PDA

View Full Version : Gus G bij Ozzy Osbourne



Steven Otto
24 augustus 2009, 11:47
De Griekse Power Metal gitarist Gus G (Kostas Karamitroudis) vervangt Zakk Wylde.
Dit maakte Randall Amplifiers vorige week bekend.
Ozzy zocht een andere gitarist omdat het geluid van Ozzy Osbourne te veel op BLS ging lijken. Gus G heeft al zijn eerste optreden gespeeld op BlizzCon.

Ik ken Gus G al jaren van zowel Dream Evil als Firewind. Ik heb bijna alle albums en ik vind Gus G een geweldige gitarist met een eigen stijl.

live materiaal: http://www.youtube.com/watch?v=rqRk0sVEAxA

Luke-wannabe
24 augustus 2009, 11:51
Nou.. Die gast is wel flink beïnvloed door Zakk, als ik het zo hoor.

EuroCinema
24 augustus 2009, 12:48
Ik hoor toch ook wel wat dingetjes die me aan Rhoads doen denken, en dat kan alleen maar positief zijn.

marc_o
24 augustus 2009, 13:51
Prima hoor!!!
Werd wel eens tijd ook dat die poser wegging. Zakk is een geweldige gitarist en ben ergens ook wel flink fan van hem als gistarist, maar het wordt een persiflage van zichzelf, een dronken viezige biker die maar blijft dwepen met z'n dooie maatje Dimebag, pffff, it gets old!!
Maar ergens tussen de 15000 duimflageoletjes speeelde hij toch een gemeen stukkie gitaar. Zakk, get sober en haal je baard eraf!

Jan Buurman
24 augustus 2009, 13:53
Ik heb de DVD "Live at the Budocan" maar daar vind ik Zakk 2x zo vet klinken... kan natuurlijk aan de opnames liggen...


Edit: of zou het liggen aan LTD/ESP ten opzichte van Gibson:soinnocent::soinnocent:

marc_o
24 augustus 2009, 15:25
Ja, die heb ik ook, maar dat is een speciaal uitgebrachte, vet gemasterde opname speciaal voor de DVD-markt en dit zijn tv uitzendingen....zal best schelen.

wiegersma
24 augustus 2009, 16:57
Jammer dat hij z'n voorganger zo duidelijk nadoet en niet echt zijn eigen ding laat zien. Dat krijg je natuurlijk al snel als je ingehuurd wordt en andermans liedjes moet spelen. Ik hoop dat hij niet alleen maar Les Paul-achtigen bespeeld bij Ozzy en deze steeds op zijn been neerzet bij de solo's e.d.
Heel anders is zijn spel bij Firewind.

Justinschut
29 augustus 2009, 16:30
Gus G is wel veel beter dan Zakk (naar mijn mening iig), idd vaag dat ie nu ineens op een Les Paul (achtige) speelt, maar verder heeft ie wel zn eigen stijl. Jammer dat ie zn ESP signature niet heeft

Rubenios
29 augustus 2009, 22:18
ik vind t 3x niks maar goed das mijn mening, geef mij maar zakk wylde.

Hoewel hij momenteel in het ziekenhuis ligt, trombose verschijnselen in zn longen :/

TimoSomers
29 augustus 2009, 22:30
Doe mij maar Zakk, ook vooral voor de dikke slagpartijen, die waren zo ziek op Live at budokan.

Madcow
29 augustus 2009, 22:45
Zakk is wel echt een baas. Helaas van het posen. Maarja.

Gus G klinkt zeker goed!

GeofJackon
30 augustus 2009, 15:15
Gus G is goed! Jammer dat hij bij Nightrage vertrokken is.