstip van zijn ban kijkt en op zijn profiel kijkt wanneer hij het laatst actief was zie je inderdaad dat het niet klopt :dontgeti:

Kaboemba
27 augustus 2009, 16:05
Als je gebanned bent kan je zeker wel inloggen.

ShredTallicA
27 augustus 2009, 16:32
Als je gebanned bent kan je zeker wel inloggen.

Zoals ik al zei dan krijg je een scherm te zien dat je gebanned bent.
Ik zal even printscreen ervan maken!

hendrix2
27 augustus 2009, 16:37
Zoals ik al zei dan krijg je een scherm te zien dat je gebanned bent.
Ik zal even printscreen ervan maken!

da's wss omdat het een permaban is op jouw andere account.?

Misschien zit daar verschil in?

ShredTallicA
27 augustus 2009, 16:39
da's wss omdat het een permaban is op jouw andere account.?

Misschien zit daar verschil in?

Daar zou het aan kunnen liggen... Maar alsnog, ban is ban toch?

http://i908.photobucket.com/albums/ac284/ShredTallica/Nieuweafbeelding.jpg

ShredTallicA
27 augustus 2009, 16:46
Ik heb even gekeken naar profiel van mijn ouwe account. Maar als je probeert in te loggen ookal ben je geband ziet gitaarnet dat ook als activiteit...

Mithrandir
27 augustus 2009, 16:46
Ik vermoed dat de de forumsoftware bovenstaande scherm wel aanziet als een forumbezoek en daarom de desbetreffende gebruiker als online registreert en toont.

Nielsje
27 augustus 2009, 18:39
Voor de duidelijkheid alsnog even de pics.
http://img341.imageshack.us/img341/1103/misty1j.jpg

http://img31.imageshack.us/img31/9757/misty2.jpg

Don Capo
28 augustus 2009, 09:12
Het punt is duidelijk. Dank je wel Nielsje voor je inbreng.


Het vergaderen over welk lid wel of niet het systeem zou hacken, en hoe je dat zou moeten oen hoeft wat mij betreft niet in dit topic gedaan te worden. Zelfs in off topic zou dat niet echt netjes zijn.

Topic gaat dicht, vragen/opm PM