PDA

View Full Version : Nieuwe Skillet album, Awake



Dancing Lobster
24 augustus 2009, 17:43
Voor diegenen die Skillet nog niet kennen; Skillet is een relatief onbekende rock band die al heel wat albums op hun naam hebben staan. Ze maken stevige rock muziek, met pompende drums en gitaren maar muziek die ook vooral vol emotie zit.

Morgen komt het nieuwe album van Skillet pas officieel uit, maar uiteraard is het al overal op het internet te vinden.

Ik zette het vanmorgen op, benieuwd naar hoe het zou klinken natuurlijk... en ik was gewoon stomverbaasd. Zo lekker dat het klonk...
Af en toe heb je zon album dat je van bij de release een aantal dagen bijna non stop naar kan luisteren, en dit is er weer zo eentje. Goeie lyrics, lekker pompende drumsen gitaren, bij 2 of 3 songs zingt er een zangeres mee,... Het geheel klinkt gewoon ongelofelijk goed :chicken:

Absoluut een aanrader dus voor iedereen die van wat stevige rockmuziek houdt :ok::strat:

Dus, als je Skillet nog niet kent, ga het dan asap downloaden/youtuben/googelen/wathever :ok:

Ik spring morgen direct me fiets op om dit album te halen :D

TimoSomers
25 augustus 2009, 01:15
VRESELIJK die nieuwe cd, staan 3 lekkere nummers op, Hero, Monster en awake and alive, de rest is allemaal zoetzappige popzooi.
Had er veel meer van verwacht, zeker sinds ze die fantastische nieuwe drumster hebben.
Vind Comatose [en Comatose comes alive] echt 100 keer beter.