PDA

View Full Version : Geloso G-227-A



Demonturtle
24 augustus 2009, 12:30
Vandaag vond ik op de zolder van mijn grootmoeder een Geloso G-227-A. Kan iemand me hier iets meer over vertellen?

jacky
24 augustus 2009, 12:38
is een klein italiaans pa versterkertje

leuk voor harmonica

oja om je volgende vraag even voor te zijn waarde ongefixed ongeveer 5 a 6 tientjes

als hij een poos niet heeft aangestaan niet zomaar aanzetten zitten erg slechte elcos in en die zullen die jaren niet overleefd hebben

Demonturtle
24 augustus 2009, 13:10
Kben helemaal niet van plan het ding te verkopen. Werken doet hij al lang niet meer, maar ik ga hem gewoon n beetje opknappen, en dan krijgt hij een plaatsje in mijn gitaarruimte.

Chris Winsemius
24 augustus 2009, 13:42
Leeg halen, PT laten zitten, ander circuit + OT d'r in, blauw spuiten en 'n paisley paneel d'r op...

KLAAR!

;)

jacky
24 augustus 2009, 14:36
Leeg halen, PT laten zitten, ander circuit + OT d'r in, blauw spuiten en 'n paisley paneel d'r op...

KLAAR!

;)

ja ja maar dan wel zo een kek logo er op ;-)

voor harmonica niks er aan veranderen alleen alles wat naar elco ruikt vervangen

nico verduin
24 augustus 2009, 15:02
Leeg halen, PT laten zitten, ander circuit + OT d'r in, blauw spuiten en 'n paisley paneel d'r op...

KLAAR!

;)Kan je een CMW kloon bouwen:seriousf::seriousf::seriousf::seriousf::ser iousf::seriousf:

Chris Winsemius
24 augustus 2009, 15:13
Kan je een CMW kloon bouwen:seriousf::seriousf::seriousf::seriousf::ser iousf::seriousf:

staat me vaag iets van bij.......... :(

Demonturtle
24 augustus 2009, 16:22
tzou nog wel iets zijn, de behuizing gebruiken om er een basversterker in te bouwen

Dirk_Hendrik
24 augustus 2009, 18:21
Kan je een CMW kloon bouwen:seriousf::seriousf::seriousf::seriousf::ser iousf::seriousf:

Hmm,
Niet aardig voor Chris maar toen ik de topictitel las had ik exact dezelfde gedachte :crazyhappy:

Chris Winsemius
24 augustus 2009, 19:20
Hmm,
Niet aardig voor Chris maar toen ik de topictitel las had ik exact dezelfde gedachte :crazyhappy:

Foei toch! ;)

Anyway: v/d de door mij omgebouwde Geloso's is het inwendige totaal ONgeloso :D
----------------------------------------------------------------------------
Basversterker: gezien de vrij lage spanningen in de meeste Geloso-amps: lastig om 'n echt goed resultaat te krijgen als het "modern"/strak/luid moet zijn maar iets old skools als 'n zeer vroege Bassman, vroege Ampeg Bass-amp moet misschien 'n klein beetje mogelijk zijn.