PDA

View Full Version : Vocalist voor Hard Rock band gezocht!



anoniem
23 december 2001, 20:40
Wij zoeken een Lead Vocalist met een aparte, opvallende stem dus niet zoals al die hetzelfde klinkende bands voor onze hard rock band. Het gaat puur om zingen. Ik schrijf zelf de lyrics maar als je een leuke hebt om toe te voegen geen probleem! Wij zijn rond de 19 jaar en zoeken iemand tussen de 16& 20, woonplaats het liefst rond Soest (onze woonplaats)/Baarn/Amersfoort/Hilversum. Onze favorite bands zijn GUNS N' ROSES, METALLICA, SLASH' SNAKEPIT, DUFF MCKAGAN, MOTLEY CRUE ETC. Onze muziek zou je een kruising kunnen noemen tussen Guns N' Roses& Metallica maar dan met onze stijl. 2 Albums aan materiaal ligt klaar plus een optreden op een festival in juli& een cd opname in professionele studio rond juni/juli. Daniel.

Email tav 'Daniel' naar: agnes01@wanadoo.nl

Nucleus38
3 april 2002, 16:11
Ik kom uit Huizen en zoek nog een band. Ik kan wel redelijk zingen, maar of ik een aparte opvallende stem heb weet ik niet. Ik ben zeventien jaar en kan ook wel wat teksten schrijven. Mijn interesse gaat iets meer richting de punk, maar Deftones, System Of A Down en KoRn gaan er bij mij zeker wel in. Stuur een keer een mp3tje of iets op, dan kan ik luisteren wat voor richting jullie ongeveer op gaan (hoeft niet van goeie kwaliteit te zijn). Mazzel, Nikki
gsf0312@knoware.nl