PDA

View Full Version : Eastwood GP ultra



yhcmarc
26 augustus 2009, 15:24
Aangezien ik het echt een megaruige gitaar vind en er feitelijk ook een beetje voor aan het sparen ben vroeg ik me af of mensen hier eigenlijk ervaringen hebben met die specifieke gitaar, en zo ja, wat vond je er van?

Sound, bespeelbaarheid, afwerking etc. etc.

belfrink
26 augustus 2009, 15:27
Stap eens een muziekzaak binnen en ga testen ;)

Heb zelf geen ervaring met deze modellen.

oliver538
26 augustus 2009, 15:29
BESTE GITAAR OOIT !!!


Nee effe serieus, 't is echt een super gitaar. In deze prijsklasse verreweg de beste keus vind ik.
Sommigen vinden de kop niet mooi, maar ik persoonlijk ben er helemaal weg van.

Had er een jaartje of 6 geleden een review over gelezen in Total Guitar, die gasten waren ook al lyrisch. Vorig jaar juni heb ik er eindelijk zelf eentje gekocht, in Tobacco Burst.

Helaas is ie begin april gestolen na een gig, samen met een hele hoop andere gear. Heb ik gelukkig wel weer vergoed gekregen van de verzekering, dus hoop binnenkort weer precies dezelfde te gaan halen!

Spitfire
26 augustus 2009, 15:39
Google even op digitaar. Dat is een dealer van Eastwood gitaren hier in Nederland en wat ik ervan gehoord heb is het uitstekende zaak, waar je de gitaren uitgebreid kan uitproberen.

yhcmarc
26 augustus 2009, 23:14
Digitaar had ik inmiddels al gevonden, maar dat is toch weer een paar uur rijden. Dus ik dacht, ik check eerst hier eens of het de moeite van de rit wel is.

blademan
26 augustus 2009, 23:57
guitars and amps in Nijmegen is ook officieel dealer van Eastwood en hebben er ook veel hangen, wellicht ook iets voor je.