PDA

View Full Version : ,,



Willem-Jan
25 augustus 2009, 10:01
Hoi iedereen,

Ik ben Willem-Jan
16 jaar
Gitaarverslaafd; )

uitrusting(beginners):
Yamaha Pacifica
Marshall mg30fx
Crybaby wah

Stijlen:
Rock, blues.

Helden:
Jimi Hendrix, John Frusciante.

En eventjes nog een vraagje, heb inmiddels al wat geld bij elkaar, wil uiteindelijk toch een goede nieuwe gitaar en versterker, maar op dit moment, waar heb ik meer aan een goed klinkende gitaar of versterker:-)?

Groetjes!

JeroenSchaaf
25 augustus 2009, 10:05
Heey Welkom hiero!

Er zijn al veel topics over beginners gitaren! die zijn allemaal te vinden via de Zoek functie!

Succes!

nickofzo
25 augustus 2009, 11:12
welkom hiero.. zoals ik hier zie ben je een fender man eigenlijk.. en daar heb je met een pacifica wel wat aan:) .. om je vraag in je topic op een andere manier te beantwoorden zal ik dan toch maar zeggen.. een goede buizenbak.. vox ac 30 ofzo?


verder veel plezier op dit forum;)

Herman
25 augustus 2009, 11:40
Hoi welkom hier!

Je begint min of meer opdezelfde set als ik heb gedaan. Als ik jou was zou ik eerst voor een nieuwe versterker gaan. Ik denk dat je aan een goede versterker meer hebt dan alleen aan een goede gitaar. Daarnaast is je Pacifica best een goede gitaar, en van die Marshall was ik nooit heel erg kapot (en ik geloof dat er sowieso een hype heerst hier om die dingen te bashen).

Verder is zoals aangegeven erg veel te zoeken voor beginners via de zoekfunctie!

Veel plezier hier op het forum!